ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
3 φωτογραφίες »

Το Renault Captur είναι ένα trendy μικρό crossover με πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης. Η diesel έκδοση των 115 ίππων συνδυάζει τις ζωντανές επιδόσεις με τη χαμηλή κατανάλωση.

Κινητήρας-Επιδόσεις- Κατανάλωση: Πάει και δεν καίει

60.165 Επισκέψεις στο άρθρο (4/12/2020)

Ο 1,5 dCi αναβαθμίστηκε με μερικά παραπάνω άλογα, κυρίως όμως απέκτησε σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης με υγρό εξάτμισης Adblue, που εξουδετερώνει σε μεγάλο βαθμό τα καρκινογόνο οξείδια του αζώτου (NOx) τα οποία παράγονται από την καύση του diesel. Ξεπερνώντας μια ραθυμία στις χαμηλές στροφές (γίνεται πιο αισθητή με την επιλογή της στάνταρ λειτουργίας ECO) και κοντά στις 2.000 σ.α.λ., όπου κορυφώνεται η ροπή των 260 Nm, ο 1,5 dCi «τραβάει» δυνατά και με πολιτισμένη λειτουργία κινεί απροβλημάτιστα το νέο Captur. Αν απενεργοποιούνταν μερικώς το ESP το 0-100 θα ήταν πιο δυναμικό, αλλά εδώ μετράνε οι ρεπρίζ που είναι άκρως ανταγωνιστικές χάρη και στο σωστά κλιμακωμένο 6ταχύτο κιβώτιο με τον ακριβή λεβιέ και τις λογικές διαδρομές. Τα καλά νέα έχουν συνέχεια και στο άμεσα ζητούμενο από ένα diesel μοντέλο, που είναι η χαμηλή κατανάλωση. Στη διάρκεια της δοκιμής το Captur γυρόφερνε τα 5,5 λτ./100 χλμ., ενώ με προσοχή στο γκάζι και μόνιμα επιλεγμένη την ECO λειτουργία, τιμές ακόμα και κάτω από τα 5 λτ./100 χλμ. δεν είναι ουτοπικές. Και μιλάμε πάντα για υψηλό και ογκώδες crossover μοντέλο…

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
NISSAN