Το εξαιρετικό πλαίσιο συνδυάζεται με μια καλοκουρδισμένη ανάρτηση, που είναι όσο σφιχτή πρέπει για να στρίβεις γρήγορα (ειδικά στην έκδοση GT της δοκιμής με τους τροχούς των 17 ιντσών και τα ελαστικά 205/45) και όσο απορροφητική χρειάζεται για μην κοπανάει όταν περνάς πάνω από κακοτεχνίες.
Το Peugeot 208 συνεχίζει να είναι ένα από τα ευχάριστα στην οδήγηση μικρά μοντέλα και σίγουρα έχει τον τρόπο του να σε κερδίζει όταν βρίσκεσαι πίσω από το μικρής διαμέτρου τιμόνι του. Το εξαιρετικό πλαίσιο συνδυάζεται με μια καλοκουρδισμένη ανάρτηση, που είναι όσο σφιχτή πρέπει για να στρίβεις γρήγορα (ειδικά στην έκδοση GT της δοκιμής με τους τροχούς των 17 ιντσών και τα ελαστικά 205/45) και όσο απορροφητική χρειάζεται για μην κοπανάει όταν περνάς πάνω από κακοτεχνίες, κολακεύοντας την ποιότητα κύλισης. Το αυτόματο κιβώτιο σίγουρα κάνει παιχνιδάκι την κίνηση στην πόλη, τονίζοντας την εξαιρετική ευελιξία του 208, ταυτόχρονα όμως «ρίχνει» τις στροφές του κινητήρα στο ταξίδι που είναι πιο ήσυχο (στα 120/140 χλμ./ώρα είδαμε στο ειδικό όργανο μέτρησης 67,9/70,4 db όταν στη συμβατική έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο οι αντίστοιχες ενδείξεις ήταν 68,9/71,1 db). Την εικόνα συμπληρώνει με τον καλύτερο τρόπο το γρήγορο και καλό σε πληροφόρηση τιμόνι, τα δυνατά φρένα, όπως και η πλήρης σουίτα ηλεκτρονικών συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης.
H μπαταρία ιόντων-λιθίου, που φορτίζει Όταν σηκώνεις το πόδι από το γκάζι ή όταν φρενάρεις, είναι τοποθετημένη κάτω από το κάθισμα του οδηγού για καλύτερο «ζύγισμα» του βάρους και για να μην «κλέβει» λίτρα από το χώρο αποσκευών.