Εκτεταμένη χρήση μαλακού πλαστικού, προσεγμένο φινίρισμα, σωστή εργονομία, (έξτρα) οθόνη 9,3 ιντσών και ψηφιακός πίνακας οργάνων για τις καλές εκδόσεις χαρακτηρίζουν την πρακτική μοντέρνα καμπίνα του νέου Renault Captur.
Eσωτερικό: Παραμένει ποιοτικό και ιδιαίτερα πρακτικό
60.163 Επισκέψεις στο άρθρο (4/12/2020)
Στη μοντέρνα, ποιοτική και high-tech καμπίνα δεν έχει αλλάξει τίποτα, σε σχέση με τις βενζινοκίνητες εκδόσεις που δοκιμάσανε στο πρόσπατο παρελθόν, με εξαίρεση την πρόωρα… κοκκινισμένη περιοχή ορίου περιστροφής του κινητήρα. Στo «Smart Cockpit», όπως το ονομάζει η Renault, έχει γίνει ευρεία χρήση μαλακού πλαστικού (ταμπλό, μπροστινές πόρτες, χώρος γύρω από τον επιλογέα), στοιχείο που κάνει αισθητή τη σοβαρή προσπάθεια για μια premium αίσθηση. Ωστόσο στη βασική έκδοση δεν υπάρχει οθόνη αφής. Υπάρχουν όμως όλες οι συνήθεις ευκολίες άνεσης και ένα πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας μαζί με αυτόματο φρενάρισμα.
Σούπερ πρακτικό
Στα δυνατά χαρτιά του Renault Captur είναι φυσικά και η πρακτικότητα, όπως αυτή ορίζεται από το μεγάλο συρτάρι εμπρός από το συνοδηγό, τις μεγάλες θήκες στις πόρτες και το κεντρικό υποβραχιόνιο με αποθηκευτικό χώρο. Επιπλέον, το συρόμενο πίσω κάθισμα επιτρέπει τη δημιουργία του χώρου που χρειάζεσαι, για τα πόδια ή τις αποσκευές, ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες. Έτσι το πορτμπαγκάζ, που έχει κανονικό σχήμα και διπλό πάτωμα, κυμαίνεται από τα 406 έως τα 520 λτ. (τιμές κατάτι μικρότερες σε σχέση με τις εκδόσεις βενζίνης λόγω της παρουσίας έξτρα ντεπόζιτου για το Adblue). Να σημειωθεί πως ακόμη και με την επιλογή του κορυφαίου ηχοσυστήματος της BOSE, ο χώρος αποσκευών δεν μειώνεται χάρη στην καινοτόμα τοποθέτηση του subwoofer μέσα στην πίσω αριστερή κολώνα.