O 1,6 λτ. PureTech κινητήρας του 308 GT, αποδίδει 225 ίππους και 30 κιλά ροπής και είναι σε θέση να προσφέρει καυτές επιδόσεις. Είναι πολύ καλός σε απόκριση (ιδιαίτερα στην θέση Sport του συστήματος παραμετροποίησης) και ανεβάζει θετικά μέχρι τις υψηλές σ.α.λ. ενώ δείχνει γεμάτος και ισχυρός σε όλο το φάσμα περιστροφής του. Αντίθετα, το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων δεν κουμπώνει γάντι με τις σπορ προδιαγραφές του μοτέρ (δεν είναι ούτε ιδιαίτερα άμεσο και δεν διαθέτει χειροκίνητο έλεγχο), παρουσιάζοντας πιο πολιτισμένα λειτουργικά χαρακτηριστικά κάτι που στην πράξη δημιουργεί έναν ραφιναρισμένο συνδυασμό που ταιριάζει «γάντι» με τον χαρακτήρα του 308 GT. Εκτός από αυτόν τον λόγο ωστόσο, το συγκεκριμένο κιβώτιο επιλέχθηκε και για τον περιορισμό της κατανάλωσης, με το 308 GT να απαιτεί 8,2 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες, τιμή εξαιρετική δεδομένης της απόδοσης.
Προφανώς και πρόκειται για ένα πολύ καλό και ολοκληρωμένο αυτοκινητο με χώρους στην κορυφή της κατηγορίας και φορολογικό πλεονέκτημα απο τα 1,6 λίτρα του κινητήρα αλλά πανάκριβο στα 35 χιλιάρικα,όταν το leon cupra έχει 32 χιλιάρικα ή το i30 N performance στα 28 χιλιάρικα.
Και το civic με 182 άλογα έχει παραπλήσιες επιδόσεις και είναι και 6 χιλιάρικα κάτω , αλλά σε καμία περίπτωση υποδεέστερο σε εξοπλισμό και συμπεριφορά στο δρόμο!! Αλλά όπως λέει και ο φίλος για το I30 N , αν εξαιρέσει κάποιος το απαγορευτικό καθεστώς για τα 2 λίτρα στην Ελλάδα, μάλλον δεν έχει καμία τύχη και με ημιάκαμπτο για αυτούς που έχουν θέμα και με την ανάρτηση, ενώ όλα τα άλλα είναι με πολλαπλούς συνδέσμους...
Όμορφο, ναι, ακριβό χωρίς να προσφέρει τίποτα παραπάνω από τα υπόλοιπα που είναι και φτηνότερα!!!
Προφανώς και πρόκειται για ένα πολύ καλό και ολοκληρωμένο αυτοκινητο με χώρους στην κορυφή της κατηγορίας και φορολογικό πλεονέκτημα απο τα 1,6 λίτρα του κινητήρα αλλά πανάκριβο στα 35 χιλιάρικα,όταν το leon cupra έχει 32 χιλιάρικα ή το i30 N performance στα 28 χιλιάρικα.
Και το civic με 182 άλογα έχει παραπλήσιες επιδόσεις και είναι και 6 χιλιάρικα κάτω , αλλά σε καμία περίπτωση υποδεέστερο σε εξοπλισμό και συμπεριφορά στο δρόμο!! Αλλά όπως λέει και ο φίλος για το I30 N , αν εξαιρέσει κάποιος το απαγορευτικό καθεστώς για τα 2 λίτρα στην Ελλάδα, μάλλον δεν έχει καμία τύχη και με ημιάκαμπτο για αυτούς που έχουν θέμα και με την ανάρτηση, ενώ όλα τα άλλα είναι με πολλαπλούς συνδέσμους... Όμορφο, ναι, ακριβό χωρίς να προσφέρει τίποτα παραπάνω από τα υπόλοιπα που είναι και φτηνότερα!!!