Η αυτόματη βενζινοκίνητη έκδοση είχε πραγματική μέση κατανάλωση 8,1 λτ./100 χλμ., αλλά με την προσθήκη του ήπια υβριδικού συστήματος έπεσε στα 6,4 λτ./100 χλμ./ώρα. Το Peugeot 408 έγινε το οικονομικότερο μοντέλο στην κατηγορία.
Η μεγάλη διαφορά στο Peugeot 408 του σήμερα είναι φυσικά η υιοθέτηση του ήπια υβριδικού συστήματος της γαλλικής φίρμας. Αυτό του επιτρέπει να κινείται έστω και ελάχιστα με ρεύμα κάτι που σημαίνει πως στα παρκαρίσματα και στις εκκινήσεις αν «χαϊδεύεις» το γκάζι με το πόδι σου δεν ξοδεύεις σταγόνα βενζίνης. Σε διαφορετική περίπτωση ο κινητήρας θα εκκινήσει άμεσα φέρνοντας και έναν μικρό κραδασμό. Η βοήθεια του ηλεκτροκινητήρα των 29 ίππων και των 55 Νm ροπής (είναι ενσωματωμένος στο νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων που κάνει σαφώς πιο γρήγορες αλλαγές από το προηγούμενο συμβατικό 8-άρι αυτόματο με κλασικό μετατροπέα ροπής) συντελεί τόσο στην πιο γεμάτη λειτουργία του συνόλου (136 από 130 άλογα να θυμίσουμε) και στις βελτιωμένες επιδόσεις, όσο και στη μειωμένη κατανάλωση.
Αυτά επιβεβαιώθηκαν από τις μετρήσεις μας. Σχετικά με τις επιδόσεις, το 0-100 είναι πλέον υπόθεση 9,4 δλ. (από 10,7 δλ.), ενώ οι ρεπρίζ 60-100 και 80-120 γίνονται σε 5,1 και 6,8 δλ. (από 6,0 και 7,6 δλ.). Σχετικά με την κατανάλωση, η μέση τιμή από τα 8,1 έπεσε στα 6,4 λτ./100 χλμ., ενώ μείωση υπάρχει και στην κατανάλωση πόλης (7,6 από 9,3 λτ./100 χλμ.). Στο ταξίδι μάλιστα σε κάθε άφημα του γκαζιού το θερμικό μοτέρ σβήνει και πάει σε καθεστώς ελεύθερης κύλισης (cruising). Στα οφέλη φυσικά η δραστική μείωση των εκπομπών CO2 (115 από 136 γρ./χλμ.), κάτι που μηδενίζει τα τέλη κυκλοφορίας.