Είναι λογικό ο κινητήρας των 1,5 λίτρων και 150 ίππων να δείχνει πολύ πιο γεμάτος σε κάθε επίπεδο από τον 1.000άρη «teammate» του στη γκάμα του Skoda Karoq, αλλά και πολλών μοντέλων του ομίλου VW ακόμα. Ανεβαίνοντας σκαλί από τις πιο υποκυβισμένες εκδόσεις, αυτό που θα εκτιμήσει κανείς είναι τα λειτουργικά χαρακτηρισικά, η ηρεμία στο ανέβασμα των στροφών και η απουσία κροταλισμάτων τρικύλινδρης προέλευσης.
Επίσης πρόκειται για κινητήρα πολύ εύκολο στη διαχείριση, καθώς ενώ οι επιδόσεις έχουν διαφορά συχνά αρκετών δευτερολέπτων έναντι της εκδοχής των 116 ίππων, η κατανάλωση επιβαρύνεται μόλις κατά 0,7 λτ./100 χλμ., απόρροια προφανώς και της λειτουργίας απενεργοποίησης 2 κυλίνδρων όπου είναι εφικτό. Όλα αυτά έρχεται βέβαια να τα επισκιάσει το διπλού συμπλέκτη κιβώτιο των επτά σχέσεων με την αυτόματη λειτουργία.
Το σαζμάν αυτό, παρά τις όποιες υστερήσεις του στο να περάσει από τη νεκρά στην 1η ή στην όπισθεν ή την απροθυμία του να κατεβάσει σχέση όταν οι στροφές είναι σχετικά ψηλά, παραμένει ένα ευχάριστο σύστημα μετάδοσης. Είναι πολύ δυνατό στα ανεβάσματα και ενισχύει την αίσθηση επιτάχυνσης ενώ ειδικά στις ρεπρίζ δημιουργεί εικόνα ανάλογη πολύ ισχυρότερων κινητήρων.
Αδιάφορο απ' έξω, συντηρητικό από μέσα το KAROQ.... ΑΛΛΑ!!! Εντυπωσιακοί χώροι για το μέγεθος του αυτοκίνητου, μπαίνοντας μέσα αίσθηση ποιότητας παντού. Δεν έχω κάνει testdrive, αλλά με το που κάθισα στην θέση του οδηγού, αισθάνθηκα καλύτερα από οποιοδήποτε αυτοκίνητο της κατηγορίας. Τεράστιο + η σχεδίαση ταμπλό-καπό όπου δίνουν την καλύτερη ορατότητα από τον ανταγωνισμό!
Για το πόσο άχρωμο ή αδιάφορο είναι το Karoq λάβετε υπόψιν ότι η έκδοση που βλέπετε είναι η Ambition με τις 16άρες ζάντες. Σε τέτοια έκδοση έρχεται και το 99% των Karoq εδώ στην Ελλάδα. Αν το δείτε σε ακριβές εκδόσεις με 17 ή 18άρες ζάντες, φιμέ τζάμια καθώς και με LED φώτα μπροστά τότε η εικόνα αλλάζει εντελώς.
Κατά τα άλλα ως κάτοχος του 1.0 εδώ και περίπου 6 μήνες μπορώ να πω ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο με πολύ καλή ποιότητα κύλισης, πολύ καλή ηχομόνωση, υψηλή σταθερότητα στο δρόμο, περιορισμένες κλίσεις στις στροφές, σωστό και ακριβές τιμόνι, σχετικά στεγνή ανάρτηση, μέτριο εξοπλισμό (έβαλα Auto Clima σαν extra και πραγματικά αξίζει τα χρήματα καθώς το απλό προφανώς και πειράζει...), φρένα δυνατά που με μεγαλύτερη ζάντα θα βελτιωνόντουσαν ακόμα περισσότερο. Το εσωτερικό πλην των θυρών είναι πολύ ποιοτικό και φυσικά για το μήκος του έχει καταπληκτικούς χώρους. Και σε επιβάτες και σε αποσκευές καθώς όλα τα άλλα SUV για τέτοιους χώρους έχουν 10-15 εκατοστά μεγαλύτερο μήκος. Με μήκος λοιπόν 4,38μ είναι πολύ ευέλικτο στην πόλη, με μικρό κύκλο στροφής και πραγματικά είναι σαν να έχεις ένα ψηλωμένο μικρομεσαίο. Προφανώς και του πάει πιο πολύ ο EVO 1.5 κινητήρας αλλά και ο 1.0 κάνει με απόλυτη επάρκεια την δουλειά του και γλιτώνεις και κανά 3k....
Αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι με skoda παίρνεις περισσότερα απ' όσα δίνεις και σε κάποιους αυτό ενοχλεί αδικαιολόγητα. Αρκεί να κάνεις 2 πράγματα, να ρίξεις τον "εγωισμό" σου να δεις ένα από κοντά και να ρωτήσεις έναν κάτοχο. Ένσταση μόνο για τη συγκεκριμένη απόχρωση "οχήματος του λιμενικού", η λευκή άγκυρα λείπει.
"η παρουσία ac και όχι αυτόματου κλιματισμού δεν μας απασχόλησε ιδιαίτερα"..μάλλον δεν το δοκιμάσατε καλοκαίρι..
Μη διανοηθεί κανείς και το αγοράσει με ac και όχι AUTOCLIMA..θα βλαστημήσει την ώρα και τη στιγμή..15 εταιρικά με ac και όλοι βρίζουν..δε δροσίζει με τίποτα..προσωπικά δε θα ξαναμπώ καλοκαίρι μέσα..
Αδιάφορο απ' έξω, συντηρητικό από μέσα το KAROQ.... ΑΛΛΑ!!! Εντυπωσιακοί χώροι για το μέγεθος του αυτοκίνητου, μπαίνοντας μέσα αίσθηση ποιότητας παντού. Δεν έχω κάνει testdrive, αλλά με το που κάθισα στην θέση του οδηγού, αισθάνθηκα καλύτερα από οποιοδήποτε αυτοκίνητο της κατηγορίας. Τεράστιο + η σχεδίαση ταμπλό-καπό όπου δίνουν την καλύτερη ορατότητα από τον ανταγωνισμό!
ασχημο αχρωμο αδιαφορο σχεδιαστικα , κλασσικο skoda. πιστευω το kadjar το tucson c5 3008 ειναι πιο ενδιαφερον
Για το πόσο άχρωμο ή αδιάφορο είναι το Karoq λάβετε υπόψιν ότι η έκδοση που βλέπετε είναι η Ambition με τις 16άρες ζάντες. Σε τέτοια έκδοση έρχεται και το 99% των Karoq εδώ στην Ελλάδα. Αν το δείτε σε ακριβές εκδόσεις με 17 ή 18άρες ζάντες, φιμέ τζάμια καθώς και με LED φώτα μπροστά τότε η εικόνα αλλάζει εντελώς. Κατά τα άλλα ως κάτοχος του 1.0 εδώ και περίπου 6 μήνες μπορώ να πω ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο με πολύ καλή ποιότητα κύλισης, πολύ καλή ηχομόνωση, υψηλή σταθερότητα στο δρόμο, περιορισμένες κλίσεις στις στροφές, σωστό και ακριβές τιμόνι, σχετικά στεγνή ανάρτηση, μέτριο εξοπλισμό (έβαλα Auto Clima σαν extra και πραγματικά αξίζει τα χρήματα καθώς το απλό προφανώς και πειράζει...), φρένα δυνατά που με μεγαλύτερη ζάντα θα βελτιωνόντουσαν ακόμα περισσότερο. Το εσωτερικό πλην των θυρών είναι πολύ ποιοτικό και φυσικά για το μήκος του έχει καταπληκτικούς χώρους. Και σε επιβάτες και σε αποσκευές καθώς όλα τα άλλα SUV για τέτοιους χώρους έχουν 10-15 εκατοστά μεγαλύτερο μήκος. Με μήκος λοιπόν 4,38μ είναι πολύ ευέλικτο στην πόλη, με μικρό κύκλο στροφής και πραγματικά είναι σαν να έχεις ένα ψηλωμένο μικρομεσαίο. Προφανώς και του πάει πιο πολύ ο EVO 1.5 κινητήρας αλλά και ο 1.0 κάνει με απόλυτη επάρκεια την δουλειά του και γλιτώνεις και κανά 3k....
Αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι με skoda παίρνεις περισσότερα απ' όσα δίνεις και σε κάποιους αυτό ενοχλεί αδικαιολόγητα. Αρκεί να κάνεις 2 πράγματα, να ρίξεις τον "εγωισμό" σου να δεις ένα από κοντά και να ρωτήσεις έναν κάτοχο. Ένσταση μόνο για τη συγκεκριμένη απόχρωση "οχήματος του λιμενικού", η λευκή άγκυρα λείπει.
"η παρουσία ac και όχι αυτόματου κλιματισμού δεν μας απασχόλησε ιδιαίτερα"..μάλλον δεν το δοκιμάσατε καλοκαίρι.. Μη διανοηθεί κανείς και το αγοράσει με ac και όχι AUTOCLIMA..θα βλαστημήσει την ώρα και τη στιγμή..15 εταιρικά με ac και όλοι βρίζουν..δε δροσίζει με τίποτα..προσωπικά δε θα ξαναμπώ καλοκαίρι μέσα..