Γυρνάμε το κλειδί, ο κινητήρας μπαίνει σε λειτουργία και υποκλινόμαστε στη δουλειά που έχει κάνει ο Υπεύθυνος Ακουστικής, «Dr. Schallmeister». Ο τετρακύλινδρος, boxer τούρμπο των 1.988 κυβικών εκατοστών θυμίζει αρκετά τη μελωδία ενός flat-six, είναι περισσότερο μεταλλικός -στα πρότυπα της Porsche- και λιγότερο μπάσος, ενώ όταν επιλέξεις τα sport προγράμματα λειτουργίας (Sport & Sport+) και πατήσεις γερά το γκάζι τον αισθάνεσαι ακόμη πιο άγριο, ξερό, τραχύ και μεταλλικό για να δέσει αρμονικά ηχητικά με τον παραγόμενο ήχο των εξατμίσεων. Και μάλιστα, όλα τα παραπάνω χωρίς να χρειάζεται να ανοίξεις το παράθυρο ή να κατεβάσεις την οροφή, όπως δηλαδή μας είχε εξηγήσει 15 χρόνια πιο πριν στην παρουσίαση της 911.
Αφήνοντας τώρα το ηχητικό και περνώντας στο τεχνικό κομμάτι, στο πεδίο του «Dr. Motormeister», να πούμε πως πίσω από τα καθίσματα και μπροστά από τον πίσω άξονα ο 2λιτρος κινητήρας της Boxster έχει όλα τα τεχνολογικά καλούδια της σύγχρονης εποχής. Είναι άμεσου ψεκασμού, διαθέτει VarioCam Plus με μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων και βυθίσματος βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής, ενώ το turbo δουλεύει στο 1,4 bar. Σχετικά ψηλά δηλαδή, όμως στην πράξη ο κινητήρας στροφάρει με λύσσα από τις 2.200 έως και τις 7.500 σ.α.λ.., σαν να ήταν ατμοσφαιρικός και πολύ πιο πάνω από το φάσμα περιστροφής της μέγιστης ισχύς (300 PS @ 6.500 σ.α.λ.). Στις χαμηλές στροφές από την άλλη υπάρχει ένα πολύ μικρό lag όμως στο κάτω κάτω αυτό καθόλου δεν σε ενοχλεί αφού σε αυτήν την περίπτωση κινείσαι σε καθημερινούς ρυθμούς. Και τότε τα 380 Nm ροπής που είναι διαθέσιμα από τις 1.950 έως τις 4.500 σ.α.λ. σε καλύπτουν και με το παραπάνω.
Όσο τέλος για την κατανάλωση; Δεν θα γράψουμε το κλισέ πως «αυτόν που θα την αγοράσει, δεν τον ενδιαφέρει», γιατί διαφορετικά ποιος ο λόγος η ίδια η Porsche να μπει στη σφαίρα του τούρμπο και να ρίξει τα κυβικά στα 2 λίτρα; Για την ακρίβεια, λοιπόν, η Porsche ανακοινώνει 6,9 λτ./100 χλμ. με το PDK, στην πράξη όμως υπολογίστε σε οικονομικό ρυθμό οδήγησης γύρω στα 9,5 λτ. (αυτοκινητόδρομος με λίγα χλμ./ώρα), γύρω στα 12 λτ./100 χλμ. σε normal καθημερινούς ρυθμούς και πολλά παραπάνω (20+ λτ./100 χλμ.) εφόσον επιλέξετε κάποιο από τα Sport προγράμματα και έχετε βαρύ πόδι.
Ευχαριστουμε το Θεο που υπαρχουν οι ηθικοι Ιαπωνες και οι Κορεατες οι οποιοι κατασκευαζουν πανεμορφα, πρωτοποριακα αυτοκινητα και προπαντως ΥΠΕΡΑΞΙΟΠΙΣΤΑ και με απολυτο σεβασμο στο περιβαλλον, στον ανθρωπο και στους ΠΕΛΑΤΕΣ τους γιατι αλλιως με το γερμανικο σκανδαλωδες και καρκινογονο VW Group θα ειχε μεινει πολυ πισω η παγκοσμια αυτοκινητοβιομηχανια και θα ειχαμε αρρωστησει ολοι πανω στον πλανητη χωρια που θα ειχαμε κανει πρωτα παμπλουτα τα συνεργεια και τις οδικες βοηθειες!
