ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας-Αυτονομία:Έχει «νεύρο» και κάνει 110+ χλμ. εντελώς ηλεκτρικά

1.009 Επισκέψεις στο άρθρο (22/1/2025)
Το plug-in υβριδικό σύστημα του Skoda Kodiaq προέρχεται από το πάνω ράφι του ομίλου VW: Έχει μεγάλη μπαταρία (19,4 kWh), αποδίδει 204 άλογα και προσφέρει πραγματική ηλεκτρική αυτονομία 110+ χλμ..

Το plug-in υβριδικό σύστημα του Skoda Kodiaq προέρχεται από το πάνω ράφι του ομίλου VW: Έχει μεγάλη μπαταρία (19,4 kWh), αποδίδει 204 άλογα και προσφέρει πραγματική ηλεκτρική αυτονομία 110+ χλμ..

Το νέο υβριδικό σύστημα πρίζας του ομίλου VW, που χρησιμοποιεί και το Skoda Kodiaq, βασίζεται σε έναv υπερσύγχρονο 1,5 TSI βενζινοκινητήρα με turbo μεταβλητής γεωμετρίας, σε έναν ηλεκτροκινητήρα 116 ίππων και σε μια μεγάλη (για τα plug-in δεδομένα) μπαταρία με ωφέλιμη χωρητικότητα 19,7 kWh. Συνδυαστικά το σύνολο αποδίδει 204 άλογα με 350 Nm, που κινούν με άνεση το σχεδόν 1,9 τόνου αμάξωμα (αν και τα 9,5 δλ. για το 0-100 που έδειξαν οι μετρήσεις μας είναι 1,1 δλ. «πάνω» από τις υποσχέσεις), όπως αυτό αποτυπώνεται στο επιταχύνσεις 60-100 χλμ./ώρα και 80-120 χλμ./ώρα που γίνονται σε 5,7 και 6,9 δλ. αντίστοιχα.


Αυτή που «μετράει» όμως είναι η ηλεκτρική αυτονομία και η οποία στις δοκιμές μας έφτασε και ενίοτε ξεπέρασε (με αρκετή αστική χρήση) τα 110 χλμ. (123 χλμ. υπόσχεται η Skoda). Χωρίς να χρειάζεται να φορτίζεις συχνά απολαμβάνεις το χαμηλό κόστος και την ησυχία της ηλεκτροκίνησης στην καθημερινότητα μέχρι την ταχύτητα των 140 χλμ./ώρα, ωστόσο σε αντίθεση με άλλες εφαρμογές η εναλλαγή λειτουργίας των κινητήρων δε γίνεται τόσο ανεπαίσθητα. Σε κάθε περίπτωση, το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη είναι άμεσο και δίνει μια ευχάριστη οδηγική νότα στο σύνολο παρέχοντας σειριακές αλλαγές με paddles στο τιμόνι.

Στα high-light είναι φυσικά και η δυνατότητα ταχυφόρτισης (σπάνιο χαρακτηριστικό για τα υβριδικά που φορτίζουν και από την πρίζα) έως 50 kW, το οποίο στην πράξη σημαίνει γέμισμα της μπαταρίας μέχρι το 80% σε 26 λεπτά. Ακόμα και σε οικιακή φόρτιση όμως η υποδοχή των 11 kW υπόσχεται φουλάρισμα σε 2,5 ώρες (σε πρίζα σούκο θες 7-8 ώρες).Και αν αδειάσει η μπαταρία; Κανένα πρόβλημα μιας και το Kodiaq iV καίει λίγη βενζίνη σχετικά με το μέγεθος και το βάρος του: Λειτουργώντας σαν αυτοφορτιζόμενο υβριδικό, το Kodiaq της δοκιμής δε θα χρειαστεί πάνω από 6,5 λτ./100 χλμ. (μέση τιμή), ενώ με επιλεγμένο το Eco πρόγραμμα στην πόλη όπου είναι η χαρά της ανάκτησης ενέργειας η κατανάλωση πέφτει και κάτω από τα 5 λτ./100 χλμ.!

Σελίδα 1Δοκιμή: Skoda Kodiaq 1,5 TSI iV Plug-in Hybrid 204 PS DSG
Σελίδα 2Εσωτερικό, τιμή, εξοπλισμός
Σελίδα 3Κινητήρας-Αυτονομία:Έχει «νεύρο» και κάνει 110+ χλμ. εντελώς ηλεκτρικά
Σελίδα 4Στο δρόμο: «Στέκεται» στο ύψος του
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
FORD
KLEBER DYNAXER UHP