Αυτή ήταν η φράση που ακούστηκε από τη Υπεύθυνη των Δημοσίων Σχέσεων της Porsche το πρωινό της παραλαβής του μοντέλου και αμέσως νιώσαμε τους καρδιακούς παλμούς να ανεβαίνουν και την αδρεναλίνη να γεμίζει το σώμα μας. Πλησιάζοντας προς την έξοδο, παρατηρούμε την Boxster από το πλάι, με την οροφή κατεβασμένη, να μας περιμένει και ανακαλύπτουμε πως από κοντά είναι εξίσου εντυπωσιακή όπως στις φωτογραφίες, αλλά και compact σε διαστάσεις όπως ορίζουν οι αναλογίες της (4.379 x 1.801 x 1.281 χλστ. για μήκος, πλάτος και ύψος αντίστοιχα). Κάνουμε μία «γύρα» γύρω από το μυώδες αμάξωμα για να το θαυμάσουμε λίγο περισσότερο και έπειτα ρωτάμε τον φωτογράφο: «Σβολώ θα τα βάλεις μπροστά ή πίσω;». Ο λόγος για τα φωτογραφικά σύνεργα, μιας και η κεντρομήχανη αυτή κατασκευή έχει δύο πορτ-μπαγκάζ τα οποία μπορούν με ευκολία να καλύψουν τις ανάγκες μιας επίσκεψης στο supermarket ή ενός 2ημέρου στους Δελφούς με τη σύντροφό σας. Τα βάλαμε τελικά μπροστά και μπήκαμε γρήγορα στην καμπίνα.
Το κλειδί βρίσκεται παραδοσιακά αριστερά από το τιμόνι, το οποίο είναι μικρό σε διάμετρο, όμορφο σε σχεδίαση και προς ευχάριστη έκπληξη χωρίς -τα περιττά για την προκειμένη περίπτωση- μπουτόν για το ηχοσύστημα πάνω του (σ.σ. αν είστε βέβαια κάτοχος ίσως όμως να πρέπει να τα επιλέξετε). Έπειτα, η κεντρική κονσόλα είναι γεμάτη πολλά κουμπιά που δεν διευκολύνουν την εργονομία (παρόλα αυτά δεν ενοχληθήκαμε πάρα πολύ), ο πίνακας οργάνων συνδυάζει ψηφιακά με αναλογικά στοιχεία, ενώ στο κέντρο του ταμπλό, ψηλά τοποθετημένο βρίσκεται το ρολόι του Sport Chrono Package, σε περίπτωση που βρεθείς σε κάποια πίστα και θέλεις να κρατάς χρόνο. Όσο για την θέση οδήγησης; Κάθεσαι χαμηλά, πολύ χαμηλά για την ακρίβεια σε σημείο που εμείς σηκώσαμε το κάθισμα ένα κλικ, ενώ η θέση ως θέση, αν και δεν της φαίνεται με το μάτι, είναι άνετη και το κάθισμα προσφέρει πάρα πολύ καλή πλευρική στήριξη. Για την ποιότητα των υλικών και τη συναρμογή τους φυσικά δεν χρειάζεται να κάνουμε κουβέντα. Μπράβο στην κυρία «Dr. Innenraummeisterin».
Ευχαριστουμε το Θεο που υπαρχουν οι ηθικοι Ιαπωνες και οι Κορεατες οι οποιοι κατασκευαζουν πανεμορφα, πρωτοποριακα αυτοκινητα και προπαντως ΥΠΕΡΑΞΙΟΠΙΣΤΑ και με απολυτο σεβασμο στο περιβαλλον, στον ανθρωπο και στους ΠΕΛΑΤΕΣ τους γιατι αλλιως με το γερμανικο σκανδαλωδες και καρκινογονο VW Group θα ειχε μεινει πολυ πισω η παγκοσμια αυτοκινητοβιομηχανια και θα ειχαμε αρρωστησει ολοι πανω στον πλανητη χωρια που θα ειχαμε κανει πρωτα παμπλουτα τα συνεργεια και τις οδικες βοηθειες!
