Όταν ανοίξαμε την πόρτα του Volkswagen Polo της δοκιμής και μπήκαμε στο εσωτερικό του η πρώτη εικόνα μας φάνηκε γνώριμη. Ο λόγος; Όχι επειδή το είχαμε οδηγήσει πριν ενάμιση μήνα στη Γερμανία, αλλά επειδή κάποια από τα στοιχεία του τα συναντούμε και στο μεγαλύτερο Golf. Φυσικά, αυτό δεν είναι αρνητικό… Όπως είπαμε και στην εισαγωγή, δίνει επιπλέον λάμψη Πιο αναλυτικά, λοιπόν, στην καμπίνα του νέου Polo μας άρεσε πάρα πολύ η μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό, ενώ -πραγματικά- η ποιότητα των υλικών και η συναρμογή είναι κορυφαία. Ok, στις πόρτες και χαμηλά στην κονσόλα υπάρχει σκληρό πλαστικό, όμως το ίδιο συμβαίνει και με την υπόλοιπη κατηγορία. Συνεχίζοντας, η εργονομία είναι απροβλημάτιστη αφού βρίσκεις τα πάντα αμέσως, ενώ η συνολική σχεδίαση καλαίσθητη (σ.σ. Είμαστε περίεργοι βέβαια πως θα είναι η βασική έκδοση Trendline). Τέλος, από το μοντέλο της δοκιμής έλειπε ο ψηφιακός πίνακας οργάνων που είχαμε γνωρίσει στο εξωτερικό και έδινε μια high-tech εικόνα, αυτό όμως δεν επηρέασε κάπως τη θετική μας συνολική εντύπωση.
Χώροι: Μεγάλο πορτ-μπαγκάζ, άνετο για ψηλούς
Την πρώτη εικόνα για τους χώρους του VW Polo την είχαμε από το εξωτερικό, τώρα την επιβεβαιώσαμε. Το νέο VW Polo είναι άνετο και ευρύχωρο, από τα πιο ευρύχωρα μάλιστα της κατηγορίας. Μπροστά κάθεσαι άνετα, ενώ πίσω και ψηλός να είσαι -ακόμη και κοντά στα 1,90 μ.- δεν θα παραπονεθείς. Έχεις αρκετό αέρα για τα γόνατα (120 χλστ. είναι καλή μέτρηση) και το κεφάλι, το έδρανο είναι μεγάλο, ενώ καλή είναι και η κλίση της πλάτης του καθίσματος. Θα βολευτείς εύκολα, όπως και με τη θέση οδήγησης. Όσο τέλος για το πορτ-μπαγκάζ; Τα 351 λίτρα αποτελούν τιμή κορυφαία για την κατηγορία, ενώ ο διπλός πάτος θα βολέψει.
Το ότι έχουν ταμπούρα όλες οι εκδόσεις TSI των 95 ίππων νομίζουμε ότι είναι βήμα προς τα μπρος, ή προς τα πίσω; Βήμα για να μειώσουν το κόστος, μειώνοντας την ασφάλεια;
Μεγάλο φάουλ για 'μένα από τη VW να βάλει τα ταμπούρα. Το ότι το κάνουν άλλες εταιρίες όπως π.χ. η Nissan στο νέο Micra, δε πάει να πει ότι είναι και καλό. Ούτως ή άλλως νομίζω ότι "θεωρητικά" τα VW είναι (μάλλον ήταν) ανώτερα γι' αυτό και τα πλήρωνες πιο ακριβά. Τώρα και τα πληρώνεις ακριβά και παίρνεις ότι θα έπαιρνες από ένα άλλο κατασκευαστή που στη τελική και μεγαλύτερη εγγύηση έχουν και φθηνότερα ανταλλακτικά. Ένα μεγάλο Χ με τρέλα!
Είχα το προηγούμενο μοντέλο σε diesel. ΕΙΧΑ. Το έδωσα και ηρέμησα. Ακριβά σέρβις, ανταλλακτικά και αναλώσιμα. Και βλάβες, εντός και εκτός εγγύησης. Βέβαια, ήταν σταθερό στο δρόμο, με καλή ποιότητα κατασκευής, αλλά, τι να το κάνω?
Η κατανάλωση στο συγκεκριμένο κινητήρα 1,0 95PS με πάρα πολύ προσεκτική οδήγηση και κανένα επιπλέον φορτίο εντός πόλης τη μέτρησα στα 7,4 λτ / 100 . Περίμενα πολύ καλύτερη επίδοση!
Εάν δηλαδή πατήσεις και το γκάζι ... που θα φτάσει;
Το καλύτερο σε αυτή τη κατηγορία και με πολλά στοιχεία που βρίσκεις σε μεγαλύτερες και ακριβότερες κατασκευές
Το ότι έχουν ταμπούρα όλες οι εκδόσεις TSI των 95 ίππων νομίζουμε ότι είναι βήμα προς τα μπρος, ή προς τα πίσω; Βήμα για να μειώσουν το κόστος, μειώνοντας την ασφάλεια; Μεγάλο φάουλ για 'μένα από τη VW να βάλει τα ταμπούρα. Το ότι το κάνουν άλλες εταιρίες όπως π.χ. η Nissan στο νέο Micra, δε πάει να πει ότι είναι και καλό. Ούτως ή άλλως νομίζω ότι "θεωρητικά" τα VW είναι (μάλλον ήταν) ανώτερα γι' αυτό και τα πλήρωνες πιο ακριβά. Τώρα και τα πληρώνεις ακριβά και παίρνεις ότι θα έπαιρνες από ένα άλλο κατασκευαστή που στη τελική και μεγαλύτερη εγγύηση έχουν και φθηνότερα ανταλλακτικά. Ένα μεγάλο Χ με τρέλα!
Είχα το προηγούμενο μοντέλο σε diesel. ΕΙΧΑ. Το έδωσα και ηρέμησα. Ακριβά σέρβις, ανταλλακτικά και αναλώσιμα. Και βλάβες, εντός και εκτός εγγύησης. Βέβαια, ήταν σταθερό στο δρόμο, με καλή ποιότητα κατασκευής, αλλά, τι να το κάνω?
Το οτι εχει μικρη εγγειηση και ακριβα σερβις ανταλακτικα, αρα να σου φυγει στη πορεια κανα δεκαχιλιαρο ακομα γιατι δεν το λεει κανεις.
Η κατανάλωση στο συγκεκριμένο κινητήρα 1,0 95PS με πάρα πολύ προσεκτική οδήγηση και κανένα επιπλέον φορτίο εντός πόλης τη μέτρησα στα 7,4 λτ / 100 . Περίμενα πολύ καλύτερη επίδοση! Εάν δηλαδή πατήσεις και το γκάζι ... που θα φτάσει;