ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εσωτερικό-Χώροι: Με οθόνη που περιστρέφεται και «άπλα»

6.298 Επισκέψεις στο άρθρο (15/5/2024)
Στα όρια του εκκεντρικού η σχεδίαση της high-tech καμπίνας, που όμως είναι καλοφτιαγμένη και καλοφινιρισμένη.
11 Φωτογραφίες »

Στα όρια του εκκεντρικού η σχεδίαση της high-tech καμπίνας, που όμως είναι καλοφτιαγμένη και καλοφινιρισμένη.

Σε αντίθεση με την εξωτερική σχεδίαση, η καμπίνα είναι αρκετά φαντεζί, στα όρια του εκκεντρικού. Η γραμμή του ταμπλό θυμίζει κύμα, ενώ από τις αμέτρητες φιοριτούρες ξεχωρίσαμε το σχεδιασμό των αεραγωγών, τον -αεροπορικού τύπου- επιλογέα του κιβωτίου και των χειρολαβών στις πόρτες που είναι πάνω από τα πλευρικά ηχεία υψηλών συχνοτήτων (twitter). Ιδιαίτερη «τσαχπινιά» αποτελούν επίσης οι 3 λαστιχένιες χορδές που συγκρατούν τα αντικείμενα στις θήκες χαμηλά στις πόρτες: Είναι εμπνευσμένες από παραδοσιακό κινέζικο όργανο και αν τις «παίξεις» παράγουν νότες, εργονομικά όμως δεν μας βόλεψαν, γιατί δεν συγκρατούν μικρά αντικείμενα.


Η οθονάρα αφής μπορεί να περιστρέφεται και γίνεται από οριζόντια, κάθετη.
11 Φωτογραφίες »

Η οθονάρα αφής μπορεί να περιστρέφεται και γίνεται από οριζόντια, κάθετη.


Χωρίς ιδιαίτερες παραφωνίες πάντως παρουσιάζεται η γενική ποιότητα κατασκευής με καλό φινίρισμα και καλή συναρμογή, αν και κάποια υλικά είναι «φτηνά». Σε κάθε περίπτωση την παράσταση κλέβει ο κεντρική οθονάρα αφής των 15,6 ιντσών (12,8 ιντσών στη βασική έκδοση). Όχι τόσο με την καλή απόκριση, το σχετικά εύχρηστο interface, τις φωνητικές εντολές (λες «Ηi BYD» αναμένει εντολές στα αγγλικά) και την ανάλογη ποιότητα γραφικών (αυτά παίρνουν βελτίωση), αλλά με τη δυνατότητα να γίνεται από οριζόντια, κάθετη με το πάτημα ενός κουμπιού στο τιμόνι ή στην ίδια την οθόνη.

Ευτυχώς δεν γίνονται όλα μέσω της οθόνης, καθώς υπάρχουν και πολλοί φυσικοί διακόπτες, με τους περισσότερους συγκεντρωμένους γύρω από τον επιλογέα (εκκίνησης, ρύθμισης έντασης ήχου, βαθμού ανάκτησης ενέργειας, προγράμματος οδήγησης, λειτουργίας κλιματισμού κ.α.). Ψηφιακός είναι φυσικά και ο πίνακας οργάνων, που πάντως δείχνει και είναι μικρός (5 ιντσών).

Τέλος, ο εξοπλισμός είναι πλούσιος, τόσο σε στοιχεία άνεσης, όσο και τεχνολογίας ακόμα και στη βασική έκδοση: Από NFC και αντλία θερμότητας για μείωση κατανάλωσης του κλιματισμού μέχρι κάμερες για 360 view, τα πάντα όλα από συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας και V2L για παροχή ενέργειας στο οικιακό δίκτυο ή σε ηλεκτρικές συσκευές.

Χωροταξικά τώρα, η καμπίνα είναι άνετη ακόμα και για 5 επιβάτες, με τους πίσω να έχουν αρχοντικό χώρο για τα γόνατά τους και αρκετό «αέρα» για τους ώμους και το κεφάλι. Θα θέλαμε πάντως περισσότερα από τα 440 λτ. του χώρου αποσκευών, που χάνει λίτρα από την «εισβολή» των θόλων των πίσω τροχών. Πάντως υπάρχει δεύτερο πάτωμα για το κιτ επισκευής ελαστικού και τα καλώδια φόρτισης.

Σελίδα 1Δοκιμάζουμε το BYD Atto 3 - Ηλεκτρικό SUV που κοστίζει 38 χιλιάρικα
Σελίδα 2Σχεδίαση, εμφάνιση, τιμή
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Με οθόνη που περιστρέφεται και «άπλα»
Σελίδα 4Κινητήρας-Αυτονομία: Κινείται σβέλτα, δεν πας μακριά με 120 στο ταξίδι
Σελίδα 5Στο δρόμο: «Στέκεται» σωστά, δίνει έμφαση στην άνεση
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
EPILEGONTAS LEASING
VW YPHRESIES