Κάτω από το καπό του Volkswagen Polo της δοκιμής βρισκόταν ο 1.000άρης TSI κινητήρας του γκρουπ στην έκδοση με τα 95 άλογα. Ο εν λόγω κινητήρας αποδείχθηκε άκρως αποτελεσματικός σε καθημερινές συνθήκες οδήγησης, αφού και δύναμη χαμηλά έχει και είναι οικονομικός σε κατανάλωση. Όταν τον πιέσαμε παραπάνω συνέχισε να έχει δύναμη ως τον κόφτη, ωστόσο ακουγόταν ως 3κύλινδρος, ενώ και με βάρος στην εθνική έδειξε -λογικό- την χωρητικότητά του. Το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο έχει σωστή κλιμάκωση (η 6η σχέση είναι μάλλον αχρείαστη) και αποτελεσματικό κούμπωμα. Μιλώντας, τέλος, με νούμερα, το 0-100 ολοκληρώνεται σε 10,6 δλ., το 60-100 και 80-120 με 4η και 5η σε 9,0 και 14,1 δλ., αντίστοιχα, ενώ η μέση κατανάλωση της δοκιμής κυμάνθηκε στα 6,1 λτ./100 χλμ..
Το ότι έχουν ταμπούρα όλες οι εκδόσεις TSI των 95 ίππων νομίζουμε ότι είναι βήμα προς τα μπρος, ή προς τα πίσω; Βήμα για να μειώσουν το κόστος, μειώνοντας την ασφάλεια;
Μεγάλο φάουλ για 'μένα από τη VW να βάλει τα ταμπούρα. Το ότι το κάνουν άλλες εταιρίες όπως π.χ. η Nissan στο νέο Micra, δε πάει να πει ότι είναι και καλό. Ούτως ή άλλως νομίζω ότι "θεωρητικά" τα VW είναι (μάλλον ήταν) ανώτερα γι' αυτό και τα πλήρωνες πιο ακριβά. Τώρα και τα πληρώνεις ακριβά και παίρνεις ότι θα έπαιρνες από ένα άλλο κατασκευαστή που στη τελική και μεγαλύτερη εγγύηση έχουν και φθηνότερα ανταλλακτικά. Ένα μεγάλο Χ με τρέλα!
Είχα το προηγούμενο μοντέλο σε diesel. ΕΙΧΑ. Το έδωσα και ηρέμησα. Ακριβά σέρβις, ανταλλακτικά και αναλώσιμα. Και βλάβες, εντός και εκτός εγγύησης. Βέβαια, ήταν σταθερό στο δρόμο, με καλή ποιότητα κατασκευής, αλλά, τι να το κάνω?
Η κατανάλωση στο συγκεκριμένο κινητήρα 1,0 95PS με πάρα πολύ προσεκτική οδήγηση και κανένα επιπλέον φορτίο εντός πόλης τη μέτρησα στα 7,4 λτ / 100 . Περίμενα πολύ καλύτερη επίδοση!
Εάν δηλαδή πατήσεις και το γκάζι ... που θα φτάσει;
Το καλύτερο σε αυτή τη κατηγορία και με πολλά στοιχεία που βρίσκεις σε μεγαλύτερες και ακριβότερες κατασκευές
Το ότι έχουν ταμπούρα όλες οι εκδόσεις TSI των 95 ίππων νομίζουμε ότι είναι βήμα προς τα μπρος, ή προς τα πίσω; Βήμα για να μειώσουν το κόστος, μειώνοντας την ασφάλεια; Μεγάλο φάουλ για 'μένα από τη VW να βάλει τα ταμπούρα. Το ότι το κάνουν άλλες εταιρίες όπως π.χ. η Nissan στο νέο Micra, δε πάει να πει ότι είναι και καλό. Ούτως ή άλλως νομίζω ότι "θεωρητικά" τα VW είναι (μάλλον ήταν) ανώτερα γι' αυτό και τα πλήρωνες πιο ακριβά. Τώρα και τα πληρώνεις ακριβά και παίρνεις ότι θα έπαιρνες από ένα άλλο κατασκευαστή που στη τελική και μεγαλύτερη εγγύηση έχουν και φθηνότερα ανταλλακτικά. Ένα μεγάλο Χ με τρέλα!
Είχα το προηγούμενο μοντέλο σε diesel. ΕΙΧΑ. Το έδωσα και ηρέμησα. Ακριβά σέρβις, ανταλλακτικά και αναλώσιμα. Και βλάβες, εντός και εκτός εγγύησης. Βέβαια, ήταν σταθερό στο δρόμο, με καλή ποιότητα κατασκευής, αλλά, τι να το κάνω?
Το οτι εχει μικρη εγγειηση και ακριβα σερβις ανταλακτικα, αρα να σου φυγει στη πορεια κανα δεκαχιλιαρο ακομα γιατι δεν το λεει κανεις.
Η κατανάλωση στο συγκεκριμένο κινητήρα 1,0 95PS με πάρα πολύ προσεκτική οδήγηση και κανένα επιπλέον φορτίο εντός πόλης τη μέτρησα στα 7,4 λτ / 100 . Περίμενα πολύ καλύτερη επίδοση! Εάν δηλαδή πατήσεις και το γκάζι ... που θα φτάσει;