Ο 2λιτρος diesel αποδίδει 190 άλογα. Εξασφαλίζει καλές επιδόσεις, η κατανάλωση βρίσκεται σε λογικά πλαίσια.
Κινητήρας: 190 δυνατά άλογα
211.308 Επισκέψεις στο άρθρο (18/11/2019)
Περνώντας, τώρα, στην καρδιά του μοντέλου της δοκιμής, κάτω από το καπό βρισκόταν ο 2λιτρος diesel κινητήρας της Volvo. Αυτός αποδίδει 190 άλογα και 400 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. και συνολικά ικανοποιεί με τις επιδόσεις και την λειτουργία του. Αναλυτικότερα, σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 8,6 δλ., ενώ το 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 4,9 και 6,1 δλ. αντίστοιχα. Στον τομέα της κατανάλωσης αυτή μετρήθηκε στα 8,6 λτ./100 χλμ. κατά τη διάρκεια της δοκιμής, ενώ τέλος, όσον αφορά στη λειτουργία του μοτέρ έχουμε να σημειώσουμε πως είναι γραμμικός, έχει ροπή από χαμηλά, όμως ακούγεται λιγάκι. Τέλος, αναφορικά με το κιβώτιο, αυτό είναι γρήγορο και ομαλό στις αλλαγές, αλλά στην επιλογή sport θα θέλαμε λίγο πιο ακαριαίες αλλαγές, ενώ στη χειροκίνητη λειτουργία θα μπορούσαν οι αλλαγές να γίνονται με την κίνηση του επιλογέα πάνω-κάτω και όχι δεξιά-αριστερά…
Τα ντίζελ πέθαναν τα ντίζελ είναι νεκρά δεν ξαναβγάζουν ντίζελ Τουοτα χόντα κλπ, έτσι έγραψε το ένα περιοδικό έτσι είπε ο τάδε ειδικός έτσι σχολίασε ο κάθε καμένος από βενζίνη που ονειρεύεται όρθιος κλπ,
ευτυχώς που δεν πιστεύουμε στις σαχλαμάρες ορισμένων κι όλα μέλι γάλα.
Εσείς προχθες στο αρθρο για το Mazda cx30 λεγατε ότι είναι ακριβό και φτανει στην κατηγορια των premium οποτε έχει δύσκολη αποστολή.
Πήγα λοιπον στη mazda και ρώτησα τιμες για το Cx30 AWD με skyactiv -x 180 ίππους , την πιο ακριβη έκδοση που εχει δερματινα καθισματα, bose ηχοσυστημα και ότι πιο προηγμένο συστημα ασφαλειας υπάρχει στο χειροκινητο και έχει 38.000 ευρώ. Πόσο κοντα στα premium είναι; 12.000 διαφορά. Μην παραπληροφορείτε τον κόσμο.
Τα ντίζελ πέθαναν τα ντίζελ είναι νεκρά δεν ξαναβγάζουν ντίζελ Τουοτα χόντα κλπ, έτσι έγραψε το ένα περιοδικό έτσι είπε ο τάδε ειδικός έτσι σχολίασε ο κάθε καμένος από βενζίνη που ονειρεύεται όρθιος κλπ, ευτυχώς που δεν πιστεύουμε στις σαχλαμάρες ορισμένων κι όλα μέλι γάλα.
Εσείς προχθες στο αρθρο για το Mazda cx30 λεγατε ότι είναι ακριβό και φτανει στην κατηγορια των premium οποτε έχει δύσκολη αποστολή. Πήγα λοιπον στη mazda και ρώτησα τιμες για το Cx30 AWD με skyactiv -x 180 ίππους , την πιο ακριβη έκδοση που εχει δερματινα καθισματα, bose ηχοσυστημα και ότι πιο προηγμένο συστημα ασφαλειας υπάρχει στο χειροκινητο και έχει 38.000 ευρώ. Πόσο κοντα στα premium είναι; 12.000 διαφορά. Μην παραπληροφορείτε τον κόσμο.
Αν και κινεζική πλέον η βόλβο φαίνεται ότι συνεχίζει να προσφέρει ιδιαιτέρως αξιόλογα οχήματα.