Η εικόνα της καμπίνας του
Kadjar έχει αλλάξει, υιοθετώντας ένα ποιοτικότερο και πιο hi-tech προφίλ.
Εσωτερικό: Αναβάθμιση σε τεχνολογία και ποιότητα
89.821 Επισκέψεις στο άρθρο (10/10/2020)
Περνώντας στην καμπίνα του Kadjar, χωρίς να υπάρχει κάποια ριζοσπαστική αλλαγή, οι παρεμβάσεις των σχεδιαστών της έχουν αλλάξει την εικόνα της καμπίνας, δημιουργώντας ένα ποιοτικότερο και πιο hi-tech προφίλ.
Όσον αφορά στο δεύτερο σκέλος, η μεγαλύτερη διαφορά σε σχέση με πριν είναι η νέα οθόνη αφής (εκτός της βασικής) στην κεντρική κονσόλα, η οποία ενσωματώνει πάνω της κουμπιά αφής και υποστηρίζει το σύστημα R-LINK 2. Παράλληλα, διαθέσιμες για όσους το επιθυμούν είναι οι υπηρεσίες τηλεματικής Renault EASY CONNECT, που επιτρέπουν στο αυτοκίνητο και το smartphone σας να επικοινωνούν.
Κάτω από την οθόνη θα συναντήσουμε τα νέα χειριστήρια για τον κλιματισμό, τα οποία είναι ποιοτικότερα και παράλληλα διευκολύνουν την εργονομία. Όπως και πριν την ανανέωση, έτσι και τώρα, στο ταμπλό θα συναντήσουμε μαλακό στην αφή υλικό, με την αναβάθμιση στην ποιότητα να έρχεται, λόγω της καλύτερης συναρμογής και τις λεπτομέρειες του φινιρίσματος, όπως π.χ. τα πλαστικά στους αεραγωγούς.
...Αριστο value for money, αφου η τιμη των 19.000 ειναι μαλλον για την πιο κατω κατηγορια (Juke, T-Roc, 2008 κλπ), ομως το εσωτερικο του ειναι πολυ μουντο και απροσωπο, ενω η οθονη αφης βρισκεται πολυ χαμηλα και δυσκολευει τον οδηγο να κοιταξει οταν οδηγει, γιατι πρεπει να σκυψει (ιδιαιτερα αν ειναι ψηλος), και χανει την επαφη του με τον δρομο.
...Αριστο value for money, αφου η τιμη των 19.000 ειναι μαλλον για την πιο κατω κατηγορια (Juke, T-Roc, 2008 κλπ), ομως το εσωτερικο του ειναι πολυ μουντο και απροσωπο, ενω η οθονη αφης βρισκεται πολυ χαμηλα και δυσκολευει τον οδηγο να κοιταξει οταν οδηγει, γιατι πρεπει να σκυψει (ιδιαιτερα αν ειναι ψηλος), και χανει την επαφη του με τον δρομο.
Στις φωτο γράφει aircondition, στο αρθρο γράφει χειριστηρια κλιματισμου. Τι ισχύει; Πολυ αρχοντικο μέσα και έξω, ιδίως σε αλλο χρώμα...