Η ποιότητα κατασκευής και ο digital διάκοσμος δίνουν έναν upper class τόνο στην καμπίνα του νέου Skoda Kodiaq.
Κύριο χαρακτηριστικό της δεύτερης γενιάς του Skoda Kodiaq, εκτός από το upgrade σε ποιότητα, τεχνολογία και… τιμή (ναι, πλέον η τιμή «από» είναι 38.300 ευρώ για το 1,5 ΤSI mΗΕV 150 PSDSG7) είναι ο εξηλεκτρισμός των βενζινοκινητήρων και η διάθεσή του για πρώτη φορά με υβριδικό σύστημα πρίζας (plug-in). Μάλιστα, το πάντα πληθωρικό σε διαστάσεις μεγάλο οικογενειακό SUV της Skoda (μήκος 4,76 μέτρα) επωφελείται από το ολοκαίνουργιο plug-in υβριδικό σύστημα του ομίλου VW και υπόσχεται ηλεκτρική αυτονομία που ξεπερνάει τα 120 χιλιόμετρα με μια πλήρη φόρτιση.
Ιδιαίτερα πρακτικά τα 3 smart dials, ο επιλογέας κίνησης είναι στο τιμόνι, οι θέσεις για μικροαντικείμενα είναι άφθονες, τα καθίσματα στηρίζουν σωστά και δεν κουράζουν.
Το Skoda Kodiaq, που γεφυρώνει την ηλεκτροκίνηση και την καύση βενζίνης, ξεχωρίζει από το λογότυπο «iV» στο πίσω μέρος και από τη θύρα φόρτισης στο εμπρός αριστερό φτερό.Στο εσωτερικό με το έντονο digital προφίλ και την… premium (πλέον) αύρα τις εντυπώσεις μαζί με την κεντρική οθονάρα των 13 ιντσών κερδίζουν και τα… smartdials. O λόγος για τους 3 πιεζο-περιστροφικούς διακόπτες στην κεντρική κονσόλα και οι οποίοι έχουν τη δικιά τους οθονίτσα και που προσφέρουν άμεση πρόσβαση σε ρυθμίσεις: Ο αριστερός και δεξιός αφορούν στη θερμοκρασία του αέρα και τη θέρμανση του αντίστοιχου καθίσματος, ενώ ο μεσαίος είναι προγραμματιζόμενος: Επιλέγεις από μία έως τέσσερις λειτουργίες μεταξύ έντασης ηχοσυστήματος, ταχύτητας ανεμιστήρα κλιματισμού, έντασης φωτισμού, θερμοκρασίας, ζουμ πλοήγησης και τέλος προγράμματος λειτουργίας (Eco, Comfort, Normal, Sport και εξατομικευμένο).
Χωροταξικά δεν έχει αλλάξει κάτι σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις και έτσι το plug-in υβριδικό Kodiaq προσφέρει αρχοντικούς χώρους για όλους τους επιβάτες, με το πίσω κάθισμα μάλιστα να είναι και συρόμενο. Και το καλύτερο; Παρότι η μπαταρία «ροκάνισε» 165 λτ. από το πορτ-μπαγκάζ, αυτό παρέμεινε ένα από τα μεγαλύτερα της αγοράς με χωρητικότητα 745 λτ.. Μάλιστα, όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα η χωρητικότητα φτάνει στα 1.945 λτ. Πάντως το Skoda Kodiaq plug-in δε διατίθεται ως 7θέσιο, όπως οι άλλες εκδόσεις του τσέχικου θηρίου.
Kαι πόσο έχει;
Το νέο Skoda Kodiaq δεν είναι η προσιτή SUV-άραπου ξέραμε, πόσο δε η έκδοση της δοκιμής με το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης. Για την έκδοση Selection η τιμή είναι 48.400 ευρώ με το εξοπλιστικό πακέτο να προσφέρει τα πάντα όλα, όχι όμως τους έξτρα προβολείς LED Matrix και το σύστημα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενων αναρτήσεων Dynamic Chassis Control (DCC Plus) του μοντέλου δοκιμής. Για την έκδοση Sportline το κόστος ανεβαίνει στα 52.500 ευρώ…
Σε κάθε περίπτωση αξίζει να αναφερθεί πως το 2λιτρο diesel Kodiaq με 193 άλογα και τετρακίνηση στην έκδοση Selection κοστίζει 50.000 ευρώ (το δικίνητο των 150 ίππων έχει 44.400 ευρώ με το ίδιο πακέτο εξοπλισμού).
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Skoda Kodiaq 1,5 TSI iV Plug-in Hybrid 204 PS DSG |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό, τιμή, εξοπλισμός |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Αυτονομία:Έχει «νεύρο» και κάνει 110+ χλμ. εντελώς ηλεκτρικά |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: «Στέκεται» στο ύψος του |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |