Το Across προσφέρει άνεση στους επιβάτες, μέσω της απορροφητικότητας που έχει το σύστημα ανάρτησης και της ποιοτικής κύλισης.
Στο δρόμο τώρα το Across προσφέρει άνεση στους επιβάτες, μέσω της απορροφητικότητας που έχει το σύστημα ανάρτησης και της ποιοτικής κύλισης. Οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης αναμενόμενα θα φέρουν κλίσεις σε δρόμο με στροφές, όπως επίσης και κάποια υποστροφικά φαινόμενα, με την ηλεκτρονική τετρακίνηση ωστόσο να εμπλέκεται γρήγορα όταν ελαφρύνει το πίσω μέρος. Βέβαια τόσο η ανάρτηση, όσο και η τετρακίνηση είναι σύμμαχοι εκτός δρόμου, εκεί όπου στα πιο δύσκολα η λειτουργία Trail θα κλειδώσει την 4κίνηση και θα βγάλουν το μεσαίο SUV της Suzuki ξεκούραστο από τη μάχη με το κακοτράχαλο.
Η γνώμη μας To plug-in Across στοχεύει σε active ανθρώπους και κυρίως σε εταιρικούς χρήστες λόγω των φοροελαφρύνσεων. Ως RAV4 που πραγματικά είναι διαθέτει ένα από τα κορυφαία πακέτα για D-SUV, όμως ειλικρινά με 6.500 ευρώ παραπάνω που κοστίζει από το «γνήσιο» RAV4, δεν βρίσκουμε λόγο γιατί να επιλέξει κάποιος το Across και όχι το μοντέλο της Toyota.
+ Εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής, χώροι για επιβάτες, τετρακίνηση, άνεση ανάρτησης, ικανότητες εκτός δρόμου, κατανάλωση, επιδόσεις, εξοπλισμός - Έλλειψη δυναμισμού, 100-0 χλμ./ώρα, βάρος, διαφορά τιμής με το RAV4