Πως είναι η οδήγησή του; Το Atto 3 έχοντας ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τροχούς (πίσω με πολλαπλούς συνδέσμους) απορροφά σωστά τις περισσότερες ανωμαλίες του οδοστρώματος, χωρίς αισθητό θόρυβο και ενοχλητικά τραντάγματα, ακόμα και σε έναν βατό χωματόδρομο. «Έξυπνη» και η επιλογή των ελαστικών (234/50 R18) με αρκετό «ψωμί» και καλή διάμετρο για άνεση και κράτημα αντίστοιχα. Ευτυχώς, η έμφαση στην άνεση και στην ποιότητα κύλισης δεν έχει επηρεάσει πολύ την αυτοκυριαρχία του αυτοκινήτου στην οδήγηση και μόνο σε πολύ γλιστερό δρόμο θα νιώσεις τα ηλεκτρονικά να τα δίνουν όλα για να περιορίσουν τις ορέξεις της αδράνειας και τη διάθεση του μπροστινού μέρους να ανοίξει την τροχιά του.
Σε κάθε περίπτωση, υπάρχουν 4 αεριζόμενα δισκόφρενα που έχουν γραμμική λειτουργία και «κοκαλώνουν» στο φρενάρισμα πανικού (100-0 χλμ./ώρα σε 36,1 μ.). Μόνο μετά από συνεχή έντονη χρήση θα αρχίσουν να χάνουν σε απόδοση.
Βέβαια, όπως και να έχει μην περιμένεις οδηγικές συγκινήσεις, ακόμα και στο Sport πρόγραμμα, που απλά βαραίνει λίγο το τιμόνι και τονίζει την απόκριση του κινητήρα. Το μέτριο σε αίσθηση και πληροφορία τιμόνι, η αισθητή κλίση σε μια πιεσμένη στροφή, η τάση για ανασήκωση του εμπρός μέρους στην απότομη επιτάχυνση και αντίστοιχα το «βούτηγμα» στο δυνατό φρενάρισμα, υπάρχουν για να σου δώσουν το μήνυμα πως πρέπει να αποφεύγεις τις υπερβολές.
Πάντως το σύνολο είναι εύχρηστο και αρκούντως ευέλικτο, προσφέρει ό,τι ακριβώς περιμένεις από ένα ηλεκτρικό. Είναι και ήσυχο σε γενικές γραμμές, με τον αεροδυναμικό θόρυβο να γίνεται όμως αισθητός πάνω από τα 110 χλμ./ώρα. Βλέπεις με συντελεστή 0,29 δεν είναι και το πιο αεροδυναμικό ηλεκτρικό SUV…