Φτάνουμε στο ζουμί, στο πεδίο της οδικής συμπεριφοράς. Τα έκανε καλά ο κύριος «Dr. Fahrmeister»; Μπορεί ακόμη και η μικρή αυτή Porsche να χαρίσει στιγμές οδηγικής απόλαυσης, αντιστοίχως με τις μεγαλύτερες κατασκευές του οίκου;
Καθώς απομακρυνόμαστε από το Porsche Center Athens, στα πρώτα χιλιόμετρα που τα ελαστικά δεν έχουν ζεσταθεί, αισθάνεσαι το ESP να δουλεύει λίγο παραπάνω και τα φρένα να μην κοκαλώνουν άμεσα, όμως γρήγορα αυτά πιάνουν την επιθυμητή θερμοκρασία και ετοιμάζεσαι να ανεβάσεις ρυθμό, αφού βρεις την κατάλληλη διαδρομή.
Το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας δεν έχει ακόμη απενεργοποιηθεί και η ενεργή ανάρτηση είναι στην επιλογή normal, ωστόσο από τώρα έχει γίνει σαφές πως το πλαίσιο είναι γρανίτης και ότι η ανάρτηση είναι ιδανικά ρυθμισμένη για το ανάγλυφο των ελληνικών δρόμων. Μάλιστα, προτιμάς πολλές φορές την μαλακή ρύθμιση, αφού η σπορ είναι καταλληλότερη στο καλό οδόστρωμα το οποίο δεν βρίσκεις συχνά στην Ελλάδα…
Συνεχίζοντας να καλύπτεις χιλιόμετρα σε αυτό το set-up αποκτάς περισσότερη αυτοπεποίθηση και έτσι επιλέγεις τα επόμενα προγράμματα λειτουργίας. Στα Sport και Sport+ το τιμόνι σφίγγει περισσότερο και αποκτά ακόμη καλύτερη αίσθηση, το ίδιο και η ανάρτηση με αποτέλεσμα τα περιθώρια πρόσφυσης να ανεβαίνουν μαζί με τον ρυθμό κίνησής σου. Σε αυτή τη ρύθμιση η μικρή Boxster είναι λιγότερο παιχνιδιάρα και πιο απόλυτη στις αντιδράσεις της, αποκαλύπτει το άριστο ζύγισμά της και επιμένει πως για να της σπάσεις την πρόσφυση θα πρέπει να έρθεις με πολλά χιλιόμετρα ή με την κατάλληλη τεχνική, όταν μπροστά σου απλώνεται μια ανοικτή καμπή. Έτσι, επιστρέφεις στο προηγούμενο set-up καθώς αυτό ταιριάζει περισσότερο στο χαρακτήρα σου και αφήνεις τις sport ρυθμίσεις για όταν βρεθείς στο κατάλληλο περιβάλλον.
Σε κάθε περίπτωση, ένα είναι το σίγουρο. Ανεξάρτητα με τη διαδρομή η Boxster των 300 ίππων μπορεί να είναι απολαυστική. Στον αυτοκινητόδρομο μένει βιδωμένη στην άσφαλτο ακόμη και στα πολλά χιλιόμετρα, ενώ σε δρόμο με στροφές στρίβει γρήγορα χωρίς να ιδρώσεις πίσω από το τιμόνι. Είναι φιλική, υπάκουη και απολαυστική, όπως δηλαδή συμβαίνει και τις περισσότερες κατασκευές του οίκου με έδρα το Τσούφενχάουζεν. Μπράβο λοιπό στον κύριο Fahrmeister, αλλά και στους υπόλοιπους Dr…
Ευχαριστουμε το Θεο που υπαρχουν οι ηθικοι Ιαπωνες και οι Κορεατες οι οποιοι κατασκευαζουν πανεμορφα, πρωτοποριακα αυτοκινητα και προπαντως ΥΠΕΡΑΞΙΟΠΙΣΤΑ και με απολυτο σεβασμο στο περιβαλλον, στον ανθρωπο και στους ΠΕΛΑΤΕΣ τους γιατι αλλιως με το γερμανικο σκανδαλωδες και καρκινογονο VW Group θα ειχε μεινει πολυ πισω η παγκοσμια αυτοκινητοβιομηχανια και θα ειχαμε αρρωστησει ολοι πανω στον πλανητη χωρια που θα ειχαμε κανει πρωτα παμπλουτα τα συνεργεια και τις οδικες βοηθειες!
H Porsche einai h monadikh etaireia ston kosmo pou oti modelo ftiaksei, ftiaxnei to kalutero sthn kathgoria tou me th prwth prospa8eia. Paradeigma: Panta pisteua oti h M5 htan to kalutero sport sedan apo pleuras zugismatos sasi kai epidosewn. Molis odhghsa thn panamera turbo omws eniwsa amesws th diafora. To autokinhto auto einai se allo epipedo se ola. To idio fusika isxuei me ola ta modela ths porsche kai ta autokinhta 8rulous pou exei bgalei opws h 930 911, 959, 918, GT ktlp.
Πρέπει όλοι μας να ευχαριστούμε τον Θεό που υπάρχει το Volkswagen group με την μεγαλύτερη τεχνογνωσία στον κόσμο δίνοντας ένα τεράστιο φάσμα από κκορυφαία προϊόντα. Τα καλύτερα αυτοκίνητα σε οποιαδήποτε κατηγορία ανήκουν στο volkswagen group. Άλλωστε βλέπουμε ότι όλοι αυτό αντιγράφουν. Ότι κάνει το group μετά από μερικά χρόνια το κάνουν και όλοι οι άλλοι. Ήταν είναι και θα είναι ο ηγέτης της αυτοκίνησης.
ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ... ξεκινάτε πάρα πολύ επεξηγηματικά ποιητικά το άρθρο σας...
Επίσης σώφρον... είναι να μην καταργήσει η porsche τα ατμοσφαιρικά της μοτέρ...
Ευχαριστουμε το Θεο που υπαρχουν οι ηθικοι Ιαπωνες και οι Κορεατες οι οποιοι κατασκευαζουν πανεμορφα, πρωτοποριακα αυτοκινητα και προπαντως ΥΠΕΡΑΞΙΟΠΙΣΤΑ και με απολυτο σεβασμο στο περιβαλλον, στον ανθρωπο και στους ΠΕΛΑΤΕΣ τους γιατι αλλιως με το γερμανικο σκανδαλωδες και καρκινογονο VW Group θα ειχε μεινει πολυ πισω η παγκοσμια αυτοκινητοβιομηχανια και θα ειχαμε αρρωστησει ολοι πανω στον πλανητη χωρια που θα ειχαμε κανει πρωτα παμπλουτα τα συνεργεια και τις οδικες βοηθειες!
Ή ενα Audi S3 ή Leon Cupra...το ιδιο μαγαζι ειναι ετσι και αλλιως.
H Porsche einai h monadikh etaireia ston kosmo pou oti modelo ftiaksei, ftiaxnei to kalutero sthn kathgoria tou me th prwth prospa8eia. Paradeigma: Panta pisteua oti h M5 htan to kalutero sport sedan apo pleuras zugismatos sasi kai epidosewn. Molis odhghsa thn panamera turbo omws eniwsa amesws th diafora. To autokinhto auto einai se allo epipedo se ola. To idio fusika isxuei me ola ta modela ths porsche kai ta autokinhta 8rulous pou exei bgalei opws h 930 911, 959, 918, GT ktlp.
Πρέπει όλοι μας να ευχαριστούμε τον Θεό που υπάρχει το Volkswagen group με την μεγαλύτερη τεχνογνωσία στον κόσμο δίνοντας ένα τεράστιο φάσμα από κκορυφαία προϊόντα. Τα καλύτερα αυτοκίνητα σε οποιαδήποτε κατηγορία ανήκουν στο volkswagen group. Άλλωστε βλέπουμε ότι όλοι αυτό αντιγράφουν. Ότι κάνει το group μετά από μερικά χρόνια το κάνουν και όλοι οι άλλοι. Ήταν είναι και θα είναι ο ηγέτης της αυτοκίνησης.
ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ... ξεκινάτε πάρα πολύ επεξηγηματικά ποιητικά το άρθρο σας... Επίσης σώφρον... είναι να μην καταργήσει η porsche τα ατμοσφαιρικά της μοτέρ...