Μπορεί να είναι το μικρότερο σε απόδοση μοντέλο της Porsche, όμως είναι φτιαγμένο σύμφωνα με τα υψηλά πρότυπα του Τσούφενχάουζεν. Για αυτό και η απόλαυση πίσω από το τιμόνι της Boxster χτυπάει κόκκινο…
Ήταν πριν 15 περίπου χρόνια που ταξίδεψα πρώτη φορά με το περιοδικό για να οδηγήσω στο εξωτερικό κάποιο μοντέλο της Porsche. Και τι μοντέλο μάλιστα. Την 911 Carrera! Μέχρι και σήμερα, θυμάμαι ακόμη αυτό το ταξίδι. Όχι όμως επειδή μου δόθηκε η ευκαιρία να οδηγήσω την θρυλική 911, αλλά επειδή στα πλαίσια της παρουσίασης είδα πως δουλεύουν εκεί στην Porsche και γιατί οι άνθρωποι εκεί φέρουν όλοι τον τίτλο του Dr..
Θυμάμαι για παράδειγμα σαν τώρα τον κύριο «Dr. Motormeister» που μας εξηγούσε την παραμικρή αλλαγή και τεχνική επέμβαση στα σωθικά του κινητήρα, ή τον κύριο «Dr. Fahrmeister» που ανέλυε με κάθε λεπτομέρεια και ζώντας το πραγματικά κάθε αλλαγή στην ανάρτηση και στη μετάδοση της κίνησης, την κυρία «Dr. Innenraummeisterin» που περηφανευόταν για τα υλικά και τη σχεδίαση της καμπίνας, μέχρι και τον τρελό επιστήμονα, κύριο «Dr. Schallmeister» που μας έκανε μάθημα -σαν να βρισκόταν στην έδρα του Πανεπιστημίου της Στουτγάρδης- για να καταλάβουμε ποια η διαφορά του θορύβου με τον ήχο και το πώς πρέπει να ηχούν κινητήρας και εξάτμιση μέσα στην καμπίνα μιας Porsche.
Με λίγα λόγια, δηλαδή, μου έχει μείνει ακόμα χαραγμένη στη μνήμη η προσοχή που δίνουν στη λεπτομέρεια οι άνθρωποι της Porsche, απόρροια της οποίας είναι τα… θεϊκά -για πολλούς- δημιουργήματά τους.
Τι σχέση έχουν όμως όλα τα παραπάνω με τη δοκιμή της Porsche 781 Boxster που διαβάζετε αυτή τη στιγμή; Αν είστε «μυημένοι» του χώρου, τότε ίσως να μας καταλάβατε. Αν όχι, τότε να πούμε πως με αυτή την γενιά της Boxster η Porsche βάζει στην άκρη τον 6κύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα και τον αντικαθιστά με ένα μικρότερου κυβισμού (σ.σ. μόλις 2.000 κυβικών) και turbo κινητήρα, ο οποίος αποδίδει, βέβαια, το διόλου ευκαταφρόνητο νούμερο των 300 ίππων. Πρόκειται για μία κίνηση για την οποία η Porsche έχει λάβει από τους θιασώτες της αρνητική κριτική κατά το παρελθόν, όμως τελικά θεωρούμε πως όταν εκεί στο Τσούφενχαουζεν κάνουν τελικά κάτι, το κάνουν με τον πιο άριστο τρόπο.
Κατά την άποψή μας, λοιπόν, ακόμη και η μικρή αυτή Porsche που δοκιμάζουμε, με τον 2λιτρο turbo, τετρακύλινδρο -επαναλαμβάνω - κινητήρα είναι μια γνήσια Porsche, η οποία μπορεί να σε ταξιδέψει για τις λιγότερο από 48 ώρες που βρεθείς στο κάθισμά της μακριά από τα προβλήματα και τα άγχη της καθημερινότητας. Απλά και μόνο γυρνώντας το κλειδί στη μίζα και αναζητώντας την ιδανική διαδρομή σε ακτίνα 250 χιλιομέτρων, αφού πρέπει να την επιστρέψεις με όχι περισσότερα από 500 στο Athens Porsche Center…
Ευχαριστουμε το Θεο που υπαρχουν οι ηθικοι Ιαπωνες και οι Κορεατες οι οποιοι κατασκευαζουν πανεμορφα, πρωτοποριακα αυτοκινητα και προπαντως ΥΠΕΡΑΞΙΟΠΙΣΤΑ και με απολυτο σεβασμο στο περιβαλλον, στον ανθρωπο και στους ΠΕΛΑΤΕΣ τους γιατι αλλιως με το γερμανικο σκανδαλωδες και καρκινογονο VW Group θα ειχε μεινει πολυ πισω η παγκοσμια αυτοκινητοβιομηχανια και θα ειχαμε αρρωστησει ολοι πανω στον πλανητη χωρια που θα ειχαμε κανει πρωτα παμπλουτα τα συνεργεια και τις οδικες βοηθειες!
