Το εσωτερικό του Leon TGI δεν διαφέρει από τις υπόλοιπες εκδόσεις του σε τίποτα παρά μόνον στην διπλή ένδειξη καυσίμου που έχει στον πίνακα οργάνων. Κατά τα άλλα είναι καλό ποιοτικά και έχει ευχάριστο διάκοσμο με την έκδοση Style να είναι η βασική κάτι που σημαίνει πως διαθέτει την μικρή οθόνη 5 ιντσών για το infotainment και όχι την 8 ιντσών των επόμενων εκδόσεων, η οποία πάντως είναι πλήρως λειτουργική και εύχρηστη.
Οι χώροι είναι και αυτοί αντίστοιχοι για τους επιβάτες με των συμβατικών εκδόσεων του Leon, ωστόσο και λόγω της διαμόρφωσης για τις δεξαμενές καυσίμου στο δάπεδο του χώρου αποσκευών, ο αντίστοιχος χώρος είναι κατά 105 λίτρα μικρότερος, στα 275 λίτρα.
Στο δρόμο
Όπως είναι λογικό και η οδική συμπεριφορά του Leon TGΙ δεν μεταβάλλεται σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις προτάσσοντας καλά επίπεδα άνεσης παρά τη σχετικά σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης, αλλά και ενδιαφέρον οδηγικό χαρακτήρα όταν το απαιτήσει ο οδηγός του. Το Leon άλλωστε διακρίνεται για την αίσθηση και τη συμπεριφορά του όντας από τα καλύτερα στον τομέα μοντέλα της κατηγορίας.
....Νομιζω οτι ειναι αξιεπαινη η Seat που διαθετει το μοντελο αυτο και με αεριο. Για μενα το αεριο ειναι η καλυτερη προς το παρον λυση για οικονομια. Με ενα μικρο επιπλεον κοστος, μειωνεις το κοστος καταναλωσης ακριβως στα μισα. Ετσι απλα!!!!!
Μια ενημερωση να κανω στον συνονοματο επειδη εχω βαλει φυσικο αεριο σε ενα mazda 2 1.6cc μοντελο 2004 εδω και 21 μηνες εχω να του πω οτι το καστος καταναλωσης ειναι κατω απο το μισο. Απολογισμος 2019 εχω κανει 15530 χιλιομετρα και εχω δωσει για φυσικο αεριο 660 ευρω και για βενζινη 276 ευρω συνολο 936 ευρω.Το αμαξι με βενζινη εκαιγε γυρω στα 9 λιτρα τα 100χιλ. εχω κερδος 1180 ευρω με μεση τιμη βενζινης 1.559.Φαντασου το Leon που ξεκιναει με φυσικο αεριο(οχι οπως το δικο μου που ξεκιναει με βενζινη)ποσα παραπανω ευρω θα γλυτωνεις.Εαν εχεις λεφτα και πρατηριο κοντα το παιρνεις.Για μενα ειναι επενδυση που με τα χρονια κερδιζεις λεφτα.Δεν ειναι τυχαιο οτι πολλοι ταριφες απο το καρβουνο(πετρελαιο) το εχουν γυρισει στο φυσικο αεριο.
....Νομιζω οτι ειναι αξιεπαινη η Seat που διαθετει το μοντελο αυτο και με αεριο. Για μενα το αεριο ειναι η καλυτερη προς το παρον λυση για οικονομια. Με ενα μικρο επιπλεον κοστος, μειωνεις το κοστος καταναλωσης ακριβως στα μισα. Ετσι απλα!!!!!
Μια ενημερωση να κανω στον συνονοματο επειδη εχω βαλει φυσικο αεριο σε ενα mazda 2 1.6cc μοντελο 2004 εδω και 21 μηνες εχω να του πω οτι το καστος καταναλωσης ειναι κατω απο το μισο. Απολογισμος 2019 εχω κανει 15530 χιλιομετρα και εχω δωσει για φυσικο αεριο 660 ευρω και για βενζινη 276 ευρω συνολο 936 ευρω.Το αμαξι με βενζινη εκαιγε γυρω στα 9 λιτρα τα 100χιλ. εχω κερδος 1180 ευρω με μεση τιμη βενζινης 1.559.Φαντασου το Leon που ξεκιναει με φυσικο αεριο(οχι οπως το δικο μου που ξεκιναει με βενζινη)ποσα παραπανω ευρω θα γλυτωνεις.Εαν εχεις λεφτα και πρατηριο κοντα το παιρνεις.Για μενα ειναι επενδυση που με τα χρονια κερδιζεις λεφτα.Δεν ειναι τυχαιο οτι πολλοι ταριφες απο το καρβουνο(πετρελαιο) το εχουν γυρισει στο φυσικο αεριο.