Η κυριότερη διαφορά της έκδοσης GT Grip από την υπόλοιπη γκάμα, κρύβεται κάτω από το καπό του 5008, όπου εκεί θα συναντήσουμε τον ισχυρό 2λιτρο κινητήρα των 180 ίππων με τα 400 Nm ροπής. Ο κινητήρας δεν δυσκολεύεται στο παραμικρό να κινήσει το αμάξωμα των 1.605 κιλών σε πολύ σβέλτους ρυθμούς, κάτι που φαίνεται από τις μετρήσεις μας, με το 60-100 να έρχεται σε μόλις 5,1 δλ. και το 80-120 σε 6,2 δλ., χωρίς μάλιστα να παράγει αυξημένο ήχο και κρατώντας σε χαμηλά επίπεδα την κατανάλωση (7,8 λτ./100 χλμ). Το αυτόματο κιβώτιο EAT6 των 6 σχέσεων έχει ομαλή λειτουργία και συνεργάζεται άψογα με το μοτέρ σε κάθε περίσταση, ενώ διαθέτει και λειτουργία Sport για πιο άμεσες αλλαγές, αλλά και σε υψηλότερες στροφές του κινητήρα.
Ποια θα έπρεπε κατά τη γνώμη σας να είναι η αξία του 5008 GT για να θεωρείται καλή αγορά? Μια Χ3 αντίστοιχου εξοπλισμού αγγίζει τις 75000 για να βγει στο δρόμο. Δεν κάνω σύγκριση μεταξύ των 2 αυτοκινήτων αλλά ποια αγορά από τις δυο θα πρέπει να θεωρείται πιο καλή?
Ποια θα έπρεπε κατά τη γνώμη σας να είναι η αξία του 5008 GT για να θεωρείται καλή αγορά? Μια Χ3 αντίστοιχου εξοπλισμού αγγίζει τις 75000 για να βγει στο δρόμο. Δεν κάνω σύγκριση μεταξύ των 2 αυτοκινήτων αλλά ποια αγορά από τις δυο θα πρέπει να θεωρείται πιο καλή?