- Full υβριδικό με turbo 1.200άρη κινητήρα και 2 ηλεκτρομοτέρ για 200 άλογα
- Στρίβουν και οι πίσω τροχοί για να μανουβράρει σαν αυτοκίνητο πόλης
- Ποιοτικό και πρακτικό εσωτερικό με 2 οθονάρες 12 ιντσών
- Πλούσιος εξοπλισμός και τιμή 46 χιλιάρικα
Είναι αλήθεια πως οι μέχρι σήμερα προσπάθειες της Renault στα μικρομεσαία οικογενειακά SUV δεν γνώρισαν και κάποια ιδιαίτερη εμπορική επιτυχία. Ούτε το Koleos, αλλά ούτε και το Kadjar (που ήταν το προηγούμενο Qashqai της Renault) έπεισαν τους αγοραστές. Το Austral, που βασίζεται στο νέο Nissan Qashqai και δοκιμάσαμε αρχικά με τον 1,3 turbo ήπια υβριδικό κινητήρα των 158 ίππων, έδειξε πως μπορεί να έχει καλύτερη τύχη βασισμένο στην υψηλή τεχνολογία, την πολύ καλή ποιότητα και τη διαφορετικότητά του. Τα χαρακτηριστικά αυτά είναι ιδιαίτερα αισθητά στην full υβριδική έκδοση E-TECH την οποία και δοκιμάζουμε σήμερα.
Εξωτερικά δεν αλλάζει σχεδόν τίποτα και ουσιαστικά μόνο το λογότυπο E-TECH κάνει τη διαφορά στο full υβριδικό Austral, το οποίο χαρακτηρίζεται από τις ανάγλυφες επιφάνειες, τους μεγάλους τροχούς και τα full LED φώτα με υπογραφή σχήματος «C» για ένα συνολικά καλαίσθητο, όσο και αεροδυναμικό αποτέλεσμα.
Φουλ στον εξοπλισμό με τσιμπημένη τιμή
To full υβριδικό Renault Austral των 200 ίππων προσφέρεται σε 2 εκδόσεις εξοπλισμού, την Techno, που προσφέρει πλούσιο εξοπλισμό με τα πάντα όλα και την πιο... σπέσιαλ esprit Alpine. H τιμή του ξεκινά από τις 45.700 στην techno και 46.950 στην φουλ έξτρα esprit Alpine.