+ Εμφάνιση, χαρακτήρας, ποιότητα, απόδοση και λειτουργία κινητήρα, άνεση ανάρτησης, 8τάχυτο κιβώτιο - Θέση οδήγησης, πρακτικότητα, μη δυνατότητα αποκλειστικά χειροκίνητων αλλαγών, τιμή έκδοσης
Το 308 GT μπαίνει ακριβώς στο κενό που δημιουργείται τόσο από άποψη απόδοσης όσο και χαρακτήρα ανάμεσα στα απλά 308 και το 308 GTi by Peugeot Sport και ο τρόπος που γίνεται ο «συγκερασμός» αυτών των δύο εκδόσεων, το καθιστά μοναδικό.
Προφανώς και πρόκειται για ένα πολύ καλό και ολοκληρωμένο αυτοκινητο με χώρους στην κορυφή της κατηγορίας και φορολογικό πλεονέκτημα απο τα 1,6 λίτρα του κινητήρα αλλά πανάκριβο στα 35 χιλιάρικα,όταν το leon cupra έχει 32 χιλιάρικα ή το i30 N performance στα 28 χιλιάρικα.
Και το civic με 182 άλογα έχει παραπλήσιες επιδόσεις και είναι και 6 χιλιάρικα κάτω , αλλά σε καμία περίπτωση υποδεέστερο σε εξοπλισμό και συμπεριφορά στο δρόμο!! Αλλά όπως λέει και ο φίλος για το I30 N , αν εξαιρέσει κάποιος το απαγορευτικό καθεστώς για τα 2 λίτρα στην Ελλάδα, μάλλον δεν έχει καμία τύχη και με ημιάκαμπτο για αυτούς που έχουν θέμα και με την ανάρτηση, ενώ όλα τα άλλα είναι με πολλαπλούς συνδέσμους...
Όμορφο, ναι, ακριβό χωρίς να προσφέρει τίποτα παραπάνω από τα υπόλοιπα που είναι και φτηνότερα!!!
Προφανώς και πρόκειται για ένα πολύ καλό και ολοκληρωμένο αυτοκινητο με χώρους στην κορυφή της κατηγορίας και φορολογικό πλεονέκτημα απο τα 1,6 λίτρα του κινητήρα αλλά πανάκριβο στα 35 χιλιάρικα,όταν το leon cupra έχει 32 χιλιάρικα ή το i30 N performance στα 28 χιλιάρικα.
Και το civic με 182 άλογα έχει παραπλήσιες επιδόσεις και είναι και 6 χιλιάρικα κάτω , αλλά σε καμία περίπτωση υποδεέστερο σε εξοπλισμό και συμπεριφορά στο δρόμο!! Αλλά όπως λέει και ο φίλος για το I30 N , αν εξαιρέσει κάποιος το απαγορευτικό καθεστώς για τα 2 λίτρα στην Ελλάδα, μάλλον δεν έχει καμία τύχη και με ημιάκαμπτο για αυτούς που έχουν θέμα και με την ανάρτηση, ενώ όλα τα άλλα είναι με πολλαπλούς συνδέσμους... Όμορφο, ναι, ακριβό χωρίς να προσφέρει τίποτα παραπάνω από τα υπόλοιπα που είναι και φτηνότερα!!!