ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμάζουμε την Porsche 718 Boxster με το δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο σύνολο ισχύος 300 ίππων και σας μεταφέρουμε τις απόψεις μας.

Στην επιλογή Sport+ η μικρή Boxster γίνεται λιγότερο παιχνιδιάρα και πιο απόλυτη στις αντιδράσεις της, αποκαλύπτοντας το άριστο ζύγισμά της.

Zoom στις λεπτομέρειες εξωτερικής σχεδίασης της Porsche 718 Boxster.

Zoom στις λεπτομέρειες εξωτερικής σχεδίασης της Porsche 718 Boxster.

Zoom στις λεπτομέρειες εξωτερικής σχεδίασης της Porsche 718 Boxster.

Zoom στις λεπτομέρειες εξωτερικής σχεδίασης της Porsche 718 Boxster.

Δοκιμή: Porsche 718 Boxster με 300 PS

35.691 Επισκέψεις στο άρθρο (13/1/2018)

Μπορεί να είναι το μικρότερο σε απόδοση μοντέλο της Porsche, όμως είναι φτιαγμένο σύμφωνα με τα υψηλά πρότυπα του Τσούφενχάουζεν. Για αυτό και η απόλαυση πίσω από το τιμόνι της Boxster χτυπάει κόκκινο…

Ήταν πριν 15 περίπου χρόνια που ταξίδεψα πρώτη φορά με το περιοδικό για να οδηγήσω στο εξωτερικό κάποιο μοντέλο της Porsche. Και τι μοντέλο μάλιστα. Την 911 Carrera! Μέχρι και σήμερα, θυμάμαι ακόμη αυτό το ταξίδι. Όχι όμως επειδή μου δόθηκε η ευκαιρία να οδηγήσω την θρυλική 911, αλλά επειδή στα πλαίσια της παρουσίασης είδα πως δουλεύουν εκεί στην Porsche και γιατί οι άνθρωποι εκεί φέρουν όλοι τον τίτλο του Dr..

Θυμάμαι για παράδειγμα σαν τώρα τον κύριο «Dr. Motormeister» που μας εξηγούσε την παραμικρή αλλαγή και τεχνική επέμβαση στα σωθικά του κινητήρα, ή τον κύριο «Dr. Fahrmeister» που ανέλυε με κάθε λεπτομέρεια και ζώντας το πραγματικά κάθε αλλαγή στην ανάρτηση και στη μετάδοση της κίνησης, την κυρία «Dr. Innenraummeisterin» που περηφανευόταν για τα υλικά και τη σχεδίαση της καμπίνας, μέχρι και τον τρελό επιστήμονα, κύριο «Dr. Schallmeister» που μας έκανε μάθημα -σαν να βρισκόταν στην έδρα του Πανεπιστημίου της Στουτγάρδης- για να καταλάβουμε ποια η διαφορά του θορύβου με τον ήχο και το πώς πρέπει να ηχούν κινητήρας και εξάτμιση μέσα στην καμπίνα μιας Porsche. 
Με λίγα λόγια, δηλαδή, μου έχει μείνει ακόμα χαραγμένη στη μνήμη η προσοχή που δίνουν στη λεπτομέρεια οι άνθρωποι της Porsche, απόρροια της οποίας είναι τα… θεϊκά -για πολλούς- δημιουργήματά τους.

Τι σχέση έχουν όμως όλα τα παραπάνω με τη δοκιμή της Porsche 781 Boxster που διαβάζετε αυτή τη στιγμή; Αν είστε «μυημένοι» του χώρου, τότε ίσως να μας καταλάβατε. Αν όχι, τότε να πούμε πως με αυτή την γενιά της Boxster η Porsche βάζει στην άκρη τον 6κύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα και τον αντικαθιστά με ένα μικρότερου κυβισμού (σ.σ. μόλις 2.000 κυβικών) και turbo κινητήρα, ο οποίος αποδίδει, βέβαια, το διόλου ευκαταφρόνητο νούμερο των 300 ίππων. Πρόκειται για μία κίνηση για την οποία η Porsche έχει λάβει από τους θιασώτες της αρνητική κριτική κατά το παρελθόν, όμως τελικά θεωρούμε πως όταν εκεί στο Τσούφενχαουζεν κάνουν τελικά κάτι, το κάνουν με τον πιο άριστο τρόπο. 

Κατά την άποψή μας, λοιπόν, ακόμη και η μικρή αυτή Porsche που δοκιμάζουμε, με τον 2λιτρο turbo, τετρακύλινδρο -επαναλαμβάνω - κινητήρα είναι μια γνήσια Porsche, η οποία μπορεί να σε ταξιδέψει για τις λιγότερο από 48 ώρες που βρεθείς στο κάθισμά της μακριά από τα προβλήματα και τα άγχη της καθημερινότητας. Απλά και μόνο γυρνώντας το κλειδί στη μίζα και αναζητώντας την ιδανική διαδρομή σε ακτίνα 250 χιλιομέτρων, αφού πρέπει να την επιστρέψεις με όχι περισσότερα από 500 στο Athens Porsche Center…

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Autotriti.gr
LINGLONG VS GOODYEAR