Όπως και τα υπόλοιπα XC μοντέλα της Volvo, έτσι και το XC40 καταφέρνει να κάνει αισθητή την παρουσία του από μακριά.
Εμφάνιση: Baby XC
211.310 Επισκέψεις στο άρθρο (18/11/2019)
Η οπτική συγγένεια του XC40 με τα μεγαλύτερα XC60 και XC90 είναι πασιφανής. Κρίνουμε όμως σωστή την απόφαση του σχεδιαστή Ian Keetle να συνεχίσει στην ίδια λογική, αφού η Volvo έχει «ζωγραφίσει» το δικό της σχεδιαστικό statement, έχει καταφέρει κάτι δύσκολο, δηλαδή να ξεχωρίζεις τα μοντέλα της από μακριά και να μην τα μπερδεύεις με κάποιο άλλο… Την ίδια ώρα, όμως, αυτό δεν σημαίνει πως το XC40 είναι πανομοιότυπο, μια μικρογραφία των μεγαλυτέρων, αν και όταν το αντικρίζεις το βλέμμα πέφτει πάλι στα φανάρια (είτε τα εμπρός, είτε τα πίσω), έπειτα στην χαρακτηριστική μπροστινή μάσκα της Volvo, και τέλος στις τονισμένες ακμές σε όλο το μήκος και πλάτος του αμαξώματος. Σε κάθε περίπτωση είναι σαφές ότι είναι compact σε διαστάσεις, όμως είναι δυναμικό και ιδιαίτερο, σύμφωνο με τα δεδομένα της φιλοσοφίας της Volvo.
Τα ντίζελ πέθαναν τα ντίζελ είναι νεκρά δεν ξαναβγάζουν ντίζελ Τουοτα χόντα κλπ, έτσι έγραψε το ένα περιοδικό έτσι είπε ο τάδε ειδικός έτσι σχολίασε ο κάθε καμένος από βενζίνη που ονειρεύεται όρθιος κλπ,
ευτυχώς που δεν πιστεύουμε στις σαχλαμάρες ορισμένων κι όλα μέλι γάλα.
Εσείς προχθες στο αρθρο για το Mazda cx30 λεγατε ότι είναι ακριβό και φτανει στην κατηγορια των premium οποτε έχει δύσκολη αποστολή.
Πήγα λοιπον στη mazda και ρώτησα τιμες για το Cx30 AWD με skyactiv -x 180 ίππους , την πιο ακριβη έκδοση που εχει δερματινα καθισματα, bose ηχοσυστημα και ότι πιο προηγμένο συστημα ασφαλειας υπάρχει στο χειροκινητο και έχει 38.000 ευρώ. Πόσο κοντα στα premium είναι; 12.000 διαφορά. Μην παραπληροφορείτε τον κόσμο.
Τα ντίζελ πέθαναν τα ντίζελ είναι νεκρά δεν ξαναβγάζουν ντίζελ Τουοτα χόντα κλπ, έτσι έγραψε το ένα περιοδικό έτσι είπε ο τάδε ειδικός έτσι σχολίασε ο κάθε καμένος από βενζίνη που ονειρεύεται όρθιος κλπ, ευτυχώς που δεν πιστεύουμε στις σαχλαμάρες ορισμένων κι όλα μέλι γάλα.
Εσείς προχθες στο αρθρο για το Mazda cx30 λεγατε ότι είναι ακριβό και φτανει στην κατηγορια των premium οποτε έχει δύσκολη αποστολή. Πήγα λοιπον στη mazda και ρώτησα τιμες για το Cx30 AWD με skyactiv -x 180 ίππους , την πιο ακριβη έκδοση που εχει δερματινα καθισματα, bose ηχοσυστημα και ότι πιο προηγμένο συστημα ασφαλειας υπάρχει στο χειροκινητο και έχει 38.000 ευρώ. Πόσο κοντα στα premium είναι; 12.000 διαφορά. Μην παραπληροφορείτε τον κόσμο.
Αν και κινεζική πλέον η βόλβο φαίνεται ότι συνεχίζει να προσφέρει ιδιαιτέρως αξιόλογα οχήματα.