ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά

 Σχολιάστε 
8.682 Επισκέψεις στο άρθρο (6/12/2024)
Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
2 Φωτογραφίες »

+ Διαφορετικότητα , επιδόσεις-κατανάλωση, ποιότητα κατασκευής με premium βλέψεις, πρακτικότητα-χώροι, οδική συμπεριφορά και ποιότητα κύλισης, φρένα, πληρότητα εξοπλισμού, μείωση τιμής
- Κύκλος στροφής, κάποια αναστήματα θα δουν το τιμόνι να τους «κόβει» τον πίνακα οργάνων

Το σύστημα υποβοήθησης των 48 Volt έκανε το Peugeot 408 γρηγορότερο, οικονομικότερο και φθηνότερο, ενώ ταιριάζει με τον πολυεργαλειακό χαρακτήρα του ξεχωριστού γαλλικού μοντέλου. Πώς να μην το καλοδεχτούμε;
 
 

Τεχνικά χαρακτηριστικά Peugeot 408 1.2 Hybrid 136 e-DCS6
Κινητήρας*  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.199
Κύλινδροι/Βαλβίδες 3/12
Τροφοδοσία Αμεσoς ψεκασμός, turbo + MHEV 48V
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 136/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 230/1.750
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.544
   
Eπιδόσεις  
0-50 χλμ./ώρα (δλ.) 3,4
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 9,4
60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 5,1
80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 6,8
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 210
   
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή* 6
Μέση δοκιμής 6,4
Ρεζερβουάρ (λτ.)* 52
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)* 115
*εργοστασιακά στοιχεία
Εξοπλισμός - τιμή Peugeot 408 1.2 Hybrid 136 e-DCS6
ESP *
Σύστήμα Αυτόματου Φρεναρίσματος *
Αερόσακοι 6
Ηλ. παράθυρα Ε/Π */*
Κεντρικό κλείδωμα/Tλχ */*
Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Ηλ. Aναδ. */*
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού */*
Κλιματισμός Αυτόματος διζωνικός
Ψηφιακός πίνακας οργάνων/Οθόνη αφής 10,0 ιντσών/έγχρωμη 10 ιντσών με κάμερα όπισθεν
Cruise control *
Ζάντες αλουμινίου * 19 ιντσών
Αισθητήρας φώτων *
Φώτα ημέρας/Προβολείς LED/LED
Εγγύηση μηχ. Μερών 5 χρόνια
Έκδοση Allure
Τιμή από (ευρώ)  
*: στάνταρ, Ο: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι Peugeot 408 1.2 Hybrid 136 e-DCS6
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον
Πίσω ανάρτηση Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα Αεριζόμενοι Δίσκοι 304 χλστ.
Πίσω φρένα Δίσκοι 268 χλστ.
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 35,0
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική
Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.) 1.599/1.608
Στροφές τιμονιού 2,8
Κύκλος στροφής (μ.) 11,2
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) 189
Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 66,7/68,5
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 205/55 R19
Μάρκα ελαστικών δοκιμής Michelin e-Primacy
Διαστάσεις (χλστ.)* Peugeot 408
Κεφάλι οδηγού 91
Κεφάλι πίσω 21
Πλάτος εμπρός 1.430
Πλάτος πίσω 1.375
Πόδια πίσω 175
Χώρος αποσκευών (λτ.) 536
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.687x1.859x1.478
Μεταξόνιο 2.787
*Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών

Σελίδα 1Δοκιμή: Peugeot 408 Hybrid με 136 PS και αυτόματο κιβώτιο
Σελίδα 2Εσωτερικό-Χώροι: Φουλ ποιοτικό και ευρύχωρο
Σελίδα 3Κινητήρας-Κατανάλωση: Γρηγορότερο και οικονομικότερο
Σελίδα 4Στο δρόμο: Ισορροπημένο πολυεργαλείο
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
FORD
JEEP