Η υλοποίηση του ταμπλό έχει γίνει κατά βάση με ποιοτικά, μαλακά υλικά προσεγμένα στην λεπτομέρεια, ενώ τις εντυπώσεις κερδίζουν οι 2 οθονάρες των 12 ιντσών. Δεν υπάρχει λεβιές ταχυτήτων στην κεντρική κονσόλα και έτσι υπάρχει αρκετός χώρος για αντικείμενα, ενώ ξεχωρίζει ο αεροπορικού τύπου μοχλός που μετακινείται εμπρός-πισω.
Μπαίνοντας στο υβριδικό Austral, επιβεβαιώθηκε απόλυτα η εντύπωση που είχαμε από την πρώτη δοκιμή του μοντέλου ως ήπια υβριδικό για το level-up της Renault σε σχεδίαση και ποιότητα κατασκευής. Οι 2 μεγάλες οθόνες (12,3 ιντσών για τον διαμορφούμενο πίνακα οργάνων και 12 ιντσών αφής για τον έλεγχο των συστημάτων) κυριαρχούν και «περιβάλλουν» τον οδηγό. Έχουν εξαιρετική ευκρίνεια, είναι γρήγορες και υπάρχουν φυσικοί διακόπτες για τον κλιματισμό, πράγμα που διευκολύνει την εργονομία. Η υλοποίηση του ταμπλό έχει γίνει κατά βάση με ποιοτικά, μαλακά υλικά προσεγμένα στην λεπτομέρεια. Ωραίος και ο μοχλός στην κεντρική κονσόλα ο οποίος μοιάζει βγαλμένος από αεροπλάνο και μετακινείται μπρος πίσω προσφέροντας έτσι ένα βολικό υποβραχιόνιο που ακουμπάς τον καρπό για να παίξεις με την οθόνη (διάβασε εδώ περισσότερα για την ιστορία πίσω από τη σχεδίασή του).
Στην κεντρική κονσόλα δεν υπάρχει μοχλός ταχυτήτων γιατί έχει μεταφερθεί -α λα Mercedes style- δεξιά στο τιμόνι, όπου τα πράγματα δείχνουν αρκετά… «φορτωμένα». Σε κάθε περίπτωση όμως, ο παρονομαστής λέει πως η καμπίνα του Austral είναι μοντέρνα, high-tech, και εξαιρετική σε ποιότητα.
Παράλληλα οι χώροι για τους επιβάτες είναι κορυφαίοι, ενώ το συρόμενο κατά 160 χλστ. εμπρός-πίσω κάθισμα απογειώνει την πρακτικότητα. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 555 λτ., προαιρετικά προσφέρεται ηλεκτρική λειτουργία της πίσω πόρτας, ενώ στην καμπίνα υπάρχουν συνολικά 35 λτ. για μικροαντικείμενα!