Στη βάση του υβριδικού συστήματος υπάρχει ένας νέος, 3κύλινδρος, 1.200άρης turbo βενζινοκινητήρας που συνδυάζεται με κύκλωμα 400V, μπαταρία 2 kW, και δύο ηλεκτροκινητήρες. H συνδυαστική απόδοση είναι στα 200 άλογα, εξασφαλίζοντας ζωηρές επιδόσεις. Το σημαντικό όμως είναι η οικονομία με τη μέση κατανάλωση να είναι γύρω στα 7 λτ./100 χλμ.
Στη βάση του υβριδικού συστήματος υπάρχει ένας νέος, 3κύλινδρος, 1.200άρης turbo βενζινοκινητήρας που συνδυάζεται με κύκλωμα 400V, μπαταρία 2 kW, και δύο ηλεκτροκινητήρες στη λογική του E-Tech (δες εδώ πως λειτουργεί), δηλαδή έναν ηλεκτροκινητήρα 50 kW και μια γεννήτρια 25 kW. Συνδυαστικά η απόδοση φτάνει στα 200 άλογα, που στην πράξη γίνονται αισθητά με ζωντανές επιδόσεις (δες αναλυτικά στο παρακάτω πίνακα) και γερό τράβηγμα σε όλο το φάσμα των στροφών. Μάλιστα, ο θερμικός κινητήρας μπαίνει στρωτά και ομαλά σε λειτουργία εν κινήσει χωρίς να διαταράσσει την ηρεμία της καμπίνας με ένα ελαφρύ «κροτάλισμα» να εμφανίζεται μόνο υπό πίεση.
Επίσης, χωρίς να χαρακτηριστεί γρήγορο, το κιβώτιο ακολουθεί τους πιο σβέλτους ρυθμούς οδήγησης και μόνο στο kick-down δείχνει μια μικρή υστέρηση. Στην ουσία μάλιστα το κιβώτιο έχει δύο σχέσεις που ενεργοποιούνται όταν το αυτοκίνητο κινείται αμιγώς ηλεκτρικά και 4 για τον θερμικό κινητήρα. Το κιβώτιο όμως επιλέγει μέσα από τους 15 συνδυασμούς τον ιδανικό που εκείνο κρίνει, ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης και τις συνθήκες κίνησης. Tα κάνει όλα μόνο του και τα paddles πίσω από το τιμόνι είναι μόνο για την επιλογή μιας εκ των τεσσάρων βαθμίδων λειτουργίας στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας όταν σηκώνεις το πόδι από το γκάζι.
Αυτό όμως που έχει σημασία εν τέλει είναι πως η μέση κατανάλωση του υβριδικού Austral παραμένει γύρω από τα 7 λτ./100 χλμ., ενώ με συνεχή χρήση του οικονομικού προγράμματος και προσεκτική οδήγηση μπορεί να πέσει και στα 6 λτ./100 χλμ. Επιπλέον, οι εκπομπές CO2 είναι μόλις 104 γρ./χλμ., που σημαίνει μηδενικά τέλη και ελεύθερη κίνηση στο δακτύλιο.