O 1,5 λίτρων TSI κινητήρας αποδίδει 130 ίππους και είναι σε θέση να κινήσει σβέλτα το αμάξωμα του Leon (ελαφρώς καλύτερο σε επιδόσεις εν κινήσει από το συμβατικό Leon των 130 ίππων), προσφέροντας παράλληλα την απαράμιλλη οικονομία που διαμορφώνει το σύστημα διπλού καυσίμου που το εφοδιάζει. Το Leon TGI καταναλώνει αρχικά το φυσικό αέριο που βρίσκεται στις 2 δεξαμενές του και όταν αυτό τελειώσει τότε «γυρίζει» αυτόματα στην βενζίνη χωρίς ο οδηγός να αντιλαμβάνεται την αλλαγή ούτε ως διαδικασία ούτε όσον αφορά την απόδοση. Ουσιαστικά βενζίνη χρησιμοποιεί κατά την εκκίνηση σε ψυχρές συνθήκες (κάτω από -10οC) και αυτό για λίγο χρονικό διάστημα. Η κατανάλωσή του ανέρχεται σε πραγματικές συνθήκες στα 4,3 κιλά/100 χλμ. (σ.σ το φυσικό αέριο CNG υπολογίζεται σε κιλά και όχι σε λίτρα) που μεταφράζεται σε 3,6 ευρώ/100 χλμ. την στιγμή που το αντίστοιχης ιπποδύναμης βενζινοκίνητο Leon χρειάζεται 10,2 ευρώ/100 χλμ. και το πιο αδύνατο diesel, 7,9 ευρώ/100 χλμ. Χρειάζεται λοιπόν 14,4 ευρώ (με τιμή CNG στα 0,834 ευρώ/κιλό) για να διανύσει 411 χλμ.
....Νομιζω οτι ειναι αξιεπαινη η Seat που διαθετει το μοντελο αυτο και με αεριο. Για μενα το αεριο ειναι η καλυτερη προς το παρον λυση για οικονομια. Με ενα μικρο επιπλεον κοστος, μειωνεις το κοστος καταναλωσης ακριβως στα μισα. Ετσι απλα!!!!!
Μια ενημερωση να κανω στον συνονοματο επειδη εχω βαλει φυσικο αεριο σε ενα mazda 2 1.6cc μοντελο 2004 εδω και 21 μηνες εχω να του πω οτι το καστος καταναλωσης ειναι κατω απο το μισο. Απολογισμος 2019 εχω κανει 15530 χιλιομετρα και εχω δωσει για φυσικο αεριο 660 ευρω και για βενζινη 276 ευρω συνολο 936 ευρω.Το αμαξι με βενζινη εκαιγε γυρω στα 9 λιτρα τα 100χιλ. εχω κερδος 1180 ευρω με μεση τιμη βενζινης 1.559.Φαντασου το Leon που ξεκιναει με φυσικο αεριο(οχι οπως το δικο μου που ξεκιναει με βενζινη)ποσα παραπανω ευρω θα γλυτωνεις.Εαν εχεις λεφτα και πρατηριο κοντα το παιρνεις.Για μενα ειναι επενδυση που με τα χρονια κερδιζεις λεφτα.Δεν ειναι τυχαιο οτι πολλοι ταριφες απο το καρβουνο(πετρελαιο) το εχουν γυρισει στο φυσικο αεριο.
....Νομιζω οτι ειναι αξιεπαινη η Seat που διαθετει το μοντελο αυτο και με αεριο. Για μενα το αεριο ειναι η καλυτερη προς το παρον λυση για οικονομια. Με ενα μικρο επιπλεον κοστος, μειωνεις το κοστος καταναλωσης ακριβως στα μισα. Ετσι απλα!!!!!
Μια ενημερωση να κανω στον συνονοματο επειδη εχω βαλει φυσικο αεριο σε ενα mazda 2 1.6cc μοντελο 2004 εδω και 21 μηνες εχω να του πω οτι το καστος καταναλωσης ειναι κατω απο το μισο. Απολογισμος 2019 εχω κανει 15530 χιλιομετρα και εχω δωσει για φυσικο αεριο 660 ευρω και για βενζινη 276 ευρω συνολο 936 ευρω.Το αμαξι με βενζινη εκαιγε γυρω στα 9 λιτρα τα 100χιλ. εχω κερδος 1180 ευρω με μεση τιμη βενζινης 1.559.Φαντασου το Leon που ξεκιναει με φυσικο αεριο(οχι οπως το δικο μου που ξεκιναει με βενζινη)ποσα παραπανω ευρω θα γλυτωνεις.Εαν εχεις λεφτα και πρατηριο κοντα το παιρνεις.Για μενα ειναι επενδυση που με τα χρονια κερδιζεις λεφτα.Δεν ειναι τυχαιο οτι πολλοι ταριφες απο το καρβουνο(πετρελαιο) το εχουν γυρισει στο φυσικο αεριο.