Ήρωας χωρίς μπέρτα… Toποθετώντας στο Leon τον ισχυρό 1,5 λτ. TSI κινητήρα με τεχνολογία διπλού καυσίμου (βενζίνη και φυσικό αέριο), η SEAT μας δείχνει πως οι επιδόσεις συνδυάζονται με την οικονομία…
Η SEAT επενδύει για άλλη μια φορά στην οικονομία που προσφέρει η τεχνολογία διπλού καυσίμου και προσφέρει το Leon στην έκδοση TGI με τον 1,5 λτ. TSI κινητήρα απόδοσης 130 ίππων, που προσδίδει παράλληλα και καλές επιδόσεις στο σύνολο. Παράλληλα αύξησε τη χωρητικότητα των 2 δεξαμενών του φυσικού αερίου CNG στα 17,3 κιλά (συνολική χωρητικότητα), με το ρεζερβουάρ βενζίνης να έχει χωρητικότητα 9 λίτρων.
Κατά τα άλλα, η έκδοση TGI του Leon δεν διαφέρει σε τίποτα αισθητικά διατηρώντας το δυναμικό προφίλ του χάτσμπακ μοντέλου ακέραιο. Αυτή η έκδοση ξεκινά από τα 19.505 ευρώ στη βασική έκδοση Style, ενώ συνδυάζεται και με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG) με τιμή από 21.455 ευρώ.
....Νομιζω οτι ειναι αξιεπαινη η Seat που διαθετει το μοντελο αυτο και με αεριο. Για μενα το αεριο ειναι η καλυτερη προς το παρον λυση για οικονομια. Με ενα μικρο επιπλεον κοστος, μειωνεις το κοστος καταναλωσης ακριβως στα μισα. Ετσι απλα!!!!!
Μια ενημερωση να κανω στον συνονοματο επειδη εχω βαλει φυσικο αεριο σε ενα mazda 2 1.6cc μοντελο 2004 εδω και 21 μηνες εχω να του πω οτι το καστος καταναλωσης ειναι κατω απο το μισο. Απολογισμος 2019 εχω κανει 15530 χιλιομετρα και εχω δωσει για φυσικο αεριο 660 ευρω και για βενζινη 276 ευρω συνολο 936 ευρω.Το αμαξι με βενζινη εκαιγε γυρω στα 9 λιτρα τα 100χιλ. εχω κερδος 1180 ευρω με μεση τιμη βενζινης 1.559.Φαντασου το Leon που ξεκιναει με φυσικο αεριο(οχι οπως το δικο μου που ξεκιναει με βενζινη)ποσα παραπανω ευρω θα γλυτωνεις.Εαν εχεις λεφτα και πρατηριο κοντα το παιρνεις.Για μενα ειναι επενδυση που με τα χρονια κερδιζεις λεφτα.Δεν ειναι τυχαιο οτι πολλοι ταριφες απο το καρβουνο(πετρελαιο) το εχουν γυρισει στο φυσικο αεριο.
....Νομιζω οτι ειναι αξιεπαινη η Seat που διαθετει το μοντελο αυτο και με αεριο. Για μενα το αεριο ειναι η καλυτερη προς το παρον λυση για οικονομια. Με ενα μικρο επιπλεον κοστος, μειωνεις το κοστος καταναλωσης ακριβως στα μισα. Ετσι απλα!!!!!
Μια ενημερωση να κανω στον συνονοματο επειδη εχω βαλει φυσικο αεριο σε ενα mazda 2 1.6cc μοντελο 2004 εδω και 21 μηνες εχω να του πω οτι το καστος καταναλωσης ειναι κατω απο το μισο. Απολογισμος 2019 εχω κανει 15530 χιλιομετρα και εχω δωσει για φυσικο αεριο 660 ευρω και για βενζινη 276 ευρω συνολο 936 ευρω.Το αμαξι με βενζινη εκαιγε γυρω στα 9 λιτρα τα 100χιλ. εχω κερδος 1180 ευρω με μεση τιμη βενζινης 1.559.Φαντασου το Leon που ξεκιναει με φυσικο αεριο(οχι οπως το δικο μου που ξεκιναει με βενζινη)ποσα παραπανω ευρω θα γλυτωνεις.Εαν εχεις λεφτα και πρατηριο κοντα το παιρνεις.Για μενα ειναι επενδυση που με τα χρονια κερδιζεις λεφτα.Δεν ειναι τυχαιο οτι πολλοι ταριφες απο το καρβουνο(πετρελαιο) το εχουν γυρισει στο φυσικο αεριο.