Με diesel που του «πάει»: To νέο Renault Captur διατίθεται και με σύγχρονο 1,5 Blue dCi πετρελαιοκινητήρα, που του ταιριάζει γάντι και αποτελεί μια ρεαλιστική λύση οικονομίας για όσους κάνουν πολλά χιλιόμετρα ετησίως. Δοκιμάζουμε την έκδοση με τα 115 άλογα.
What is new
- Η diesel έκδοση του νέου Renault Captur
- 1,5 Blue dCi με 115 ίππους
- Mε υγρό εξάτμισης Adblue
- Καίει 5,5 λτ./100 χλμ.
- Από 20.620 ευρώ
Από τα… ιδρυτικά μέλη της κατηγορίας των κόμπακτ crossover, το Renault Captur κατάφερε να έχει best-seller ρόλο στην ευρωπαϊκή αγορά χαρακτηριστικό που συνεχίζεται και με την ολοκαίνουργια δεύτερη γενιά του την οποία αυτή τη φορά δοκιμάζουμε στην πετρελαιοκίνητη έκδοση. Η Renault έχει μεγάλη παράδοση στην εξέλιξη και κατασκευή diesel κινητήρων και σίγουρα δεν είναι τυχαίο που ακόμα και η Mercedes-Benz χρησιμοποιεί τους μικρού κυβισμού γαλλικούς diesel κινητήρες. Οπτικά το πετρελαιοκίνητο Captur δεν διαφοροποιείται από τις άλλες εκδόσεις διατηρώντας την κομψή και εκλεπτυσμένη του σχεδίαση, η οποία τονίζει την αισθητή αύξηση του μήκους του (στα 4.227 χλστ. πλέον). Αναμφίβολα, την παράσταση κλέβουν τα νέα φώτα με το χαρακτηριστικό «δάκρυ» στο κάτω μέρος τους, αλλά και η ριζικά διαφοροποιημένη σχεδίαση του πίσω μέρους με σχήματος C νέα φώτα.
Από 20.620 ευρώ το diesel το καλό
Ο 1,5 Βlue dCi πετρελαιοκινητήρας του Captur είναι διαθέσιμος με 95 ή 115 ίππους. Η «καλή» έκδοση απόδοσης, όπως αυτή του μοντέλου της δοκιμής, προσφέρεται στις εκδόσεις Authentic, Expression, Dynamic με τιμές 20.620, 21.750 και 25.560 ευρώ αντίστοιχα. Με δεδομένες κάποιες ελλείψεις εξοπλισμού στη βασική και την υψηλή τιμή στη κορυφαία, η έκδοση Expression φαντάζει πιο λογική επιλογή. Για τις εκδόσεις Expression και Dynamic προσφέρεται και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC, το οποίο είναι στάνταρ στην πολύ ακριβή, αλλά πολυτελή έκδοση Initiale Paris των 31.940 ευρώ. Η βασική έκδοση των 95 ίππων είναι διαθέσιμη στις εκδόσεις Authentic, Εxpression και Dynamic με τιμές 19.140, 20.160 και 22.140 ευρώ αντίστοιχα.