+ Οικονομία, λειτουργία κινητήρα, επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, εξοπλισμός-τιμή, μεγάλο ρεζερβουάρ CNG, έκδοση με DSG - Μειωμένη χωρητικότητα πορτ-μπαγκάζ σε σχέση με βενζίνη, μικρό ρεζερβουάρ βενζίνης, μικρή οθόνη αφής, αποκλειστικά στη βασική έκδοση Style
Το Leon ΤGI προσφέρει οριακά καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με τη συμβατική έκδοση του Leon και χαμηλότερη κατανάλωση από το Leon diesel, αποτελώντας έτσι τη χρυσή τομή σε αυτούς τους δύο άξονες μέσα στην γκάμα του Leon δικαιολογώντας και την αυξημένη του τιμή σε σχέση με αυτά (2.100 και 705 ευρώ αντίστοιχα ακριβότερο από το Leon TSI 1,5 130 PS και Leon TDI 1,6 115 PS). Ως μοντέλο που καίει φυσικό αέριο έχει το πλεονέκτημα πως δεν χρειάζεται να διανύσει κανείς μεγάλες αποστάσεις ετησίως για να αναγνωρίσει την οικονομία που του προσφέρει η κατανάλωση και η χαμηλή τιμή του καυσίμου.
....Νομιζω οτι ειναι αξιεπαινη η Seat που διαθετει το μοντελο αυτο και με αεριο. Για μενα το αεριο ειναι η καλυτερη προς το παρον λυση για οικονομια. Με ενα μικρο επιπλεον κοστος, μειωνεις το κοστος καταναλωσης ακριβως στα μισα. Ετσι απλα!!!!!
Μια ενημερωση να κανω στον συνονοματο επειδη εχω βαλει φυσικο αεριο σε ενα mazda 2 1.6cc μοντελο 2004 εδω και 21 μηνες εχω να του πω οτι το καστος καταναλωσης ειναι κατω απο το μισο. Απολογισμος 2019 εχω κανει 15530 χιλιομετρα και εχω δωσει για φυσικο αεριο 660 ευρω και για βενζινη 276 ευρω συνολο 936 ευρω.Το αμαξι με βενζινη εκαιγε γυρω στα 9 λιτρα τα 100χιλ. εχω κερδος 1180 ευρω με μεση τιμη βενζινης 1.559.Φαντασου το Leon που ξεκιναει με φυσικο αεριο(οχι οπως το δικο μου που ξεκιναει με βενζινη)ποσα παραπανω ευρω θα γλυτωνεις.Εαν εχεις λεφτα και πρατηριο κοντα το παιρνεις.Για μενα ειναι επενδυση που με τα χρονια κερδιζεις λεφτα.Δεν ειναι τυχαιο οτι πολλοι ταριφες απο το καρβουνο(πετρελαιο) το εχουν γυρισει στο φυσικο αεριο.
....Νομιζω οτι ειναι αξιεπαινη η Seat που διαθετει το μοντελο αυτο και με αεριο. Για μενα το αεριο ειναι η καλυτερη προς το παρον λυση για οικονομια. Με ενα μικρο επιπλεον κοστος, μειωνεις το κοστος καταναλωσης ακριβως στα μισα. Ετσι απλα!!!!!
Μια ενημερωση να κανω στον συνονοματο επειδη εχω βαλει φυσικο αεριο σε ενα mazda 2 1.6cc μοντελο 2004 εδω και 21 μηνες εχω να του πω οτι το καστος καταναλωσης ειναι κατω απο το μισο. Απολογισμος 2019 εχω κανει 15530 χιλιομετρα και εχω δωσει για φυσικο αεριο 660 ευρω και για βενζινη 276 ευρω συνολο 936 ευρω.Το αμαξι με βενζινη εκαιγε γυρω στα 9 λιτρα τα 100χιλ. εχω κερδος 1180 ευρω με μεση τιμη βενζινης 1.559.Φαντασου το Leon που ξεκιναει με φυσικο αεριο(οχι οπως το δικο μου που ξεκιναει με βενζινη)ποσα παραπανω ευρω θα γλυτωνεις.Εαν εχεις λεφτα και πρατηριο κοντα το παιρνεις.Για μενα ειναι επενδυση που με τα χρονια κερδιζεις λεφτα.Δεν ειναι τυχαιο οτι πολλοι ταριφες απο το καρβουνο(πετρελαιο) το εχουν γυρισει στο φυσικο αεριο.