H Porsche einai h monadikh etaireia ston kosmo pou oti modelo ftiaksei, ftiaxnei to kalutero sthn kathgoria tou me th prwth prospa8eia. Paradeigma: Panta pisteua oti h M5 htan to kalutero sport sedan apo pleuras zugismatos sasi kai epidosewn. Molis odhghsa thn panamera turbo omws eniwsa amesws th diafora. To autokinhto auto einai se allo epipedo se ola. To idio fusika isxuei me ola ta modela ths porsche kai ta autokinhta 8rulous pou exei bgalei opws h 930 911, 959, 918, GT ktlp.
Πρέπει όλοι μας να ευχαριστούμε τον Θεό που υπάρχει το Volkswagen group με την μεγαλύτερη τεχνογνωσία στον κόσμο δίνοντας ένα τεράστιο φάσμα από κκορυφαία προϊόντα. Τα καλύτερα αυτοκίνητα σε οποιαδήποτε κατηγορία ανήκουν στο volkswagen group. Άλλωστε βλέπουμε ότι όλοι αυτό αντιγράφουν. Ότι κάνει το group μετά από μερικά χρόνια το κάνουν και όλοι οι άλλοι. Ήταν είναι και θα είναι ο ηγέτης της αυτοκίνησης.
ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ... ξεκινάτε πάρα πολύ επεξηγηματικά ποιητικά το άρθρο σας...
Επίσης σώφρον... είναι να μην καταργήσει η porsche τα ατμοσφαιρικά της μοτέρ...
Ευχαριστουμε το Θεο που υπαρχουν οι ηθικοι Ιαπωνες και οι Κορεατες οι οποιοι κατασκευαζουν πανεμορφα, πρωτοποριακα αυτοκινητα και προπαντως ΥΠΕΡΑΞΙΟΠΙΣΤΑ και με απολυτο σεβασμο στο περιβαλλον, στον ανθρωπο και στους ΠΕΛΑΤΕΣ τους γιατι αλλιως με το γερμανικο σκανδαλωδες και καρκινογονο VW Group θα ειχε μεινει πολυ πισω η παγκοσμια αυτοκινητοβιομηχανια και θα ειχαμε αρρωστησει ολοι πανω στον πλανητη χωρια που θα ειχαμε κανει πρωτα παμπλουτα τα συνεργεια και τις οδικες βοηθειες!
Ή ενα Audi S3 ή Leon Cupra...το ιδιο μαγαζι ειναι ετσι και αλλιως.
H Porsche einai h monadikh etaireia ston kosmo pou oti modelo ftiaksei, ftiaxnei to kalutero sthn kathgoria tou me th prwth prospa8eia. Paradeigma: Panta pisteua oti h M5 htan to kalutero sport sedan apo pleuras zugismatos sasi kai epidosewn. Molis odhghsa thn panamera turbo omws eniwsa amesws th diafora. To autokinhto auto einai se allo epipedo se ola. To idio fusika isxuei me ola ta modela ths porsche kai ta autokinhta 8rulous pou exei bgalei opws h 930 911, 959, 918, GT ktlp.
Πρέπει όλοι μας να ευχαριστούμε τον Θεό που υπάρχει το Volkswagen group με την μεγαλύτερη τεχνογνωσία στον κόσμο δίνοντας ένα τεράστιο φάσμα από κκορυφαία προϊόντα. Τα καλύτερα αυτοκίνητα σε οποιαδήποτε κατηγορία ανήκουν στο volkswagen group. Άλλωστε βλέπουμε ότι όλοι αυτό αντιγράφουν. Ότι κάνει το group μετά από μερικά χρόνια το κάνουν και όλοι οι άλλοι. Ήταν είναι και θα είναι ο ηγέτης της αυτοκίνησης.
ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ... ξεκινάτε πάρα πολύ επεξηγηματικά ποιητικά το άρθρο σας... Επίσης σώφρον... είναι να μην καταργήσει η porsche τα ατμοσφαιρικά της μοτέρ...