ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο 1,0 TSI των 95 ϊππων σε κερδίζει με την λειτουργία του, αλλά και τις χαμηλές απαιτήσεις του σε καύσιμο.

    Κινητήρες: Έχει «νεύρο» και είναι οικονομικός

    70.542 Επισκέψεις στο άρθρο (21/4/2018)

    Κάτω από το καπό του Volkswagen Polo της δοκιμής βρισκόταν ο 1.000άρης TSI κινητήρας του γκρουπ στην έκδοση με τα 95 άλογα. Ο εν λόγω κινητήρας αποδείχθηκε άκρως αποτελεσματικός σε καθημερινές συνθήκες οδήγησης, αφού και δύναμη χαμηλά έχει και είναι οικονομικός σε κατανάλωση. Όταν τον πιέσαμε παραπάνω συνέχισε να έχει δύναμη ως τον κόφτη, ωστόσο ακουγόταν ως 3κύλινδρος, ενώ και με βάρος στην εθνική έδειξε -λογικό- την χωρητικότητά του. Το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο έχει σωστή κλιμάκωση (η 6η σχέση είναι μάλλον αχρείαστη) και αποτελεσματικό κούμπωμα. Μιλώντας, τέλος, με νούμερα, το 0-100 ολοκληρώνεται σε 10,6 δλ., το 60-100 και 80-120 με 4η και 5η σε 9,0 και 14,1 δλ., αντίστοιχα, ενώ η μέση κατανάλωση της δοκιμής κυμάνθηκε στα 6,1 λτ./100 χλμ..

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    FORD
    ΝΕΟ  PORTER NPE