Το βασικό στοιχείο της έκδοσης GT οδηγικά είναι πως δεν ξεχνά τον πολιτισμένο και καθημερινό χρηστικό χαρακτήρα ενός 308, συνοδεύοντάς τον με καλύτερες επιδόσεις και πιο ευχάριστη συμπεριφορά στο όριο. Η ανάρτηση παρά το γεγονός ότι είναι ελαφρώς πιο σφιχτή και πιο «χαμηλή» (κατά 10 χλστ.), απορροφά εξαιρετικά τις ανωμαλίες του δρόμου παραμένοντας ένα γνήσιο Peugeot στον τομέα της άνεσης. Είναι σταθερό, γρήγορο και ευχάριστο στον ανοιχτό δρόμο, ενώ την ίδια ώρα παραμένει πιστό στην φιλοσοφία της εταιρείας όταν χρειαστεί να στρίψει. Μπορεί να μην έχει τον απόλυτο χαρακτήρα του GTi ή να γέρνει αισθητά περισσότερο, αυτό ωστόσο δεν περιορίζει τις δυνατότητές του να εκμεταλλευθεί την δύναμη του μοτέρ και να κινηθεί σβέλτα. Στην θέση Sport του συστήματος παραμετροποίησης, το τιμόνι αποκτά ακόμα καλύτερη αίσθηση, το κιβώτιο γίνεται πιο γρήγορο και αλλάζει η απόκριση στο μοτέρ (μαζί με τον τεχνητό ήχο), προσφέροντας αυτό το κάτι παραπάνω που εύλογα απαιτεί ο χρήστης ενός αυτοκινήτου 225 ίππων. Στο ύψος των περιστάσεων βρίσκονται και τα φρένα με 37,4 μ. για την πλήρη ακινητοποίηση από τα 100 χλμ./ώρα.
Προφανώς και πρόκειται για ένα πολύ καλό και ολοκληρωμένο αυτοκινητο με χώρους στην κορυφή της κατηγορίας και φορολογικό πλεονέκτημα απο τα 1,6 λίτρα του κινητήρα αλλά πανάκριβο στα 35 χιλιάρικα,όταν το leon cupra έχει 32 χιλιάρικα ή το i30 N performance στα 28 χιλιάρικα.
Και το civic με 182 άλογα έχει παραπλήσιες επιδόσεις και είναι και 6 χιλιάρικα κάτω , αλλά σε καμία περίπτωση υποδεέστερο σε εξοπλισμό και συμπεριφορά στο δρόμο!! Αλλά όπως λέει και ο φίλος για το I30 N , αν εξαιρέσει κάποιος το απαγορευτικό καθεστώς για τα 2 λίτρα στην Ελλάδα, μάλλον δεν έχει καμία τύχη και με ημιάκαμπτο για αυτούς που έχουν θέμα και με την ανάρτηση, ενώ όλα τα άλλα είναι με πολλαπλούς συνδέσμους...
Όμορφο, ναι, ακριβό χωρίς να προσφέρει τίποτα παραπάνω από τα υπόλοιπα που είναι και φτηνότερα!!!
Προφανώς και πρόκειται για ένα πολύ καλό και ολοκληρωμένο αυτοκινητο με χώρους στην κορυφή της κατηγορίας και φορολογικό πλεονέκτημα απο τα 1,6 λίτρα του κινητήρα αλλά πανάκριβο στα 35 χιλιάρικα,όταν το leon cupra έχει 32 χιλιάρικα ή το i30 N performance στα 28 χιλιάρικα.
Και το civic με 182 άλογα έχει παραπλήσιες επιδόσεις και είναι και 6 χιλιάρικα κάτω , αλλά σε καμία περίπτωση υποδεέστερο σε εξοπλισμό και συμπεριφορά στο δρόμο!! Αλλά όπως λέει και ο φίλος για το I30 N , αν εξαιρέσει κάποιος το απαγορευτικό καθεστώς για τα 2 λίτρα στην Ελλάδα, μάλλον δεν έχει καμία τύχη και με ημιάκαμπτο για αυτούς που έχουν θέμα και με την ανάρτηση, ενώ όλα τα άλλα είναι με πολλαπλούς συνδέσμους... Όμορφο, ναι, ακριβό χωρίς να προσφέρει τίποτα παραπάνω από τα υπόλοιπα που είναι και φτηνότερα!!!