Η τέταρτη και καλύτερη γενιά του Toyota RAV4 δείχνει να έχει το πάνω χέρι ακόμα και στην έκδοση 4x2.
Δοκιμή: Toyota RAV4 2,0 D-4D 4x2
74.906 Επισκέψεις στο άρθρο (19/8/2013)
Η τέταρτη και καλύτερη γενιά του Toyota RAV4 δείχνει να έχει το πάνω χέρι ακόμα και στην έκδοση με κίνηση μόνο στους μπροστινούς τροχούς που στοχεύει να προσελκύσει μεγαλύτερη γκάμα αγοραστικού κοινού.
Ήδη από την προηγούμενη, τρίτη, γενιά του, το Toyota RAV4 ήταν διαθέσιμο εκτός από μόνιμα τετρακίνητο και σε προσθιοκίνητη έκδοση, με σκοπό να προσελκύσει ένα μεγάλο μέρος του αγοραστικού κοινού, που «φτιάχνεται» από την επιβλητική εικόνα και την πανοραμική θέση οδήγησης των crossover, αλλά δεν καίγεται για τετρακίνηση και τις προοπτικές που αυτή προσφέρει.
Και σε μια εποχή που τα δικίνητα crossover έχουν τρελάνει τους κατασκευαστές και τα παράγουν σωρηδόν, η νέα γενιά του Toyota RAV4 δε θα μπορούσε να μείνει έξω από το παιχνίδι.
Μόνο ως 2λιτρο diesel
Η δικίνητη εκδοχή του νέου RAV4 είναι διαθέσιμη μόνο με 2λιτρο κινητήρα πετρελαίου. Εξωτερικά, η δικίνητη εκδοχή δεν διαφέρει σε τίποτα από την τετρακίνητη, με εξαίρεση το σήμα AWD που βρίσκεται στο πίσω δεξί μέρος της τελευταίας. Έτσι, το δικίνητο RAV4 έχει τον τρόπο να επιβάλλεται, τόσο με τη δυναμική του εμφάνιση, όσο και με τις μεγάλες του διαστάσεις, μιας και το μήκος φτάνει πλέον τα 4.570 χλστ.