ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή Suzuki S-Cross 1,4 BoosterJet Hybrid | Τεχνολογικό Update

 Σχολιάστε 
7.051 Επισκέψεις στο άρθρο (19/2/2025)
Δοκιμή Suzuki S-Cross 1,4 BoosterJet Hybrid | Τεχνολογικό Update
2 Φωτογραφίες »

Είναι το φθηνότερο mild hybrid οικογενειακό SUV (22.680 ευρώ) και έχει πλεονέκτημα τη συγκρατημένη κατανάλωση (6,7 λτ./100 χλμ.).
Είναι όμως από τα χειρότερα σε χώρους και φρενάρισμα, και υστερεί σε αίσθηση πολυτέλειας.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Είναι το φθηνότερο mild hybrid οικογενειακό SUV (22.680 ευρώ) και έχει πλεονέκτημα τη συγκρατημένη κατανάλωση (6,7 λτ./100 χλμ.).

Το ανανεωμένο Suzuki S-Cross βελτιώθηκε αρχικά στο τεχνολογικό κομμάτι αφού υιοθέτησε τον αναθεωρημένο Γενικό Κανονισμό Ασφαλείας ΙΙ (GSR II) και έχει πλέον στάνταρ τα συστήματα Lane Keep Assist, Intelligent Speed Assistant και Drive Monitoring System. Μάλιστα, παρά την τεχνολογική αυτή αναβάθμιση, παραμένει το φθηνότερο mild hybrid οικογενειακό με τιμή 22.680 ευρώ (1,4 boosterjet 129 PS 2WD), και αυτό είναι σίγουρα ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Επίσης, η ήπια υβριδική τεχνολογία έχει ευνοήσει αρκετά το S-Cross στον τομέα της κατανάλωσης με τη μέση κατανάλωση να είναι σύμφωνα με τις μετρήσεις του Test Center 6,7 λτ./100 χλμ., ήτοι μια από τις πολύ καλές που θα συναντήσουμε στα οικογενειακά SUV.

Είναι όμως από τα χειρότερα σε χώρους και φρενάρισμα, και υστερεί σε αίσθηση πολυτέλειας.

Από την άλλη, το πίσω κάθισμα θα χωρέσει σύμφωνα με τα όργανα μέτρησης οριακά 3 ενήλικους επιβάτες, οι οποίοι μάλιστα θα πρέπει να είναι κάτω από 1,80 μ. για να χωρέσει το κεφάλι τους. Επιπλέον τα 430 λτ. χωρητικότητας του πορτ-μπαγκάζ είναι από τα μικρότερα της κατηγορίας. Στα αρνητικά του ήπια υβριδικού S-Cross είναι αναμφίβολα και η επίδοση των φρένων του. Συγκεκριμένα για να σταματήσει από τα 100 χλμ./ώρα χρειάζεται 39,4 μέτρα, που είναι η 4η χειρότερη επίδοση σε όλη την κατηγορία των οικογενειακών SUV. Τέλος, χωρίς αλλαγές έρχεται το εσωτερικό όπου βρίσκεται πίσω από τον ανταγωνισμό στο κομμάτι της αίσθησης πολυτέλειας, κυρίως λόγω των υλικών στην καμπίνα και στο ταμπλό.

Στη συνέχεια θα διαβάσετε την αναλυτική δοκιμή του τεχνολογικά αναβαθμισμένου Suzuki S-Cross 4Χ2 με τον ήπια υβριδικό 1,4 boosterjet κινητήρα των 129 ίππων.
 


Χάρη στο ήπια υβριδικό σύστημα, το Suzuki S-Cross συνδυάζει ζωηρές επιδόσεις και συγκρατημένη κατανάλωση: Η μέση τιμή των 6,7 λτ./100 χλμ. είναι μια από τις καλύτερες στην κατηγορία.
2 Φωτογραφίες »

Χάρη στο ήπια υβριδικό σύστημα, το Suzuki S-Cross συνδυάζει ζωηρές επιδόσεις και συγκρατημένη κατανάλωση: Η μέση τιμή των 6,7 λτ./100 χλμ. είναι μια από τις καλύτερες στην κατηγορία.

Επικαιροποίηση στο τεχνολογικό υπόβαθρο του S-Cross φρόντισε να κάνει η Suzuki χωρίς μάλιστα το ιαπωνικό οικογενειακό SUV να χάσει το πλεονέκτημα της άκρως ανταγωνιστικής τιμής του: Με 22.680 ευρώ που κοστίζει το Suzuki S-Cross στην προσθιοκίνητη εκδοχή του δε θα βρει κανείς φθηνότερο ήπια υβριδικό οικογενειακό SUV.

Μάλιστα το βασικό εξοπλιστικό πακέτο GL όχι μόνο δεν έχει κάποια σημαντική έλλειψη (με στάνταρ ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, LED φώτα, οθόνη αφής 9 ιντσών με σύστημα πλοήγησης, «έξυπνο» cruise control, αισθητήρες βροχής και φώτων, καθώς και air condition), αλλά πλέον πληροί την οδηγία της για την υιοθέτηση του αναθεωρημένου Γενικού Κανονισμού Ασφαλείας ΙΙ (GSR II). Έτσι στη σουίτα των συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης (αυτόματο φρενάρισμα, προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, ΕSP, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών κτλ.) έχει πλέον στάνταρ Lane Keep Assist (διατήρηση στη λωρίδα κίνησης), Intelligent Speed Assistant («έξυπνο cruise control) και Drive Monitoring System (κάμερα ελέγχει τον οδηγό και αναγνωρίζει πιθανή κόπωση).
 

Σελίδα 2Χωρίς άλλες αλλαγές σε μηχανικά μέρη και καμπίνα που συνεχίζει να χάνει σε χώρους και αίσθηση πολυτέλειας
Σελίδα 3Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
MG