ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
3 φωτογραφίες »

Σε συνδυασμό με το μη απενεργο-ποιούμενο, αλλά εξαιρετικά αποτελεσματικό σε λειτουργία ESP, τα περιθώρια του Renault Captur είναι υψηλά και οι αντιδράσεις απόλυτα προβλέψιμες και προοδευτικές.

Στο δρόμο: Αποτελεσματικό, άνετο και πολιτισμένο

60.298 Επισκέψεις στο άρθρο (4/12/2020)

Σωστή θέση οδήγησης, απροβλημάτιστη περιφερειακή ορατότητα (μέχρι και τα προσκέφαλα διαθέτουν σχετική ειδική σχεδίαση) και προσεγμένη εργονομία είναι οι αρωγοί στην εύκολη χρήση του πετρελαιοκίνητου Captur στην καθημερινότητα παρά τον σχετικά μεγάλο κύκλο στροφής.

Επιπλέον, είναι χαρακτηριστικό το πόσο «προστατευμένη» από το θόρυβο είναι η καμπίνα του Renault Captur ακόμα και στη diesel έκδοση. Από την άλλη, η συμπεριφορά του Captur είναι πιο δυναμική από ότι αρχικά το ελαφρύ τιμόνι αφήνει να εννοηθεί. Η ανάρτηση είναι σφιχτή, χωρίς όμως να κοπανάει, ενώ όσο αυξάνονται τα χιλιόμετρα τόσο σφίγγει το τιμόνι που χωρίς να έχει σπουδαία πληροφόρηση ορίζει με ακρίβεια την πορεία του μπροστινού μέρους. Η κλίση είναι συγκρατημένη, ακόμα και σε απότομες αλλαγές πορείας και σε συνδυασμό με εξαιρετικά αποτελεσματικό σε λειτουργία ESP, τα περιθώρια είναι υψηλά και οι αντιδράσεις απόλυτα προβλέψιμες και προοδευτικές. Με 210 χλστ. από το έδαφος, το Captur της δοκιμής θα ξεπεράσει με ευκολία τις ανωμαλίες του δρόμου, αλλά και τα εμπόδια στο κακοτράχαλο, χωρίς να μεταφέρει κλονισμούς στην καμπίνα. Σίγουρα ένα εξελιγμένο σύστημα πρόσφυσης για τα σαθρά εδάφη θα ήταν πάντως ευπρόσδεκτο.

Αν θεωρητικά είχαμε κάτι ουσιαστικό να προσάψουμε στο νέο Captur, είναι η παρουσία ταμπούρων στους πίσω τροχούς, στην πράξη όμως όχι μόνο δεν παρατηρήσαμε κόπωση ή ανασφάλεια στο φρενάρισμα, αλλά σύμφωνα με τις μετρήσεις μας πετύχαμε άκρως αποτελεσματικές επιδόσεις (100-0 χλμ./ώρα σε 37,1 μ.). Το απόλυτα ασφαλές προφίλ του νέου Renault Captur διαμορφώνεται και από τα πολλά σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης, όπως το στάνταρ Active Emergency Braking με αναγνώριση πεζού και ποδηλάτη, το Lane Departure Warning, το Lane Keeping Assist, το Active Rear Vehicle Detection, το Highway & Traffic Jam Companion και πολλά άλλα.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
DOBLO VS COURIER