H συνολική «feel good» αύρα είναι έντονη, τη στιγμή που το άκρως ποιοτικό ταμπλό του Peugeot 408 δίνει μια ιδιαίτερα μασίφ και γεροδεμένη αίσθηση.
Ήρθε ο καιρός για το φαντεζί Peugeot 408 να συνδυαστεί με το 48-βόλτο υβριδικό σύστημα της γαλλικής φίρμας. Το 408 μας εντυπωσίασε από την αρχή με το προχωρημένο του στυλ, το οποίο συνδυάζει μαεστρικά στοιχεία από διαφορετικές κατηγορίες: Στέισον, crossover, κουπέ και fastback. Οι εξαιρετικές εντυπώσεις έχουν όμως συνέχεια και στο εσωτερικό: Ποιοτικά και άριστα φινιρισμένα πλαστικά συνοδεύουν την τελευταία γενιά του i-cockpit, το οποίο συνδυάζεται με το χαρακτηριστικό μικρό τιμόνι της μάρκας. Δε θα βολευτούν όλα τα αναστήματα στη χαμηλή θέση οδήγησης, αλλά η συνολική «feel good» αύρα είναι έντονη, τη στιγμή που το άκρως ποιοτικό ταμπλό δίνει μια ιδιαίτερα μασίφ και γεροδεμένη αίσθηση σε βαθμό που μας κάνει να πούμε πως η Peugeot μπορεί πλέον να σταθεί επάξια απέναντι στην ποιότητα των BMW και Audi.
Έχει στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων και οθόνη αφής 10 ιντσών, μαζί με πλούσιο εξοπλισμό.
Oι διαστάσεις και το μεταξόνιο του 408 επιτρέπουν στο γαλλικό πολύ-εργαλείο να προσφέρει μπόλικο «αέρα» για τα γόνατα των πίσω επιβατών. Μόνο ο «αέρας» για τα κεφάλια είναι οριακά επαρκής για μέσου αναστήματος επιβάτες, λόγω της απότομης πτώσης της γραμμής στην οροφή. Καλά νέα και από τον μεγάλο χώρο (536 λτ.) και με απόλυτα κανονικό σχήμα (θυμίζει στέισον βάγκον) χώρο αποσκευών.
Και το καλύτερο; To Peugeot 408 είναι πλέον φθηνότερο μιας και το τέλος ταξινόμησης έχει μειωθεί χάρη στο ήπια υβριδικό σύστημα: Το ήπια υβριδικό Peugeot 408 των 136 ίππων με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων κοστίζει στην έκδοση Allure 34.900 ευρώ. Όταν δοκιμάσαμε το αυτόματο Peugeot 408 των 130 ίππων στην ίδια έκδοση εξοπλισμού κόστιζε 39.900 ευρώ… Ας δούμε όμως πως είναι στην πράξη το ήπια υβριδικό Peugeot 408…
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Peugeot 408 Hybrid με 136 PS και αυτόματο κιβώτιο |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό-Χώροι: Φουλ ποιοτικό και ευρύχωρο |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Γρηγορότερο και οικονομικότερο |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Ισορροπημένο πολυεργαλείο |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |