All inclusive: Με 150 ίππους, ποιότητα, ευρυχωρία κι ένα αυτόματο κιβώτιο να ανεβάζει το επίπεδο ευχρηστίας, δύσκολα θα βρεθεί κάποιος να ανακαλύψει κάποιο κενό σε ό,τι προσφέρει το Crossover της Skoda.
Από την πρώτη στιγμή που ήρθε το Karoq στην αγορά έδειξε ότι, θέλει να προσεγγίσει όσο πιο ολοκληρωμένα γίνεται την κατηγορία των μικρομεσαίων SUV και να καλύψει τις ανάγκες μιας οικογένειας. Αυτό δείχνουν οι χώροι του, η προσοχή στις έξυπνες λύσεις αλλά και η ποιότητα κατασκευής και υλικών. Στην έκδοση των 1,5 λίτρων, η πρόταση της Skoda φτάνει σε ένα πιο υψηλό επίπεδο πληρότητας και οι «απαντήσεις» που δίνει σε όλα τα «ερωτήματα» που θα του θέσει μια οικογενειακή καθημερινότητα γίνονται σε αυτήν την περίπτωση πιο ψαγμένες, πιο καλλιεργημένες και ακόμα πιο εύστοχες.
Στο επίκεντρο βρίσκεται ο κινητήρας 1,5 λίτρων, ο οποίος ανεβάζει τις επιδόσεις χωρίς να επιβαρύνει υπέρογκα την κατανάλωση αφού υιοθετεί πολύ υψηλή τεχνολογία. Ταυτόχρονα το διπλού συμπλέκτη κιβώτιο (υπάρχει και χειροκίνητη εκδοχή) έρχεται να αυξήσει την άνεση εντός πόλης και σε ταξίδια και να δώσει και κάποιους πόντους στη σπορτίφ πλευρά του μοντέλου.
Αν σκεφτούμε ότι, το Karoq με αυτό το μοτέρ μπορεί να ζητηθεί και με τετρακίνηση, καταλαβαίνει κανείς ότι, το «all inclusive» του τίτλου μπορεί να θεωρηθεί και υποτονισμένη δήλωση.
Οι τιμές ξεκινούν από 22.550 ευρή ή 26.980 ευρώ με το 7άρι DSG.
Αδιάφορο απ' έξω, συντηρητικό από μέσα το KAROQ.... ΑΛΛΑ!!! Εντυπωσιακοί χώροι για το μέγεθος του αυτοκίνητου, μπαίνοντας μέσα αίσθηση ποιότητας παντού. Δεν έχω κάνει testdrive, αλλά με το που κάθισα στην θέση του οδηγού, αισθάνθηκα καλύτερα από οποιοδήποτε αυτοκίνητο της κατηγορίας. Τεράστιο + η σχεδίαση ταμπλό-καπό όπου δίνουν την καλύτερη ορατότητα από τον ανταγωνισμό!
Για το πόσο άχρωμο ή αδιάφορο είναι το Karoq λάβετε υπόψιν ότι η έκδοση που βλέπετε είναι η Ambition με τις 16άρες ζάντες. Σε τέτοια έκδοση έρχεται και το 99% των Karoq εδώ στην Ελλάδα. Αν το δείτε σε ακριβές εκδόσεις με 17 ή 18άρες ζάντες, φιμέ τζάμια καθώς και με LED φώτα μπροστά τότε η εικόνα αλλάζει εντελώς.
Κατά τα άλλα ως κάτοχος του 1.0 εδώ και περίπου 6 μήνες μπορώ να πω ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο με πολύ καλή ποιότητα κύλισης, πολύ καλή ηχομόνωση, υψηλή σταθερότητα στο δρόμο, περιορισμένες κλίσεις στις στροφές, σωστό και ακριβές τιμόνι, σχετικά στεγνή ανάρτηση, μέτριο εξοπλισμό (έβαλα Auto Clima σαν extra και πραγματικά αξίζει τα χρήματα καθώς το απλό προφανώς και πειράζει...), φρένα δυνατά που με μεγαλύτερη ζάντα θα βελτιωνόντουσαν ακόμα περισσότερο. Το εσωτερικό πλην των θυρών είναι πολύ ποιοτικό και φυσικά για το μήκος του έχει καταπληκτικούς χώρους. Και σε επιβάτες και σε αποσκευές καθώς όλα τα άλλα SUV για τέτοιους χώρους έχουν 10-15 εκατοστά μεγαλύτερο μήκος. Με μήκος λοιπόν 4,38μ είναι πολύ ευέλικτο στην πόλη, με μικρό κύκλο στροφής και πραγματικά είναι σαν να έχεις ένα ψηλωμένο μικρομεσαίο. Προφανώς και του πάει πιο πολύ ο EVO 1.5 κινητήρας αλλά και ο 1.0 κάνει με απόλυτη επάρκεια την δουλειά του και γλιτώνεις και κανά 3k....
Αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι με skoda παίρνεις περισσότερα απ' όσα δίνεις και σε κάποιους αυτό ενοχλεί αδικαιολόγητα. Αρκεί να κάνεις 2 πράγματα, να ρίξεις τον "εγωισμό" σου να δεις ένα από κοντά και να ρωτήσεις έναν κάτοχο. Ένσταση μόνο για τη συγκεκριμένη απόχρωση "οχήματος του λιμενικού", η λευκή άγκυρα λείπει.
"η παρουσία ac και όχι αυτόματου κλιματισμού δεν μας απασχόλησε ιδιαίτερα"..μάλλον δεν το δοκιμάσατε καλοκαίρι..
Μη διανοηθεί κανείς και το αγοράσει με ac και όχι AUTOCLIMA..θα βλαστημήσει την ώρα και τη στιγμή..15 εταιρικά με ac και όλοι βρίζουν..δε δροσίζει με τίποτα..προσωπικά δε θα ξαναμπώ καλοκαίρι μέσα..
Αδιάφορο απ' έξω, συντηρητικό από μέσα το KAROQ.... ΑΛΛΑ!!! Εντυπωσιακοί χώροι για το μέγεθος του αυτοκίνητου, μπαίνοντας μέσα αίσθηση ποιότητας παντού. Δεν έχω κάνει testdrive, αλλά με το που κάθισα στην θέση του οδηγού, αισθάνθηκα καλύτερα από οποιοδήποτε αυτοκίνητο της κατηγορίας. Τεράστιο + η σχεδίαση ταμπλό-καπό όπου δίνουν την καλύτερη ορατότητα από τον ανταγωνισμό!
ασχημο αχρωμο αδιαφορο σχεδιαστικα , κλασσικο skoda. πιστευω το kadjar το tucson c5 3008 ειναι πιο ενδιαφερον
Για το πόσο άχρωμο ή αδιάφορο είναι το Karoq λάβετε υπόψιν ότι η έκδοση που βλέπετε είναι η Ambition με τις 16άρες ζάντες. Σε τέτοια έκδοση έρχεται και το 99% των Karoq εδώ στην Ελλάδα. Αν το δείτε σε ακριβές εκδόσεις με 17 ή 18άρες ζάντες, φιμέ τζάμια καθώς και με LED φώτα μπροστά τότε η εικόνα αλλάζει εντελώς. Κατά τα άλλα ως κάτοχος του 1.0 εδώ και περίπου 6 μήνες μπορώ να πω ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο με πολύ καλή ποιότητα κύλισης, πολύ καλή ηχομόνωση, υψηλή σταθερότητα στο δρόμο, περιορισμένες κλίσεις στις στροφές, σωστό και ακριβές τιμόνι, σχετικά στεγνή ανάρτηση, μέτριο εξοπλισμό (έβαλα Auto Clima σαν extra και πραγματικά αξίζει τα χρήματα καθώς το απλό προφανώς και πειράζει...), φρένα δυνατά που με μεγαλύτερη ζάντα θα βελτιωνόντουσαν ακόμα περισσότερο. Το εσωτερικό πλην των θυρών είναι πολύ ποιοτικό και φυσικά για το μήκος του έχει καταπληκτικούς χώρους. Και σε επιβάτες και σε αποσκευές καθώς όλα τα άλλα SUV για τέτοιους χώρους έχουν 10-15 εκατοστά μεγαλύτερο μήκος. Με μήκος λοιπόν 4,38μ είναι πολύ ευέλικτο στην πόλη, με μικρό κύκλο στροφής και πραγματικά είναι σαν να έχεις ένα ψηλωμένο μικρομεσαίο. Προφανώς και του πάει πιο πολύ ο EVO 1.5 κινητήρας αλλά και ο 1.0 κάνει με απόλυτη επάρκεια την δουλειά του και γλιτώνεις και κανά 3k....
Αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι με skoda παίρνεις περισσότερα απ' όσα δίνεις και σε κάποιους αυτό ενοχλεί αδικαιολόγητα. Αρκεί να κάνεις 2 πράγματα, να ρίξεις τον "εγωισμό" σου να δεις ένα από κοντά και να ρωτήσεις έναν κάτοχο. Ένσταση μόνο για τη συγκεκριμένη απόχρωση "οχήματος του λιμενικού", η λευκή άγκυρα λείπει.
"η παρουσία ac και όχι αυτόματου κλιματισμού δεν μας απασχόλησε ιδιαίτερα"..μάλλον δεν το δοκιμάσατε καλοκαίρι.. Μη διανοηθεί κανείς και το αγοράσει με ac και όχι AUTOCLIMA..θα βλαστημήσει την ώρα και τη στιγμή..15 εταιρικά με ac και όλοι βρίζουν..δε δροσίζει με τίποτα..προσωπικά δε θα ξαναμπώ καλοκαίρι μέσα..