H Porsche einai h monadikh etaireia ston kosmo pou oti modelo ftiaksei, ftiaxnei to kalutero sthn kathgoria tou me th prwth prospa8eia. Paradeigma: Panta pisteua oti h M5 htan to kalutero sport sedan apo pleuras zugismatos sasi kai epidosewn. Molis odhghsa thn panamera turbo omws eniwsa amesws th diafora. To autokinhto auto einai se allo epipedo se ola. To idio fusika isxuei me ola ta modela ths porsche kai ta autokinhta 8rulous pou exei bgalei opws h 930 911, 959, 918, GT ktlp.
Πρέπει όλοι μας να ευχαριστούμε τον Θεό που υπάρχει το Volkswagen group με την μεγαλύτερη τεχνογνωσία στον κόσμο δίνοντας ένα τεράστιο φάσμα από κκορυφαία προϊόντα. Τα καλύτερα αυτοκίνητα σε οποιαδήποτε κατηγορία ανήκουν στο volkswagen group. Άλλωστε βλέπουμε ότι όλοι αυτό αντιγράφουν. Ότι κάνει το group μετά από μερικά χρόνια το κάνουν και όλοι οι άλλοι. Ήταν είναι και θα είναι ο ηγέτης της αυτοκίνησης.
ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ... ξεκινάτε πάρα πολύ επεξηγηματικά ποιητικά το άρθρο σας...
Επίσης σώφρον... είναι να μην καταργήσει η porsche τα ατμοσφαιρικά της μοτέρ...
Ευχαριστουμε το Θεο που υπαρχουν οι ηθικοι Ιαπωνες και οι Κορεατες οι οποιοι κατασκευαζουν πανεμορφα, πρωτοποριακα αυτοκινητα και προπαντως ΥΠΕΡΑΞΙΟΠΙΣΤΑ και με απολυτο σεβασμο στο περιβαλλον, στον ανθρωπο και στους ΠΕΛΑΤΕΣ τους γιατι αλλιως με το γερμανικο σκανδαλωδες και καρκινογονο VW Group θα ειχε μεινει πολυ πισω η παγκοσμια αυτοκινητοβιομηχανια και θα ειχαμε αρρωστησει ολοι πανω στον πλανητη χωρια που θα ειχαμε κανει πρωτα παμπλουτα τα συνεργεια και τις οδικες βοηθειες!
Ή ενα Audi S3 ή Leon Cupra...το ιδιο μαγαζι ειναι ετσι και αλλιως.
H Porsche einai h monadikh etaireia ston kosmo pou oti modelo ftiaksei, ftiaxnei to kalutero sthn kathgoria tou me th prwth prospa8eia. Paradeigma: Panta pisteua oti h M5 htan to kalutero sport sedan apo pleuras zugismatos sasi kai epidosewn. Molis odhghsa thn panamera turbo omws eniwsa amesws th diafora. To autokinhto auto einai se allo epipedo se ola. To idio fusika isxuei me ola ta modela ths porsche kai ta autokinhta 8rulous pou exei bgalei opws h 930 911, 959, 918, GT ktlp.
Πρέπει όλοι μας να ευχαριστούμε τον Θεό που υπάρχει το Volkswagen group με την μεγαλύτερη τεχνογνωσία στον κόσμο δίνοντας ένα τεράστιο φάσμα από κκορυφαία προϊόντα. Τα καλύτερα αυτοκίνητα σε οποιαδήποτε κατηγορία ανήκουν στο volkswagen group. Άλλωστε βλέπουμε ότι όλοι αυτό αντιγράφουν. Ότι κάνει το group μετά από μερικά χρόνια το κάνουν και όλοι οι άλλοι. Ήταν είναι και θα είναι ο ηγέτης της αυτοκίνησης.
ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ... ξεκινάτε πάρα πολύ επεξηγηματικά ποιητικά το άρθρο σας... Επίσης σώφρον... είναι να μην καταργήσει η porsche τα ατμοσφαιρικά της μοτέρ...