Οδική συμπεριφορά: Πλήρες προφίλ σε όλες τις συνθήκες
37.739 Επισκέψεις στο άρθρο (18/8/2018)
Το Peugeot 5008 GT Grip παρά τις μεγάλες του διαστάσεις, χάρη στην πλατφόρμα EMP2 Modular του ομίλου PSA έχει χαμηλό αναλογικά βάρος, γεγονός που συνεισφέρει στην διαμόρφωση ενός πολύ ολοκληρωμένο οδηγικού προφίλ. Η σχετικά σφιχτή ρύθμιση της πολύ απορροφητικής ανάρτησης, διαχειρίζεται αποτελεσματικά το βάρος και τον όγκο του αμαξώματος, μην επιτρέποντας έντονες κλίσεις, ενώ σε συνδυασμό με την αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός του από το σύστημα διεύθυνσης, το καθιστούν ένα ακόμα ευχάριστο Peugeot συνολικά. Παράλληλα, εξαιρετική είναι και η ποιότητα κύλισης του, κάτι που θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα σε μεγάλα ταξίδια και σε ανοιχτούς δρόμους.
Όσον αφορά στις εκτός δρόμου δυνατότητες του 5008, αυτές ορίζονται από το ηλεκτρονικό σύστημα Αdvanced Grip Control που ελέγχει το εμπρός διαφορικό με 5 διαφορετικές ρυθμίσεις (Normal, Snow, Mud, Sand, ESP OFF), σε συνδυασμό με την αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος (236 χλστ.).
Ποια θα έπρεπε κατά τη γνώμη σας να είναι η αξία του 5008 GT για να θεωρείται καλή αγορά? Μια Χ3 αντίστοιχου εξοπλισμού αγγίζει τις 75000 για να βγει στο δρόμο. Δεν κάνω σύγκριση μεταξύ των 2 αυτοκινήτων αλλά ποια αγορά από τις δυο θα πρέπει να θεωρείται πιο καλή?
Ποια θα έπρεπε κατά τη γνώμη σας να είναι η αξία του 5008 GT για να θεωρείται καλή αγορά? Μια Χ3 αντίστοιχου εξοπλισμού αγγίζει τις 75000 για να βγει στο δρόμο. Δεν κάνω σύγκριση μεταξύ των 2 αυτοκινήτων αλλά ποια αγορά από τις δυο θα πρέπει να θεωρείται πιο καλή?