![Καλή η ποιότητα και η συναρμογή στο εσωτερικό του XC40. Καλή η ποιότητα και η συναρμογή στο εσωτερικό του XC40.](/jpg/AUTOTRITI/390/NEWS/1218xc40-IMG_0181.jpg)
12 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Καλή η ποιότητα και η συναρμογή στο εσωτερικό του XC40.
Εσωτερικό - χώροι: Ένα tablet στο ταμπλό!
211.307 Επισκέψεις στο άρθρο (18/11/2019)
Ανοίγοντας την πόρτα και μπαίνοντας στην καμπίνα του XC40 πάλι οι οπτικές αναφορές με τα μεγαλύτερα XC60 και XC90 είναι αρκετές. Φυσικά, σημείο αναφοράς αποτελεί η 9ιντση οθόνη στο κέντρο του ταμπλό που είναι τοποθετημένη σε κάθετη διάταξη και θυμίζει ταμπλέτα και η 12,3 ιντσών οθόνη που έχει αντικαταστήσει τον πίνακα οργάνων. Και οι δυο μαζί συνθέτουν ένα high tech προφίλ και συνάδουν στο δεδομένο #2 που αναφέραμε στην αρχή του κειμένου, στην συνδεσιμότητα και το digitalization.
![Το τιμόνι πολλαπλών λειτουργειών θα σας «λύσει» τα χέρια. Το τιμόνι πολλαπλών λειτουργειών θα σας «λύσει» τα χέρια.](/jpg/AUTOTRITI/390/NEWS/1218xc40-IMG_0193.jpg)
Πιο αναλυτικά και στην πράξη, φανταστείτε τον χειρισμό της οθόνης στο κέντρο του ταμπλό όπως σε ένα tablet, αφού μπορείς να «σύρεις» τις οθόνες δεξιά-αριστερά και πάνω-κάτω, ανάλογα με το menu που επιθυμείς, ενώ υπάρχει και ένα κεντρικό μπουτόν στο κάτω μέρος του πλαισίου της οθόνης (σαν ipad). Σε όλα αυτά προσθέστε και χρήσιμα applications, όπως το Spotify, καθώς και τη συμβατότητα με Android Auto και CarPlay, και ολοκληρώθηκε το high-tech σκηνικό.
Κατά τα άλλα, η ποιότητα των υλικών στο εσωτερικό του XC40 είναι αρκετά καλή (όλο το πάνω μέρος του ταμπλό είναι επενδυμένο με μαλακό υλικό), το ίδιο και η συναρμογή, μας άρεσε πάρα πολύ το «καλαθάκι των αχρήστων» μπροστά από το υποβραχιόνιο και η θήκη για το κινητό μπροστά από τον επιλογέα, όμως άσχημη γεύση μας άφησε η επένδυση στις πόρτες, αφού μοιάζει σε «τσόχα» και νομίζουμε πως δεν συμβάλλει στη μόνωση της καμπίνας. Όταν χτυπήσαμε το -100% φιλικό προς το περιβάλλον υλικό γιατί προέρχεται από πολυεστερικές ίνες πλαστικών μπουκαλιών- υλικό, ο ήχος ήταν κούφιος και η αφή στο χέρι μέτρια.
Συνεχίζοντας, η θέση οδήγησης είναι καλή, αλλά θα θέλαμε λίγο περισσότερη πλευρική στήριξη από τα καθίσματα, όπως και τον κεντρικό καθρέπτη λίγο πιο μακριά μας γιατί τώρα είναι σχετικά κοντά και πρέπει να στρέφεις λίγο περισσότερο από ότι θέλεις το μάτι ή το κεφάλι. Κατά τα άλλα η ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις, ακόμα και πλάι-πίσω είναι καλή, ενώ αναφορικά με τους χώρους οι μπροστινοί θα καθίσουν άνετα, ενώ οι πίσω θα χωρέσουν επίσης καλά μιας και το πλάτος αγγίζει τα 1.415 χλστ. Τέλος, ο χώρος αποσκευών είναι στα 460 λτ. στο μ.ο. της κατηγορίας.
![Το τιμόνι πολλαπλών λειτουργειών θα σας «λύσει» τα χέρια. Το τιμόνι πολλαπλών λειτουργειών θα σας «λύσει» τα χέρια.](/jpg/AUTOTRITI/390/NEWS/1218xc40-IMG_0193.jpg)
Το τιμόνι πολλαπλών λειτουργειών θα σας «λύσει» τα χέρια.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Πιο αναλυτικά και στην πράξη, φανταστείτε τον χειρισμό της οθόνης στο κέντρο του ταμπλό όπως σε ένα tablet, αφού μπορείς να «σύρεις» τις οθόνες δεξιά-αριστερά και πάνω-κάτω, ανάλογα με το menu που επιθυμείς, ενώ υπάρχει και ένα κεντρικό μπουτόν στο κάτω μέρος του πλαισίου της οθόνης (σαν ipad). Σε όλα αυτά προσθέστε και χρήσιμα applications, όπως το Spotify, καθώς και τη συμβατότητα με Android Auto και CarPlay, και ολοκληρώθηκε το high-tech σκηνικό.
Κατά τα άλλα, η ποιότητα των υλικών στο εσωτερικό του XC40 είναι αρκετά καλή (όλο το πάνω μέρος του ταμπλό είναι επενδυμένο με μαλακό υλικό), το ίδιο και η συναρμογή, μας άρεσε πάρα πολύ το «καλαθάκι των αχρήστων» μπροστά από το υποβραχιόνιο και η θήκη για το κινητό μπροστά από τον επιλογέα, όμως άσχημη γεύση μας άφησε η επένδυση στις πόρτες, αφού μοιάζει σε «τσόχα» και νομίζουμε πως δεν συμβάλλει στη μόνωση της καμπίνας. Όταν χτυπήσαμε το -100% φιλικό προς το περιβάλλον υλικό γιατί προέρχεται από πολυεστερικές ίνες πλαστικών μπουκαλιών- υλικό, ο ήχος ήταν κούφιος και η αφή στο χέρι μέτρια.
Συνεχίζοντας, η θέση οδήγησης είναι καλή, αλλά θα θέλαμε λίγο περισσότερη πλευρική στήριξη από τα καθίσματα, όπως και τον κεντρικό καθρέπτη λίγο πιο μακριά μας γιατί τώρα είναι σχετικά κοντά και πρέπει να στρέφεις λίγο περισσότερο από ότι θέλεις το μάτι ή το κεφάλι. Κατά τα άλλα η ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις, ακόμα και πλάι-πίσω είναι καλή, ενώ αναφορικά με τους χώρους οι μπροστινοί θα καθίσουν άνετα, ενώ οι πίσω θα χωρέσουν επίσης καλά μιας και το πλάτος αγγίζει τα 1.415 χλστ. Τέλος, ο χώρος αποσκευών είναι στα 460 λτ. στο μ.ο. της κατηγορίας.
Τα ντίζελ πέθαναν τα ντίζελ είναι νεκρά δεν ξαναβγάζουν ντίζελ Τουοτα χόντα κλπ, έτσι έγραψε το ένα περιοδικό έτσι είπε ο τάδε ειδικός έτσι σχολίασε ο κάθε καμένος από βενζίνη που ονειρεύεται όρθιος κλπ, ευτυχώς που δεν πιστεύουμε στις σαχλαμάρες ορισμένων κι όλα μέλι γάλα.
Εσείς προχθες στο αρθρο για το Mazda cx30 λεγατε ότι είναι ακριβό και φτανει στην κατηγορια των premium οποτε έχει δύσκολη αποστολή. Πήγα λοιπον στη mazda και ρώτησα τιμες για το Cx30 AWD με skyactiv -x 180 ίππους , την πιο ακριβη έκδοση που εχει δερματινα καθισματα, bose ηχοσυστημα και ότι πιο προηγμένο συστημα ασφαλειας υπάρχει στο χειροκινητο και έχει 38.000 ευρώ. Πόσο κοντα στα premium είναι; 12.000 διαφορά. Μην παραπληροφορείτε τον κόσμο.
Αν και κινεζική πλέον η βόλβο φαίνεται ότι συνεχίζει να προσφέρει ιδιαιτέρως αξιόλογα οχήματα.