6 Φωτογραφίες »
Στάνταρ οθόνη 10 ιντσών στο i-cockpit εσωτερικό με την premium στόχευση και το χαρακτηριστικά μικρό τιμόνι, το οποίο έχει και paddles για σειριακές αλλαγές σχέσεων.
Το Peugeot 208 ήταν ένα από ελάχιστα εναπομείναντα μικρά με diesel κινητήρα. Η ανανεωμένη του εκδοχή ήρθε με ένα φρεσκάρισμα στο, ήδη εντυπωσιακό μέσα-έξω, design, κυρίως όμως μας συστήθηκε με ήπια υβριδική τεχνολογία βενζίνης. Η τελευταία είναι αυτή που έριξε και την αυλαία του diesel στη γκάμα του μικρού μοντέλου της γαλλικής φίρμας.
To ήπια υβριδικό 208 που δοκιμάζουμε είναι αυτό με τους 100 ίππους (υπάρχει και έκδοση με 136 άλογα) και έχει όλο το πακέτο «φρεσκαρίσματος» με τα συμβατικά αδέρφια του: Νέα φωτεινή υπογραφή με τριπλές LED «νυχιές» στις άκρες του προφυλακτήρα, νέο λογότυπο στη μάσκα με το νέο μοτίβο, νέοι LED προβολείς και στάνταρ οθόνη 10 ιντσών στο i-cockpit εσωτερικό με την premium στόχευση και το χαρακτηριστικά μικρό τιμόνι. Η ουσία όμως είναι κάτω από το… κάθισμα του οδηγού, όπου έχει τοποθετηθεί η μπαταρία ιόντων-λιθιού για το ήπια υβριδικό σύστημα.
100 άλογα με ή χωρίς εξηλεκτρισμό
Εκτός από το ήπια υβριδικό σύστημα βενζίνης και το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο του μοντέλου δοκιμής, το ανανεωμένο Peugeot 208 των 100 ίππων διατίθεται και με τον συμβατικό 1,2 Puretech κινητήρα που συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
Όπως και το ήπια υβριδικό των 100 ίππων, έτσι και συμβατικό είναι διαθέσιμο σε 3 επίπεδα εξοπλισμού: Active, Allure και GT. Πιο αναλυτικά, τo συμβατικό 208 των 100 ίππων στην αρκετά πλούσια έκδοση Active κοστίζει 20.900 ευρώ, ενώ το ήπια υβριδικό και αυτόματο 23.400 ευρώ. Η διαφορά τιμής μειώνεται στα 1.500 ευρώ αν μιλάμε για την έκδοση Allure (22.400 έναντι 23.900 ευρώ), ενώ μεγιστοποιείται στην περίπτωση της κορυφαίας έκδοση GT (26.500 έναντι 29.500 ευρώ). Με λίγα λόγια, ακόμη και η συμβατική έκδοση αποτελεί μία VFM επιλογή για αυτά που προσφέρει.
Κατά τα άλλα, από τη βασική έκδοση ουσιαστικά λείπουν μόνο οι ζάντες αλουμινίου, αφού μεταξύ άλλων προσφέρει πλήρη σουίτα συστημάτων υποβοήθησης με αυτόματο φρενάρισμα, προβολείς Peugeot LED Technology, αισθητήρα βροχής και φώτων, σύστημα πολυμέσων με έγχρωμη οθόνη αφής 10 ιντσών, air condition, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέφτες και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Peugeot 208 Hybrid 100 | Tο mild hybrid σκότωσε το diesel |
Σελίδα 2 | Ανανέωση με αλλαγές στους κινητήρες |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Πιο σβέλτο, πιο οικονομικό, πιο εύχρηστο |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Ευχάριστο, εύχρηστο και αποτελεσματικό |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας |
Σελίδα 6 | Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά |