To MG4 XPOWER επιταχύνει εντυπωσιακά με το 0-100 να γίνεται σε 4,1 δλ. σύμφωνα με τις μετρήσεις μας. H επίδοση είναι αντίστοιχη ενός supercar, ενώ η 4πλάσιας τιμής ηλεκτρική Porsche Taycan 4S των 571 ίππων μετρήθηκε από εμάς στα 4,2 δλ..
Το MG4 XPower έχει 2 ηλεκτροκινητήρες για τετρακίνηση, αλλά κυρίως για συνδυαστική απόδοση 435 ίππων και 600 Nm ροπής. Με το βάρος να είναι στα 1.803 κιλά (χωρίς οδηγό) το κινέζικο μικρομεσαίο επιταχύνει εντυπωσιακά με το 0-100 να γίνεται, όχι σε 3,8 δλ. που υπόσχεται η MG, αλλά σε 4,1 δλ. σύμφωνα με τις μετρήσεις μας. H επίδοση είναι αντίστοιχη ενός supercar, ενώ η 4πλάσιας τιμής ηλεκτρική Porsche Taycan 4S των 571 ίππων μετρήθηκε από εμάς στα 4,2 δλ.. Το εικονικό προσπέρασμα 60-100 μετρήθηκε στα 2 δλ. (ίδιο χρόνο η Porsche Taycan 4S), ενώ η τελική ταχύτητα είναι 200 χλμ./ώρα. Η αίσθηση της επιτάχυνσης είναι εθιστική, ακόμα και στη Normal λειτουργία, ενώ με επιλεγμένη τη Sport είναι έως και φοβιστική! Πιο ήπια τα πράγματα στην Eco, που στοχεύει σε μια αξιοπρεπή αυτονομία.
Περιέργως, το MG4 XPOWER διατηρεί τη μικρή μπαταρία των 64 kWh (61,8 kWh που μπορείς να εκμεταλλευτείς) και όχι την μπαταρία των 77 kWh της έκδοσης Extented Range των 245 ίππων. Έτσι σε συνδυασμό με την αναμενόμενα τσιμπημένη του μέση ηλεκτρική κατανάλωση (τη μετρήσαμε στις 20 kWh/100 χλμ.) η πραγματική αυτονομία είναι 310 χλμ. (385 υπόσχεται η MG). Στα ταξίδι (Normal πρόγραμμα) με 120 χλμ./ώρα είναι πιο μικρή, αφού οι μετρήσεις μας έδειξαν κατανάλωση 22,3 kWh/100 χλμ, που σημαίνει αυτονομία 277 χλμ. Η αστική αυτονομία που μετρήσαμε είναι λίγο πάνω από 330 χλμ..