Η χρυσή τομή… Η ανανεωμένη έκδοση GT του 308 έρχεται πιο δυνατή και με νέο αυτόματο 8τάχυτο κιβώτιο με στόχο να καλύψει το κενό ανάμεσα στην κορυφαία έκδοση GTi by Peugeot Sport και τις απλές εκδόσεις.
H έκδοση GT δεν είναι καινούρια στην γκάμα του 308, ωστόσο με την ανανέωση του μοντέλου και αυτή βελτιώθηκε, απέκτησε 15 ίππους επιπλέον και εφοδιάστηκε και με ένα νέο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο (ΕΑΤ8). Αυτή η έκδοση αποτελεί σημείο αναφοράς για τον ανταγωνισμό σε πρακτικότητα και φιλικότητα στην καθημερινή χρήση από ένα αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων. Υψηλή ωστόσο είναι και η τιμή των 35.400 ευρώ (με το αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ8) αν και ο premium χαρακτήρας του μοντέλου, ο εξοπλισμός της συγκεκριμένης έκδοσης και η εικόνα του σε όλα τα επίπεδα την δικαιολογούν σε ένα βαθμό, ενώ αντίθετα με τον ανταγωνισμό του δεν επιβαρύνεται με φόρο πολυτελείας (σ.σ. 1,6 λτ.).
Εμφανισιακά, η έκδοση GT προβάλει και πάλι ένα διακριτικά σπορτίφ προφίλ, με τα στοιχεία της ανανέωσης της σειράς του 308 να δίνουν και εδώ μια πιο premium υπόσταση. Ως έκδοση, η GT ξεχωρίζει από το χαμηλότερο ύψος του αμαξώματος από το έδαφος, τους πιο σπορτίφ σχεδίασης προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, τα φιμέ κρύσταλλα των πίσω θυρών και τις δύο μπούκες εκατέρωθεν των πλευρών του προφυλακτήρα. Οι ζάντες των 18 ιντσών συμπληρώνουν την αισθητική «άποψη» της έκδοσης και είναι οι «Diamant» που φορούσε και το προ ανανέωσης GT.
Προφανώς και πρόκειται για ένα πολύ καλό και ολοκληρωμένο αυτοκινητο με χώρους στην κορυφή της κατηγορίας και φορολογικό πλεονέκτημα απο τα 1,6 λίτρα του κινητήρα αλλά πανάκριβο στα 35 χιλιάρικα,όταν το leon cupra έχει 32 χιλιάρικα ή το i30 N performance στα 28 χιλιάρικα.
Και το civic με 182 άλογα έχει παραπλήσιες επιδόσεις και είναι και 6 χιλιάρικα κάτω , αλλά σε καμία περίπτωση υποδεέστερο σε εξοπλισμό και συμπεριφορά στο δρόμο!! Αλλά όπως λέει και ο φίλος για το I30 N , αν εξαιρέσει κάποιος το απαγορευτικό καθεστώς για τα 2 λίτρα στην Ελλάδα, μάλλον δεν έχει καμία τύχη και με ημιάκαμπτο για αυτούς που έχουν θέμα και με την ανάρτηση, ενώ όλα τα άλλα είναι με πολλαπλούς συνδέσμους...
Όμορφο, ναι, ακριβό χωρίς να προσφέρει τίποτα παραπάνω από τα υπόλοιπα που είναι και φτηνότερα!!!
Προφανώς και πρόκειται για ένα πολύ καλό και ολοκληρωμένο αυτοκινητο με χώρους στην κορυφή της κατηγορίας και φορολογικό πλεονέκτημα απο τα 1,6 λίτρα του κινητήρα αλλά πανάκριβο στα 35 χιλιάρικα,όταν το leon cupra έχει 32 χιλιάρικα ή το i30 N performance στα 28 χιλιάρικα.
Και το civic με 182 άλογα έχει παραπλήσιες επιδόσεις και είναι και 6 χιλιάρικα κάτω , αλλά σε καμία περίπτωση υποδεέστερο σε εξοπλισμό και συμπεριφορά στο δρόμο!! Αλλά όπως λέει και ο φίλος για το I30 N , αν εξαιρέσει κάποιος το απαγορευτικό καθεστώς για τα 2 λίτρα στην Ελλάδα, μάλλον δεν έχει καμία τύχη και με ημιάκαμπτο για αυτούς που έχουν θέμα και με την ανάρτηση, ενώ όλα τα άλλα είναι με πολλαπλούς συνδέσμους... Όμορφο, ναι, ακριβό χωρίς να προσφέρει τίποτα παραπάνω από τα υπόλοιπα που είναι και φτηνότερα!!!