Στη σπορ ρύθμιση, η ανάρτηση δείχνει να ξεχνάει τους καλούς της τρόπους πάνω από μια έντονη ανωμαλία, αλλά από την άλλη βοηθά το Kodiaq να «πατάει» πειστικά, με λογική κλίση για το ύψος και τον όγκο του.
Το παραπάνω βάρος (ένεκα της μπαταρίας) και η αναπόφευκτα πιο σφιχτή ανάρτηση δεν περνούν απαρατήρητα. Το πρώτο plug-in Skoda Kodiaq της ιστορίας δεν είναι απόλυτα άνετο και… αθόρυβο στη λείανση των ανωμαλιών, όπως το diesel που είχαμε δοκιμάσει παλαιότερα, αν και σε καλό οδόστρωμα θα εκτιμήσεις ιδιαίτερα το χαμηλό επίπεδο θορύβου ειδικά κινούμενος ηλεκτρικά. Το μοντέλο της δοκιμής είχε ηλεκτρονική απόσβεση της -ανεξάρτητης σε όλους τροχούς- ανάρτησης, «συγχωρώντας» αρκετά την επαφή των τροχών των 19 ιντσών (ελαστικά 235/50) με τις κακοτεχνίες, έχοντας προηγουμένως επιλέξει την μια από τις ρυθμίσεις άνεσης.
Το μοντέλο της δοκιμής είχε ηλεκτρονική απόσβεση της -ανεξάρτητης σε όλους τροχούς- ανάρτησης, «συγχωρώντας» αρκετά την επαφή των τροχών των 19 ιντσών (ελαστικά 235/50) με τις κακοτεχνίες, έχοντας προηγουμένως επιλέξει την μια από τις ρυθμίσεις άνεσης.
Με την τέρμα σκληρή ρύθμιση, η ανάρτηση έδειξε να ξεχνάει τους καλούς της τρόπους, αλλά από την άλλη βοήθησε το Kodiaq να «πατάει» πειστικά, με λογική κλίση για το ύψος και τον όγκο του εμπνέοντας ακόμα και για σβέλτη οδήγηση. Λόγω της άμεσης απόκρισης του ηλεκτροκινητήρα, αλλά και έντονου τρόπου που μπαίνει στο παιχνίδι η δύναμη του turbo ήθελε λίγη σύνεση στο πάτημα του γκαζιού όταν οι τροχοί είναι στριμμένοι για να μην προκαλέσεις υποστροφή, αν και τα ηλεκτρονικά δεν άφησαν ανεξέλεγκτες τις αντιδράσεις. Από το ακριβές και γρήγορο τιμόνι δείχνει να λείπει η ιδανική αίσθηση και πληροφόρηση, όμως δεν περνά απαρατήρητη η αποτελεσματικότητα των φρένων που ξεπερνούν τις σχετικές προσδοκίες: 100-0 χλμ./ώρα σε 35,9 είναι επίδοση που θα ζήλευε και σπορ αυτοκίνητο. Στην πόλη, παρά τον όγκο του, το Kodiaq παραμένει εύχρηστο και αρκετά ευέλικτο (11,2 μέτρα κύκλος στροφής), τη στιγμή που η απόσταση των 189 χλστ. από το έδαφος είναι υπερ-αρκετή για light καταστάσεις και για τις κακοτοπιές της καθημερινότητας με δεδομένη πάντα την απουσία τετρακίνησης και την παρουσία ελαστικών με απόλυτα ασφάλτινη χάραξη.