Στο εσωτερικό του νέου γαλλικού SUV, συναντάμε την εξέλιξη του φουτουριστικού i-Cockpit της Peugeot, με το μικρό σε διαστάσεις τιμόνι, τη μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών για τον έλεγχο του infotainment και των βασικών λειτουργιών, καθώς και τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, υψηλής ανάλυσης και εντυπωσιακής αισθητικής. Ποιοτικά τα υλικά και η συναρμογή βρίσκονται σε κορυφαία επίπεδα, ενώ εδώ συναντάμε και νέα στοιχεία όπως διακοσμητικές ενθέσεις, από ξύλο δρυός, αλλά και τη δυνατότητα επιλογής από δύο διαφορετικές διαμορφώσεων του εσωτερικού περιβάλλοντος και επένδυση καθισμάτων από Alcantara.
Οι χώροι είναι υπεραρκετοί για 5 επιβάτες, με τους 3 που θα φιλοξενηθούν στα ανεξάρτητα πίσω καθίσματα να έχουν στη διάθεσή τους «άφθονο» χώρο για τα κεφάλια αλλά και για τα πόδια τους. Αν χρειαστεί να φιλοξενηθούν άλλοι 2 επιβάτες στην τελευταία σειρά καθισμάτων, τα πίσω συρόμενα ανεξάρτητα καθίσματα, θα πρέπει να μετακινηθούν εμπρός.
Ο διαθέσιμος χώρος για τις αποσκευές του 5008, είναι στα 780 λίτρα στην 5θέσια διάταξη, ενώ τέλος τα τραπεζάκια αεροπορικού τύπου πίσω από τα μπροστινά καθίσματα και οι θέσεις για μικροαντικείμενα (συνολικής χωρητικότητας 38 λίτρων), συμπληρώνουν τον πολυχρηστικό χαρακτήρα του νέου Peugeot 5008.
Ποια θα έπρεπε κατά τη γνώμη σας να είναι η αξία του 5008 GT για να θεωρείται καλή αγορά? Μια Χ3 αντίστοιχου εξοπλισμού αγγίζει τις 75000 για να βγει στο δρόμο. Δεν κάνω σύγκριση μεταξύ των 2 αυτοκινήτων αλλά ποια αγορά από τις δυο θα πρέπει να θεωρείται πιο καλή?
Ποια θα έπρεπε κατά τη γνώμη σας να είναι η αξία του 5008 GT για να θεωρείται καλή αγορά? Μια Χ3 αντίστοιχου εξοπλισμού αγγίζει τις 75000 για να βγει στο δρόμο. Δεν κάνω σύγκριση μεταξύ των 2 αυτοκινήτων αλλά ποια αγορά από τις δυο θα πρέπει να θεωρείται πιο καλή?