Το Peugeot 5008 προσθέτει στη γκάμα του την έκδοση GT Grip, για να προσθέσει στο επιβλητικό του παρουσιαστικό, σπορ αύρα και να τη συνδυάσει με την πολυχρηστικότητά του και το «γεμάτο» οδηγικό προφίλ που διαθέτει.
What is new
- 7 θέσιο crossover με πολυχρηστικά στοιχεία
- Κινητήρας 2,0 λτ. πετρελαίου με 180 ίππους
- Καίει 7,8 λτ./100 χλμ.
- Τιμή από 48.000 ευρώ
Το Peugeot 5008 αποτέλεσε αναμφίβολα μια ευχάριστη έκπληξη, καθώς χωρίς να απαρνηθεί το «πολυχρηστικό» του παρελθόν, φόρεσε SUV κουστούμι, με σκοπό να συμβαδίσει με τις σύγχρονες αγοραστικές τάσεις. Με αυτό τον τρόπο η Peugeot κατάφερε να προσφέρει την πρακτικότητα και τις ανέσεις για να καλύψει τις ανάγκες έως και 7 επιβατών, σε συνδυασμό με τα πλεονεκτήματα και τη σχεδίαση της κλάσης των SUV. Θέλοντας να βάλει και την τελευταία(;) πινελιά στο νέο της μοντέλο, η γαλλική φίρμα λάνσαρε για το μεσαίο της SUV την έκδοση GT, η οποία έρχεται να προσθέσει στη σχεδίαση πιο σπορτίφ στοιχεία, ενώ την εξόπλισε και με το πιο ισχυρό δίλιτρο κινητήρα diesel 2,0 λίτρων με απόδοση 180 ίππων.
Από 48.000 ευρώ, αλλά έχει τα πάντα
Η έκδοση GT Grip προβάλει δίχως αμφιβολία τη σπορ πλευρά του μοντέλου, ενσωματώνοντας τα ανάλογα στοιχεία. Συγκριτικά με τις υπόλοιπες εκδόσεις, εδώ θα συναντήσουμε δύο εξατμίσεις με χρωμιωμένη απόληξη, αλουμινένιους πλευρικούς καθρέφτες με φωτισμό που προβάλει το έμβλημα του λιονταριού στο έδαφος, καθώς και ασημένια σατινέ λογότυπα GT στο πορτμπαγκάζ και στα εμπρός φτερά. Πέρα από την εμφάνιση, η έκδοση GT Grip επιπλέον του ήδη υψηλού στάνταρ επιπέδου ασφαλείας διαθέτει και το πακέτο Safety Plus, με σύστημα ενεργού cruise control με λειτουργία ακινητοποίησης (Adaptive Cruise Control - ACC Stop), καθώς και κάμερα οπισθοπορείας 180 μοιρών. Βέβαια, όλα αυτά τα έξτρα στοιχεία, έχουν και το ανάλογο τίμημα, καθώς το συνολικό κόστος αγοράς για το 5008 GT Grip, ανέρχεται στα 48.000 ευρώ, ένα ποσό σίγουρα διόλου ευκαταφρόνητο.
Ποια θα έπρεπε κατά τη γνώμη σας να είναι η αξία του 5008 GT για να θεωρείται καλή αγορά? Μια Χ3 αντίστοιχου εξοπλισμού αγγίζει τις 75000 για να βγει στο δρόμο. Δεν κάνω σύγκριση μεταξύ των 2 αυτοκινήτων αλλά ποια αγορά από τις δυο θα πρέπει να θεωρείται πιο καλή?
Ποια θα έπρεπε κατά τη γνώμη σας να είναι η αξία του 5008 GT για να θεωρείται καλή αγορά? Μια Χ3 αντίστοιχου εξοπλισμού αγγίζει τις 75000 για να βγει στο δρόμο. Δεν κάνω σύγκριση μεταξύ των 2 αυτοκινήτων αλλά ποια αγορά από τις δυο θα πρέπει να θεωρείται πιο καλή?