ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
2 φωτογραφίες »

Ο νέος 1.300άρης κινητήρας των 140 ίππων διαθέτει καλές επιδόσεις και κρατάει σε χαμηλά επίπεδα την κατανάλωση.

Κινητήρας: Οικονομικός και με καλές επιδόσεις

89.824 Επισκέψεις στο άρθρο (10/10/2020)

Φυσικά το σημαντικότερο γεγονός στο ανανεωμένο Kadjar είναι η προσθήκη νέων συνόλων, με αιχμή του δόρατος τον νέο 1.300άρη βενζινοκινητήρα (αντικαθιστά τον 1,2 TCe), που εξελίχθηκε από κοινού με την Mercedes και εξοπλίζεται με φίλτρο κατακράτησης μικροσωματιδίων, ώστε να πληροί τις αυστηρότερες προδιαγραφές Euro6.2, με την απόδοσή του να ορίζεται στους 140 ίππους (υπάρχει και ισχυρότερη εκδοχή με 160 ίππους).

Ένα επιπλέον χαρακτηριστικό του Tce 140 GPF, όπως ονομάζεται, είναι το μειωμένο turbo lag, που επετεύχθηκε με την ενσωμάτωση της πολλαπλής εξαγωγής πάνω του και την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη wastegate.

Στην πράξη, λοιπόν, ο τετρακύλινδρος 1,3 Tce, έχει πολιτισμένα χαρακτηριστικά, με ήσυχη λειτουργία και γερό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές. Συγκριτικά μάλιστα με το μοτέρ που αντικατέστησε, έχει πολύ καλύτερες επιδόσεις, με το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 10,4 δλ., (11,0 ήθελε ο 1,2 TCe).

Ακόμα πιο αισθητή είναι οι διαφορά στις ρεπρίζ, όπου στις μετρήσεις μας το 60-100 χλμ./ώρα με 4η ήρθε σε 7,0 δλ και το 80-120 χλμ./ώρα σε 10,2 δλ., περίπου 2,0 δλ. πιο γρήγορα σε σχέση με το προηγούμενο μοτέρ. Καταλυτικό ρόλο σε αυτό παίζει η μέγιστη ροπή των 240 Nm από τις 1.600 σ.α.λ.. (ο 1,2 απέδιδε 205 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ.). Έτσι παρά το γεγονός πως το Kadjar ζυγίζει 1.517 κιλά, χαρακτηριστικό που γίνεται αισθητό στις επιταχύνσεις, ο εύρωστος και γραμμικός 1,3 TCe κινεί με άνεση το αμάξωμα, καταφέρνοντας παράλληλα να κρατήσει την κατανάλωση σε χαμηλά επίπεδα, με την τυποποιημένη μας μέτρηση να καταγράφει μέση τιμή 7,8 λτ./100 χλμ..

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON