Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά Σχολιάστε 47.894 Επισκέψεις στο άρθρο (21/4/2024) Τεχνικά χαρακτηριστικά Peugeot 208 Hybrid 100 e-DCS6 Κινητήρας* Κυβισμός (κ.εκ.) 1.199 Κύλινδροι/Βαλβίδες 3/12 Τροφοδοσία Aμεσoς ψεκασμός, turbo + MHEV 48V Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 100/5.500 Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 205/1.750 Start/Stop ΝΑΙ Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.295 Eπιδόσεις 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 9,9 60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 5,6 80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 7,3 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 193 Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) Μέση εργοστασιακή* 4,5 Μέση δοκιμής 6,2 Ρεζερβουάρ (λτ.)* 44 Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)* 101 *εργοστασιακά στοιχεία Εξοπλισμός - τιμή Peugeot 208 Hybrid 100 e-DCS6 ESP * Σύστήμα Αυτόματου Φρεναρίσματος * Αερόσακοι 6 Ηλ. παράθυρα Ε/Π */* Κεντρικό κλείδωμα/Tλχ */* Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Ηλ. Aναδ. */O Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού */* Air Condition * Ψηφιακός πίνακας οργάνων/Οθόνη αφής O/έγχρωμη 10'' Cruise control * (adaptive) Ζάντες αλουμινίου O Προβολείς ομίχλης * Φώτα ημέρας/Προβολείς LED/LED Εγγύηση μηχ. Μερών 5 χρόνια Έκδοση Active Τιμή από (ευρώ) *: στάνταρ, Ο: προαιρετικός, -: δε διατίθεται Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι Peugeot 208 Hybrid 100 e-DCS6 Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον Πίσω ανάρτηση Ημιάκαμπτος άξονας Εμπρός φρένα Αεριζόμενοι Δίσκοι 283 χλστ. Πίσω φρένα Δίσκοι 249 χλστ. 100-0 χλμ./ώρα (μ.) 36,9 Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.) 1.500/1.500 Στροφές τιμονιού 2,7 Κύκλος στροφής (μ.) 10,4 Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 66,1/67,9 Διάσταση ελαστικών δοκιμής 205/45 R17 Μάρκα ελαστικών δοκιμής Michelin Primacy 4 Διαστάσεις (χλστ.)* Peugeot 208 Hybrid 100 e-DCS6 Κεφάλι οδηγού 87 Κεφάλι πίσω 42 Πλάτος εμπρός 1.365 Πλάτος πίσω 1.310 Πόδια πίσω 82 Χώρος αποσκευών (λτ.) 352 ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.055x1.745x1.430 Μεταξόνιο 2.540 *Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών< Προηγούμενη σελίδαΣελίδα 1Δοκιμή: Peugeot 208 Hybrid 100 | Tο mild hybrid σκότωσε το diesel Σελίδα 2Ανανέωση με αλλαγές στους κινητήρεςΣελίδα 3Κινητήρας-Κατανάλωση: Πιο σβέλτο, πιο οικονομικό, πιο εύχρηστοΣελίδα 4Στο δρόμο: Ευχάριστο, εύχρηστο και αποτελεσματικόΣελίδα 5Η γνώμη μαςΣελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά