ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
5 φωτογραφίες »

Το Renault Kadjar έχει κάνει μισό εκατομμύριο πωλήσεις την τελευταία πενταετία.

Δοκιμή: Ανανεωμένο Renault Kadjar

89.820 Επισκέψεις στο άρθρο (10/10/2020)

Το ανανεωμένο Renault Kadjar «φόρεσε» τον καλό 1.300άρη κινητήρα των 140 ίππων, βελτίωσε την ποιότητα της καμπίνας του, αναβαθμίστηκε τεχνολογικά και απέκτησε ένα πιο ολοκληρωμένο οδηγικό προφίλ, ώστε να αντιμετωπίσει τον σκληρό ανταγωνισμό της κατηγορίας.


What is new
  • Κινητήρας 1,3 λτ. με 140 PS
  • Κατανάλωση 7,8 λτ./100 χλμ.
  • Από 19.360 ευρώ
Η κλάση των μικρομεσαίων SUV είναι μια σκληρή κατηγορία, καθώς ο αγοραστής έχει πολλές απαιτήσεις από τα μοντέλα. Συνεπώς κάθε νέος παίχτης πρέπει να είναι εφοδιασμένος με τα κατάλληλα όπλα στη φαρέτρα του. Ειδικά μάλιστα όταν είσαι συγγενής του αυτοκράτορα της κατηγορίας (λέγε με Qashqai), ο βαθμός δυσκολίας ανεβαίνει. Και αυτό γιατί θα πρέπει να δημιουργήσεις τη δική σου ξεχωριστή και μοναδική ταυτότητα που θα σε κάνει μια «αυτόνομη οντότητα».

Αυτόν τον έξτρα σκόπελο έχει να αντιμετωπίσει το Renault Kadjar, το οποίο ωστόσο βρήκε το χώρο του στην κατηγορία καταφέρνοντας να κερδίσει μισό εκατομμύριο πελάτες την τελευταία πενταετία. Για να μπορέσει λοιπόν να διατηρηθεί σε αυτά τα επίπεδα, η Renault προχώρησε σε ένα εκτεταμένο λίφτινγκ. Φρεσκάρισε την εμφάνιση, βελτίωσε το εσωτερικό, ενώ ένα μικρό fine-tuning στην ανάρτηση ολοκληρώνει τη θετική εικόνα. Το σημαντικότερο ίσως όλων βέβαια, είναι πως εξέλιξε νέους κινητήρες. Παρακάτω λοιπόν θα διαβάσετε τη δοκιμή του Kadjar, με τον νέο 1,3 λτ. TCe τούρμπο βενζινοκινητήρα των 140 ίππων.

Πιο μοντέρνο και επιβλητικό
Το Κadjar είναι καλαίσθητο σχεδιαστικά, με τον αυξημένο του όγκο (μήκος 4.449 χλστ.) και την απόσταση των 200 χλστ. του αμαξώματος από το έδαφος να του προσδίδουν την απαραίτητη για την κατηγορία επιβλητικότητα. Στην ανανεωμένη του εκδοχή η μεγάλη μάσκα με το μεγάλο σήμα της Renault στο εμπρός μέρος, κατεβαίνει ακόμα χαμηλότερα μέχρι τον επανασχεδιασμένο προφυλαχτήρα, που ενσωματώνει τα μεγαλύτερα πλαίσια των προβολέων ομίχλης. Στο πάνω μέρος της, η μάσκα ενώνει τα νέα LED φωτιστικά, τα οποία φυσικά και φέρουν τη C-Shaped υπογραφή, ενώ οι ενθέσεις χρωμίου αναδεικνύουν ένα πιο σικ προφίλ. Πηγαίνοντας προς τα πίσω, στο πλάι οι τονισμένοι θόλοι παραμένουν χαρακτηριστικό στοιχείο της σχεδίασης, ενώ πιο πίσω οι αλλαγές επικεντρώνονται στα LED φανάρια, όπως και στον προφυλακτήρα και το κάτω μέρος του. Θετική προσθήκη, η οριζόντια γραμμή στην πίσω πόρτα η οποία τονίζει το φάρδος του αμαξώματος και κερδίζει το μάτι.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
EGYHSH ELASTIKON