Στην πόλη εντυπωσιάζει όχι μόνο με τη χαμηλή κατανάλωση (πέφτει ακόμα και στα 5 λτ./100 χλμ.), αλλά και με την ευελιξία του χάρη στο (έξτρα) σύστημα τετραδιεύθυνσης 4Control.
Το υβριδικό Renault Austral είναι ζωηρό σε επιδόσεις, χωρίς αυτό να σημαίνει πως είναι ένα σπορ αυτοκίνητο. Στοχεύει ξεκάθαρα στην άνεση, την οποία προσφέρει απλόχωρα, χωρίς όμως να υστερεί σε δυναμικά χαρακτηριστικά. Με στάνταρ πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων έχει εξαιρετική ποιότητα στην κύλιση και απορροφά με επιτυχία τις περισσότερες κακοτεχνίες, στις στροφές δε γέρνει, κρατάει δυνατά και όταν τον παρακάνεις δεν εμφανίζει απότομες αντιδράσεις που ελέγχονται εύκολα με τη βοήθεια του πληρέστατου ηλεκτρονικού του οπλοστασίου, αλλά και των δυνατών φρένων.
Με στάνταρ πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων έχει εξαιρετική ποιότητα στην κύλιση και απορροφά με επιτυχία τις περισσότερες κακοτεχνίες, στις στροφές δε γέρνει, κρατάει δυνατά και όταν τον παρακάνεις δεν εμφανίζει απότομες αντιδράσεις.
Στο ταξίδι είναι απόλυτα σταθερό και ήσυχο, ενώ στην πόλη εντυπωσιάζει όχι μόνο με τη χαμηλή κατανάλωση (πέφτει ακόμα και στα 5 λτ./100 χλμ.), αλλά και με την ευελιξία του χάρη στο (έξτρα) σύστημα τετραδιεύθυνσης 4Control. Αυτό στρίβει τους πίσω τροχούς έως και 5 μοίρες αντίθετα από τους εμπρός σε ταχύτητες μικρότερες των 30 χλμ./ώρα για ευελιξία (κύκλος στροφής 10,1 μ.) και στην ίδια κατεύθυνση κατά 1 μοίρα, σε ταχύτητες άνω των 50 χλμ./ώρα, για σταθερότητα. Μάλιστα ο οδηγός μπορεί από την κεντρική οθόνη και το σύστημα προγραμμάτων οδήγησης MySense,ί να ρυθμίσει το βαθμό εμπλοκής της τετραδιεύθυνσης σε 13 στάδια!
Από εκεί και πέρα, η απόσταση από το έδαφος του γαλλικού full υβριδικού SUV είναι αρκετή για τις κακοτοπιές της καθημερινότητας και τους βατούς χωματόδρομους, ενώ για το κάτι παραπάνω είναι διαθέσιμο ένα extended grip πακέτο που περιλαμβάνει ελαστικά τεσσάρων εποχών και δύο επιπλέον προγράμματα οδήγησης ειδικών συνθηκών.