H Porsche einai h monadikh etaireia ston kosmo pou oti modelo ftiaksei, ftiaxnei to kalutero sthn kathgoria tou me th prwth prospa8eia. Paradeigma: Panta pisteua oti h M5 htan to kalutero sport sedan apo pleuras zugismatos sasi kai epidosewn. Molis odhghsa thn panamera turbo omws eniwsa amesws th diafora. To autokinhto auto einai se allo epipedo se ola. To idio fusika isxuei me ola ta modela ths porsche kai ta autokinhta 8rulous pou exei bgalei opws h 930 911, 959, 918, GT ktlp.
Πρέπει όλοι μας να ευχαριστούμε τον Θεό που υπάρχει το Volkswagen group με την μεγαλύτερη τεχνογνωσία στον κόσμο δίνοντας ένα τεράστιο φάσμα από κκορυφαία προϊόντα. Τα καλύτερα αυτοκίνητα σε οποιαδήποτε κατηγορία ανήκουν στο volkswagen group. Άλλωστε βλέπουμε ότι όλοι αυτό αντιγράφουν. Ότι κάνει το group μετά από μερικά χρόνια το κάνουν και όλοι οι άλλοι. Ήταν είναι και θα είναι ο ηγέτης της αυτοκίνησης.
ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ... ξεκινάτε πάρα πολύ επεξηγηματικά ποιητικά το άρθρο σας...
Επίσης σώφρον... είναι να μην καταργήσει η porsche τα ατμοσφαιρικά της μοτέρ...
Ευχαριστουμε το Θεο που υπαρχουν οι ηθικοι Ιαπωνες και οι Κορεατες οι οποιοι κατασκευαζουν πανεμορφα, πρωτοποριακα αυτοκινητα και προπαντως ΥΠΕΡΑΞΙΟΠΙΣΤΑ και με απολυτο σεβασμο στο περιβαλλον, στον ανθρωπο και στους ΠΕΛΑΤΕΣ τους γιατι αλλιως με το γερμανικο σκανδαλωδες και καρκινογονο VW Group θα ειχε μεινει πολυ πισω η παγκοσμια αυτοκινητοβιομηχανια και θα ειχαμε αρρωστησει ολοι πανω στον πλανητη χωρια που θα ειχαμε κανει πρωτα παμπλουτα τα συνεργεια και τις οδικες βοηθειες!
Ή ενα Audi S3 ή Leon Cupra...το ιδιο μαγαζι ειναι ετσι και αλλιως.
H Porsche einai h monadikh etaireia ston kosmo pou oti modelo ftiaksei, ftiaxnei to kalutero sthn kathgoria tou me th prwth prospa8eia. Paradeigma: Panta pisteua oti h M5 htan to kalutero sport sedan apo pleuras zugismatos sasi kai epidosewn. Molis odhghsa thn panamera turbo omws eniwsa amesws th diafora. To autokinhto auto einai se allo epipedo se ola. To idio fusika isxuei me ola ta modela ths porsche kai ta autokinhta 8rulous pou exei bgalei opws h 930 911, 959, 918, GT ktlp.
Πρέπει όλοι μας να ευχαριστούμε τον Θεό που υπάρχει το Volkswagen group με την μεγαλύτερη τεχνογνωσία στον κόσμο δίνοντας ένα τεράστιο φάσμα από κκορυφαία προϊόντα. Τα καλύτερα αυτοκίνητα σε οποιαδήποτε κατηγορία ανήκουν στο volkswagen group. Άλλωστε βλέπουμε ότι όλοι αυτό αντιγράφουν. Ότι κάνει το group μετά από μερικά χρόνια το κάνουν και όλοι οι άλλοι. Ήταν είναι και θα είναι ο ηγέτης της αυτοκίνησης.
ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ... ξεκινάτε πάρα πολύ επεξηγηματικά ποιητικά το άρθρο σας... Επίσης σώφρον... είναι να μην καταργήσει η porsche τα ατμοσφαιρικά της μοτέρ...