Οι ελληνικές λακκούβες και η γλιστερή άσφαλτος αποτελούν εμπόδια που επηρεάζουν σημαντικά την κρίση μας για την οδική συμπεριφορά ενός μοντέλου. Στην προκειμένη περίπτωση όμως το νέο Volkswagen Polo φαίνεται να τα καταφέρνει με επιτυχία. Πιο αναλυτικά, η ανάρτηση απορροφά τις λακκούβες και η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή, ενώ όταν το πιέσεις αποδεικνύεται άκρως αποτελεσματικό. Δεν είναι απολαυστικό όπως π.χ. ένα Ford Fiesta, μπορεί όμως να το ακολουθήσει με άνεση σε μια στριφτερή διαδρομή στο βουνό. Αναλυτικότερα, το τιμόνι παρέχει σωστή πληροφόρηση, ενώ και στον αυτοκινητόδρομο οι αεροδυναμικοί θόρυβοι είναι περιορισμένοι και η κατευθυντικότητα καλή. Ένσταση έχουμε ωστόσο όσον αφορά στην επίδοση των φρένων (όχι την αίσθηση), αφού τα 39,5 μέτρα που χρειάστηκε για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ./ώρα είναι αρκετά πάνω από τον μέσο όρο της κατηγορίας.
Το ότι έχουν ταμπούρα όλες οι εκδόσεις TSI των 95 ίππων νομίζουμε ότι είναι βήμα προς τα μπρος, ή προς τα πίσω; Βήμα για να μειώσουν το κόστος, μειώνοντας την ασφάλεια;
Μεγάλο φάουλ για 'μένα από τη VW να βάλει τα ταμπούρα. Το ότι το κάνουν άλλες εταιρίες όπως π.χ. η Nissan στο νέο Micra, δε πάει να πει ότι είναι και καλό. Ούτως ή άλλως νομίζω ότι "θεωρητικά" τα VW είναι (μάλλον ήταν) ανώτερα γι' αυτό και τα πλήρωνες πιο ακριβά. Τώρα και τα πληρώνεις ακριβά και παίρνεις ότι θα έπαιρνες από ένα άλλο κατασκευαστή που στη τελική και μεγαλύτερη εγγύηση έχουν και φθηνότερα ανταλλακτικά. Ένα μεγάλο Χ με τρέλα!
Είχα το προηγούμενο μοντέλο σε diesel. ΕΙΧΑ. Το έδωσα και ηρέμησα. Ακριβά σέρβις, ανταλλακτικά και αναλώσιμα. Και βλάβες, εντός και εκτός εγγύησης. Βέβαια, ήταν σταθερό στο δρόμο, με καλή ποιότητα κατασκευής, αλλά, τι να το κάνω?
Η κατανάλωση στο συγκεκριμένο κινητήρα 1,0 95PS με πάρα πολύ προσεκτική οδήγηση και κανένα επιπλέον φορτίο εντός πόλης τη μέτρησα στα 7,4 λτ / 100 . Περίμενα πολύ καλύτερη επίδοση!
Εάν δηλαδή πατήσεις και το γκάζι ... που θα φτάσει;
Το καλύτερο σε αυτή τη κατηγορία και με πολλά στοιχεία που βρίσκεις σε μεγαλύτερες και ακριβότερες κατασκευές
Το ότι έχουν ταμπούρα όλες οι εκδόσεις TSI των 95 ίππων νομίζουμε ότι είναι βήμα προς τα μπρος, ή προς τα πίσω; Βήμα για να μειώσουν το κόστος, μειώνοντας την ασφάλεια; Μεγάλο φάουλ για 'μένα από τη VW να βάλει τα ταμπούρα. Το ότι το κάνουν άλλες εταιρίες όπως π.χ. η Nissan στο νέο Micra, δε πάει να πει ότι είναι και καλό. Ούτως ή άλλως νομίζω ότι "θεωρητικά" τα VW είναι (μάλλον ήταν) ανώτερα γι' αυτό και τα πλήρωνες πιο ακριβά. Τώρα και τα πληρώνεις ακριβά και παίρνεις ότι θα έπαιρνες από ένα άλλο κατασκευαστή που στη τελική και μεγαλύτερη εγγύηση έχουν και φθηνότερα ανταλλακτικά. Ένα μεγάλο Χ με τρέλα!
Είχα το προηγούμενο μοντέλο σε diesel. ΕΙΧΑ. Το έδωσα και ηρέμησα. Ακριβά σέρβις, ανταλλακτικά και αναλώσιμα. Και βλάβες, εντός και εκτός εγγύησης. Βέβαια, ήταν σταθερό στο δρόμο, με καλή ποιότητα κατασκευής, αλλά, τι να το κάνω?
Το οτι εχει μικρη εγγειηση και ακριβα σερβις ανταλακτικα, αρα να σου φυγει στη πορεια κανα δεκαχιλιαρο ακομα γιατι δεν το λεει κανεις.
Η κατανάλωση στο συγκεκριμένο κινητήρα 1,0 95PS με πάρα πολύ προσεκτική οδήγηση και κανένα επιπλέον φορτίο εντός πόλης τη μέτρησα στα 7,4 λτ / 100 . Περίμενα πολύ καλύτερη επίδοση! Εάν δηλαδή πατήσεις και το γκάζι ... που θα φτάσει;